خواندنی

رزرو باغ تالار در شرق تهران با تخفیفات ویژه

برگزاری مجالس عروسی و عقد در زیباترین باغ تالار شرق تهران به معنای ساختن شبی به یادماندنی در طبیعت و آب و هوایی بکر و بی نظیر است. دیگر زمان عروسی گرفتن در خانه ها گذشته است و این روزها کسی نیست که خواهان جشن گرفتن عروسی خود در باغ ها و تالارها نباشد. البته از گذشته تا کنون باغ ها بر تالارها پیشی گرفته اند و بسیاری از افراد برگزاری مجالس خود در باغ را به تالار ترجیح می دهند. شاید اصلی ترین دلیل آن سرسبزی و محیط طبیعی و دلباز باغ باشد. با این وجود همه باغ ها زیبایی و جذابیت چشمگیری برای برگزاری مراسم عروسی، نامزدی و عقد را ندارند.

چنان که اگرچه در شرق تهران باغ و تالارهای زیادی به چشم می خورند اما تعداد انگشت شماری از آن ها بهترین هستند. پس اگر می خواهید مجلسی خاص، شیک و خاطره انگیز در بهترین باغ داشته باشید، باید نگین انگشتر شرق تهران را بشناسید.

بهترین باغ تالار شرق تهران را بشناس!

اگر شما هم برگزاری مجلس عروسی خود در باغ، باغ و تالار را به تالار یا منزل و دیگر مکان ها ترجیح می دهید، امکان ندارد که به دنبال بهترین باغ در شرق تهران نباشید. زیرا برگزاری عروسی در باغ زمانی خوشایند است که باغ انتخابی شما درجه یک و فوق العاده باشد.

در غیر این صورت نه تنها بودجه شما هدر می رود بلکه در مهم ترین شب زندگی خود هیچ لذتی نخواهید برد و حتی خاطراتی ناخوشایند برای مهمانان باقی می ماند. اما این در حالی است که شما بهترین باغ تهران در منطقه شرق، باغ تالار یاکند را نشناسید.

این باغ که به نگین انگشتر شرق مشهور است، یکی از درخشنده ترین و برگزیده ترین باغ های این منطقه به شمار می رود. تا زمانی که شما با ویژگی ها و خدمات این باغ نشناسید، نخواهید دانست چرا بین دیگر گزینه ها برگزیده شده است.

این باغ که ترکیبی از باغ و تالار است، دلبری های زیادی دارد که عروس و دامادها را به خود جذب می کند. برخی از این دلبری ها و ویژگی های چشمگیر باغ یاکند عبارت هستند از:

باغی درندشت به مساحت 4500 متر مربع!

تا به حال به این فکر کرده اید که باغ انتخابی شما برای برگزاری مراسم عروسی باید چه مساحتی داشته باشد؟ هرچه باغ شما بزرگتر باشد، زیبایی، سرسبزی و دیزاین آن زیباتر و چشمگیرتر خواهد بود. باغ تالار یاکند 4500 متر مربع مساحت دارد و این یعنی بیش از نیمی از آن را درختان و گل ها و گیاهان زیبا پوشانده اند.

البته باغ یاکند با این مساحت بخش های زیادی را در خود جای داده است. از سالن های پذیرایی و شام گرفته تا پارکینگ، اتاق پرو، لوکیشن های عکاسی و فیلم برداری همه و همه را در این باغ یکجا در اختیار خواهید داشت.

سرسبزی و آب و هوای خوش را یکجا داشته باشید!

بهترین باغ تالار تهران، نگین جاجرود است که درختان سبز آن از دور چشم ها را خیره می کنند. باغ یاکند در جاجرود، محله ای خوش و آب هوا و به دور از هر گونه آلودگی واقع شده است. به طوری که با برگزاری مراسم های خود مانند عقد، نامزدی، عروسی وغیره در این باغ شما سرسبزی و هوای خوش و مطبوع را در کنار یکدیگر تجربه می کنید.

کافی است پا در این باغ بگذارید تا از ابتدای ورود خود درختانی سر به آسمان کشیده و گل های رنگارنگ را در اطراف خود ببینید. تصور کنید عروسی با لباسی سفید دست در دست داماد از بین این درختان و گل ها عبور کند و وارد سالن پذیرایی شود.

چه صحنه باشکوهی رقم می خورد و چه عکس ها و فیلم های زیبایی از آن به جا می ماند. علاوه بر این خود و مهمانان در آب و هوایی خوش و لذت بخش رقص و پایکوبی می کنید و در آن شب خستگی ناپذیر خواهید بود. زیرا اکسیژنی بی نظیر را تنفس می کنید که هر لحظه انرژی چندین برابری برای شما دارد.

ظرفیت برگزاری مجالس با 800 مهمان!

ظرفیت 800 نفری این باغ دیگر ویژگی آن است که نظر بسیاری از خانواده و عروس و دامادها را جلب می کند. با توجه به مساحت زیاد باغ یاکند، امکان برگزاری انواع مجالس با تعداد مهمانان مختلف در این باغ وجود دارد.

ظرفیت برگزاری مجالس با 800 مهمان

به طوری که از مهمانی ها و مجالس چند نفری گرفته تا حدود 800 نفری را می توانید در این باغ برگزار کنید. پس دیگر بخاطر کمبود جا، کوچک بودن فضا وغیره نیازی نیست که از دعوت مهمانان، دوستان و آشنایان خود صرف نظر کنید.

با خیال راحت عروسی یا عقد خود را در کنار یکایک دوستان و فامیل خود در باغی بزرگ و زیبا بدون دغدغه کمبود فضا جشن بگیرید. برای رزرو آسان و سریع این باغ تنها کافی است که از طریق تشریفات یاکند اقدام کنید.

کوچک کردن فضا برای مجالس کوچک!

شاید زمانی که گفته شد می توانید مهمانی های چندنفره را با وجود ظرفیت 800 نفری در این باغ برگزار کنید، تعجب کردید اما جای هیچ تعجبی نیست. زیرا در باغ یاکند امکانات و تجهیزات به خصوصی برای کوچک کردن و کاهش گنجایش فضا وجود دارد که آن را برای برگزاری مجالس کوچک نیز آماده می کند.

بنابراین کافی است شما این باغ را برای برگزاری مجلس خود بپسندید، آماده کردن فضا متناسب با تعداد مهمانان را به پرسنل یاکند بسپارید.

دیزاین با شیک ترین شمعدان ها و لوسترها!

دیزاین در همه باغ ها و تالارها حرف اول را می زند و این باغ تالار شرق تهران نیز از این قاعده مستثنی نیست. در برخی از باغ ها به دلیل سرسبزی و زیبایی طبیعی، دیزاین چندانی را مشاهده نمی کنید اما یاکند اینگونه نیست.

در این باغ شما شاهد زیباترین دیزاین ممکن در فضاهای مختلف آن از جمله موارد زیر خواهید بود:

  • سردر
  • ورودی باغ
  • فضای خارجی باغ
  • فضای داخلی و سالن های پذیرایی
  • جایگاه عروس و داماد
  • محیط سرو شام
  • وغیره.

اصلی ترین اجزای دیزاین این محل، شمعدان ها و لوسترهای به روز و بسیار شیک و مجلل هستند. لوسترها و شمعدان ها علاوه بر افزایش زیبایی محیط باعث ایجاد انعکاس و دوچندانی جلوه فضا می شوند. چنان که گویی در قصری از پادشاهان پا گذاشته اید.

علاوه بر این ها شما با رزرو این باغ جاجرود از خدمات بسیاری بهره مند خواهید شد که عبارت هستند از:

  • گل آرایی
  • آتش بازی
  • نیروی پذیرایی
  • سرو شام با منوهای متنوع و متناسب با بودجه
  • فیلم برداری و عکس برداری
  • دیزاین جایگاه عروس و داماد
  • نورپردازی حرفه ای با اپراتور
  • و بسیاری موارد دیگر.

بهترین باغ تالار تهران را آنلاین رزرو کن!

حال که خوب دانستید کدام باغ بهترین باغ شرق تهران است، آیا می دانید چگونه آن را رزرو کنید؟ روش های مختلفی برای رزرو باغ یاکند وجود دارد که شامل موارد زیر می شوند:

  • مراجعه حضوری به تشریفات یاکند
  • تماس تلفنی
  • رزرو آنلاین.

بهترین شیوه برای رزرو این باغ این است که به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنید. در این صورت کافی است به سایت تشریفات یاکند مراجعه کنید. بدین شکل علاوه بر آشنایی بیشتر با این باغ، ویژگی ها و خدمات آن می توانید به راحتی، در کم ترین زمان و بسیار آسان آن را در تاریخ مورد نظر رزرو کنید.

باغ تالار تهران

همچنین امکان مشاوره رایگان و مشاهده نمونه کار در محل برای شما فراهم می شود. اما این ها در برابر اصلی ترین مزیت رزرو باغ یاکند از طریق تشریفات مجالس یاکند هیچ نیست.

درصد تخفیف بگیر!

شمایی که تا بدین جا با ما همراه و با این باغ آشنا شده اید، اگر از طریق سایت تشریفاتی یاکند برای رزرو این باغ تالار اقدام کنید، از 5 درصد تخفیف بهره مند خواهید شد. 5 درصد تخفیف به این معنا است که شما 5 درصد از بودجه ای که برای رزرو مکان عروسی خود در نظر گرفته اید را می توانید برای موارد دیگری هزینه کنید.

این تخفیف را به پاس تشکر از عروس ها و دامادهایی که به صورت آنلاین در راستای رزرو باغ یاکند اقدام می کنند، در نظر گرفته ایم. پس بدین شکل ضمن صرفه جویی در زمان و بودجه، می توانید عروسی یا عقد خود را در زیباترین باغ شرق تهران برگزار کنید.

کلام آخر

برگزاری عروسی، عقد و نامزدی در باغ ها و باغ تالارها امروزه نسبت به تالارها و منازل پرطرفدارتر است. چرا که امکان برگزاری مراسم در فضایی طبیعی و دلنشین فراهم می شود. به همین دلیل باغ های زیادی در سراسر تهران از جمله منطقه شرق برای برگزاری مجالس مختلف وجود دارند اما بهترین باغ لایق شما است.

باغ یاکند بهترین باغ و تالار و نگین انگشتر شرق تهران محسوب می شود که ویژگی های چشمگیری دارد. مساحت 4500 متری، ظرفیت 800 نفری، دیزاین با لوسترها و شمعدان های به روز و شیک، آب و هوای مطبوع و طبیعتی دل انگیز تنها برخی از این خصوصیات هستند.

علاوه بر این ها از خدمات گوناگون عکاسی، فیلم برداری، دیزاین و گل آرایی، نیروی پذیرایی، منوی متنوع شام وغیره بهره مند خواهید شد. البته اگر باغ یاکند را با مراجعه به سایت تشریفات یاکند رزرو کنید، 5 درصد تخفیف هم دریافت خواهید کرد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا