فیلم و سریالاخبار

تاریخ و روز دقیق پخش فصل دوم سریال زخم کاری 2

زخم کاری یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین سریال های چند سال اخیر داخل کشور محسوب می‌شود که اکنون تاریخ پخش فصل دوم آن مشخص شده است.

فصل دوم ” سریال زخم کاری: بازگشت ” در چه تاریخی پخش می شود؟

فصل دوم " سریال زخم کاری: بازگشت " در چه تاریخی پخش می شود؟

سریال زخم کاری به کارگردانی محمد حسین مهدویان بر اساس رمانی به نام بیست زخم کاری (نوشته محمود حسینی نژاد) ساخته شده که خود این رمان کوتاه نیز برداشتی آزاد از نمایشنامه جاویدان مکبث اثر ویلیام شکسپیر است. اکنون ایسنا گزارش داده که قسمت اول از فصل دوم سریال زخم کاری با عنوان «بازگشت» در تاریخ جمعه ۱۷ شهریور در فیلیمو پخش خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم این سریال به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده آن محسوب می‌شود. فیلیمو همچنین خلاصه داستان فصل دوم زخم کاری را نیز منتشر کرده است و به نظر می‌رسد که در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه رسیده‌اند. این آغاز آشوب دیگری است و هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!

تیم بازیگری فصل دوم این سریال نیز شامل جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک، سید جواد هاشمی، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار و مه‌لقا باقری می‌شود. استقبال از فصل اول این سریال بسیار خوب بود و حتی برای مدتی در IMDb و شبکه‌های اجتماعی ترند شد.

پخش فصل دوم سریال زخم کاری از جمعه ۱۷ شهریور آغاز می‌شود.

4.2/5 - (38 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا