فیلم و سریال

دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک با کیفیت های مختلف

دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک، دانلود سریال قهوه ترک قسمت شانزدهم نسخه کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید سریال قهوه ترک در ادامه مطلب امکان پذیر است.

قهوه تُرک (Türk Kahvesi) یک سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضایی راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی راد می‌باشد. این سریال در سال ۱۴۰۲ شروع به پخش از شبکه اینترنتی فیلم‌نت نمود. از بازیگران این مجموعه می‌توان به حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، سجاد تابش، فرید سجادی حسینی و پیام احمدی‌نیا اشاره کرد.

درباره سریال قهوه ترک

داستان دربارهٔ دختر جوانی به نام ترانه (سارا رسول‌زاده) است. او که پرستار است و در کنار آن به اجرای موسیقی خیابانی نیز می‌پردازد، به دلیل شکایتی که از او می‌شود (مرگ یک بیمار)، کارش را از دست می‌دهد اما…

دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک

دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک

شما می توانید برای دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک، بر روی لینک های زیر بزنید و اقدام به دانلود این سریال نمایید.

دانلود قسمت ۱۶ سریال قهوه ترک با کیفیت 480p

دانلود قسمت ۱۶ با کیفیت 720p

دانلود قسمت ۱۶ با کیفیت 1080p

دانلود قسمت ۱۶ با کیفیت بالاتر و دلخواه

اطلاعات تکمیلی درباره سریال قهوه ترک

مراحل پیش‌تولید این سریال از اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز گردید و پس از انتخاب بازیگر و فیلمنامه‌خوانی، در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۱، فیلمبرداری آن شروع شد. علیرضا امینی در قهوه ترک، فیلم‌نامه نغمه ثمینی و محمد رضایی راد را جلوی دوربین برده‌است که هر کدام در کارنامه خود کارهای موفقی انجام داده‌اند. نغمه ثمینی در رزومه خود، سریال موفق شهرزاد را دارد که در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و محمد رضایی راد نیز در تئاتر فعالیت‌های بسیاری را انجام داده‌است.

به گفتهٔ پیام احمدی‌نیا، یکی از بازیگران سریال، فیلمبرداری قهوه ترک در ایران و ترکیه صورت گرفته‌است.

تیتراژ پایانی سریال نیز، با نام چمدون، توسط روزبه نعمت‌اللهی اجرا شده‌است.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جوانی
7 ماه قبل

عالی

دکمه بازگشت به بالا