فیلم و سریال

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان را بیشتر بشناسید + تصاویر

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان، بازیگر جوانی است که در سریال نیکان اولین نقش اول خود را بازی کرد. در ادامه بیوگرافی این هنرمند را بررسی کرده ایم.

مه لقا مینوش زاد متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. او به تازگی به واسطه بازی در چند سریال مطرح شده است. مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در سریال نیکان را در آخرین نقش آفرینی خود بر عهده گرفته است که پیش بینی می شود باعث شهرت بیش از پیش او شود.

مه لقا مینوش زاد کیست؟ بازیگر نقش نیکان

او شروع به بازی با تئاتر می کند. این هنرمند به دلیل علاقه به بازیگری در هنرستان سوره تحصیل کرد و سپس در دانشکده بازیگری دانشگاه تهران پذیرفته شد. وی همچنین فارغ التحصیل هنرستان سوره است. مه لاگا مینوش زاد فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد.

او سابقه بازیگری در مجموعه تلویزیونی «حکایت های کمال»، فیلم کوتاه وسط، فیلم آوا و … را دارد. او فعالیت خود را در عرصه هنر با حضور در تئاتر و سریال حکایت های کمال آغاز کرد.

مه لقا مینوش زاد کیست؟ بازیگر نقش نیکان

اولین تجربه حرفه ای مینوش زاد در تلویزیون بود و در این سریال در نقش «ریحانه» دختر آقا داوود و خواهر کمال بازی کرد.اولین سریالی که مه لاگا مینوش زاد در آن بازی کرد قصه های کمال بود. او در این سریال نقش خواهر کمال را بازی کرد و یکی از شخصیت های اصلی داستان بود. این سریال محبوب و موفق بود و تجربه خوبی برای مه لقا بود. او در آن زمان گفت: در رشته بازیگری تحصیل می کنم و سریال قصه های کمال اولین تجربه حرفه ای من است. من برای پروژه های مختلف تست دادم تا اینکه در این سریال انتخاب شدم.

تلاش بعدی مه لقا مینوش زاد نیز بسیار موفق بود. او در فیلم آتابایی به کارگردانی نیکی کریمی بازی کرد. این هنرمند جوان در اتابا نقش سیمین دختری را بازی کرد که به همراه پدر و خواهرش از تهران به روستایی نزدیک ارومیه می رود و مدتی را در آنجا می گذراند. مه لقا در این فیلم با سحر دولتشاهی و هادی حجازی فر بازی کرده و تجربه ارزشمندی برای او محسوب می شود. او اولین فعالیت بازیگری خود را در سینما تجربه کرد. او در این فیلم نقش سیمین را بازی می کند.

مه لقا مینوش زاد - بازیگر نقش نیکان و بازیگر فیلم آتابای

و در کنار بازیگرانی به نام جواد عزتی، سحر دولتشاهی، هادی حجازی فر و دانیال نوروش به ایفای نقش پرداخته است. که تجربیات ارزشمندی را برای او به همراه داشته است.

زمان پخش سریال نیکان

سریال نیکان به کارگردانی علی سرآهنگ و تهیه کنندگی کامران مجیدی محصول جدید مرکز سیما فیلم است که از تاریخ ۱۲ خرداد از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفته است.

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان در این سریال است.

در خلاصه داستان سریال نیکان آمده است:

یه پرنده کوچولو قبل از پرواز اولین چیزی که حس میکنه حس افتادنه…

مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان و بازی در کنار بزرگان تلویزیون و سینما

سریال نیکان سریالی به کارگردانی علی سرآهنگ است که برای پخش از شبکه سه تولید می شود و یکی از شخصیت های اصلی آن دختر نوجوانی است که با بازی مه لقا مینوش زاد بازیگر نقش نیکان است.

3.7/5 - (29 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا