خواندنی

معرفی 10 عطر و ادکلن مردانه که از نظر خانم ها خوشبوتر و جذاب تر می باشد

به گزارش کارمادیو، انتخاب بهترین ادکلن مردانه از نظر خانم ها در ایران اغلب یک بحث جنجالی است. زیرا رایحه‌هایی که ما به سمت آن جذب می‌شویم و عطرهایی که می‌خریم شامل انتخاب‌های فردی زیادی است. یک رایحه خاص می تواند خاطرات شخصی را برانگیزد، و هر زمان که می خواهید از احساسات خاصی استفاده کنید، ممکن است یک عطر خاص شما را به آنجا برساند. یا، ممکن است این باشد که شما فقط یک عطر خاص را دوست دارید و می خواهید آن را هر استفاده کنید.

درست مانند بهترین عطر زنانه، انتخاب بهترین ادکلن مردانه نیز می تواند به سادگی طرفدار یک برند خاص بودن، باشد، زیرا از این برندها قبلا استفاده کرده اید و نتیجه مطلوب خود را گرفته اید. شاید می‌دانید که عطر گل یا عطر گل رز همیشه مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. یا ممکن است صرفاً به این دلیل باشد که ما ظاهر یک بطری را دوست داریم، و هیچ ایرادی هم در آن وجود ندارد.

در هر صورت، گردآوری بهترین عطرهای مردانه کاری ارزشمند است می دانید چرا؟ خرید ادکلن برای پسرها ممکن است سخت باشد. بنابراین اگر به دنبال بهترین هدایای برای مناسب های خاص برای مردان هستید، یا فقط می‌خواهید همسر یا نامزد شما از رایحه‌ای تمیز، تند یا چوبی استفاده کنید، بهتر است که تا انتهای این مقاله از سایت کارمادیو با ما همراه باشید.

چگونه بهترین عطر و ادکلن مردانه را انتخاب کنیم؟

یکی از متخصصان حوزه عطر و ادکلن می گوید: «بهترین توصیه‌ای که می‌توانم هنگام خرید عطر برای هر شخصی بکنم، این است که بدانم او از قبل چه رایحه ای را دوست دارد». خرید ادکلنی که بوی آن را دوست دارید وسوسه انگیز است، اما این خطر وجود دارد که مورد پسند خانم ها نباشد. قبل از خرید ادکلن مطمئن شوید که عطری که پیدا می کنید بویی است که همسر شما دوست دارد. توجه داشته باشید که عطر و ادکلن ها دارای تارخ انقضا هستند پس موقع خرید به تاریخ تولید آن دقت کنید.

نقاط قوت عطر را یاد بگیرید. تفاوت بین EDT و EDP این است که غلظت بیشتری از روغن معطر در یک EDP وجود دارد. بنابراین گران تر خواهد بود اما ماندگاری بیشتری روی پوست خواهد داشت.EDT  ارزان‌تر است، اما نیاز به استفاده مجدد دارد. افترشیو حدود 80 تا 90 درصد الکل دارد و درصد کمی روغن دارد، بنابراین استفاده از آن مستقیماً روی پوست بعد از اصلاح، آرام‌بخش است. ادکلن یکی دیگر از غلظت های پایین است. آن را برای استفاده روزانه عالی هستند، اما تنها با 5٪ ترکیبات معطر، عطر سریعتر محو می شود.

بهترین عطر مردانه از نظر خانم ها

در زیر بهترین عطر و ادکلن های مردانه که باعث جذب خانم ها می شود و بسیار محبوب هستند را آورده ایم.

1. ادکلن مردانه ورساچه اروس

ورساچه اروس

ادکلن ورساچه Versace Eros  یک ادکلن جذاب و کاریزما است که هر کسی را جذب شما می کند و یک مکمل ضروری برای کلکسیون هر مردی است. این عطر یکی از ادکلن های لیست بهترین ادکلن مردانه است.

شریک زندگی خود را با احساس خنکی طراوت نسیم استوایی بر روی پوست خود تحت تاثیر قرار دهید. این ادکلن برای هر مجموعه ای ضروری است، صرفاً به دلیل قدرت ماندگاری تمام روز و رایحه مطبوع آن.

رایحه به خودی خود ذره ای تسخیر کننده نیست و در عوض ردپایی ملایم و دلپذیر را در پی شما باقی می گذارد. اروس عطری است که مانند یک کت و شلوار خوش لباس در اطراف شما پخش می شود و مانند یک کت و شلوار همه را وادار می کند که در مورد آنچه می پوشید بپرسند. خیلی خوبه!

این ادکلن با نت‌های وانیل و خزه بلوط شروع می‌شود تا به رایحه پایه‌ای خاکی و در عین حال سبک ببخشد تا بتواند با آن خود را نشان دهد.

رایحه‌های گلی مانند گل شمعدانی اضافه می‌شوند تا ماهیت مناطق استوایی را نشان دهند، و عصاره دانه تونکا، رایحه‌های کم وانیل را تکمیل می‌کند تا واقعاً شیرین و تند به نظر برسد. در نهایت، متمایزترین عطر اروس رایحه های پایه آن است که از عصاره های میوه ای مانند سیب، لیمو و نعناع تشکیل شده است.

نعناع چیزی است که به این عطر احساس خنکی مشخصی می بخشد و مرکبات عطر بهشت ​​استوایی که در بطری ذخیره شده است را تقویت می کند. با این حال، اروس یک رایحه اذیت کننده نیست. در حالی که رایحه قوی دارد، اما آنقدر قوی نیست که اطرافیان شما را خفه کند و صرفاً به عنوان بیانیه ای برای شخصیت شما عمل می کند.

2. ادکلن مردانه آرمانی کد

ادکلن مردانه آرمانی کد

پیچیدگی. ظریف. با کلاس. اگر بهترین نباشد یکی از بهترین ادکلن های مردانه است. اینها کلماتی هستند که با شنیدن “جورجیو آرمانی” به ذهن خطور می کنند. با این حال، شما می توانید این برچسب ها را در قالب آرمانی کد، عطر قابل اعتماد آرمانی نیز تجربه کنید.

آرمانی کد از زمان آغاز به کار امتحان خود را پس داده است و به دلیل ته رنگ های گرم و نت های تند بالا به محبوبیت سریعی در بین کاربران تبدیل شده است.

این عطر یک رویداد سیاه و سفید است که در یک بطری کوچک متراکم شده است و در یک لحظه از انگشتان شما پخش می شود تا اسپری غلیظی از ادکلن خنک ارائه دهد. رایحه این عطر به هیچ وجه اذیت کننده نیست، ترجیح می دهید به عنوان عطر خوش برای کاریزمای شما روی بدن شما باقی بماند. شما، آقا، ستاره نمایش هستید.

آرمانی کد تنها از بهترین مواد برای درست کردن عطرهای خود استفاده می کند. نت‌های لطیف ترنج و شکوفه زیتون رایحه‌ای با کلاس بالا ایجاد می‌کنند که حواس را وسوسه می‌کند. دانه تونکا و عصاره چوب گایاک رایحه ای وانیلی-رز ارائه می کنند که به نسبت شیرین و سکسی است. رایحه به دست آمده سمفونی از رایحه های مناسب برای شام و مهمانی های شبانه است

3. ادکلن مردانه بلو شنل

ادکلن مردانه بلو شنل

با عطر Chanel Bleu de Chanel، رایحه ای هیجان انگیزی که عطرهای نوآورانه را با هیجان غیرمنتظره پیش می برد، در برابر قرارداد مقاومت کنید.

این ادکلن ترکیبی خاکی از چوب و نت های مرکبات، با بسیاری از مواد غنی دیگر مانند کندر، خس خس و یاس است. رایحه ای تمیز، تازه و غیر قابل مقاومت سکسی است که مانند یک ژاکت راحت اطراف شما را می پیچد.

شنل بلو برای استفاده روزمره و مناسبت های خاص مناسب است. نت های اصلی چوب صندل و نعناع هندی هستند که هر دو رایحه ای چوبی و مشکی دارند.

Chanel برای رایحه‌های اصلی خود از میوه‌های مرکبات و ادویه‌هایی مانند یاس، گریپ فروت، زنجبیل و سدر استفاده می‌کند تا رایحه‌ای نیروبخش ایجاد کند که عطر را تقویت می‌کند و تن‌های عمیق‌تر و غنی‌تر را متعادل می‌کند.

در نهایت، نت‌های سبک‌تر از لیمو، نعناع و جوز هندی به ادکلن ادویه و حجم بیشتری می‌افزایند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ایجاد کنند که عظمت را تراوش می‌کند.

برای مردانی که به دنبال افزایش اعتماد به نفس هستند، این یک ادکلن دیدنی است که دارای اعتماد به نفس و شکوه است. یک اسپری کوتاه روی نقاط کلیدی در بیشتر روز دوام خواهد آورد. بدون شک بلو شنل در لیست پرفروشترین و بهترین ادکلن مردانه ما قرار دارد.

4. ادکلن مردانه کرید اونتوس

ادکلن مردانه کرید اونتوس

عطر اونتوس “Aventus” ساخته شده توسط Creed ادکلنی است که داستان پادشاهان، امپراتوران و فاتحان را روایت می کند.

امپراتوری‌ها مدت‌هاست که به خاک تبدیل شده‌اند، اما نبرد حماسی هنوز هم امروز به عنوان خاطره سرزمین‌های گرفته شده و تاج و تخت‌های سرنگون شده بر باد می‌رود. Aventus  تجسم باد در پشت شماست، در حالی که سوار نبرد می شوید، اسبی باشکوه در زیر شما.

خنک و تازه است اما پر از انرژی و انتظار است. همانطور که از بهترین ادکلن مردانه انتظار می رود. بوی آدرنالین و قدرت خام می دهد. یک مبارزه، یک چالش، و شما به این مناسبت خواهی رسید. اونتوس عطر موفقیت است.
این ادکلن در سال 2010 توسط Oliver Creed معرفی شد که مستقیماً به نام عطر مربوط می شود. آقای کرید به همراه پسرش اروین این رایحه ماجراجویانه و خلاقانه را برای الهام بخشیدن به مردانی که برای عظمت تلاش می کنند ساخته اند. این عطر پرفروش ترین و بهترین عطرهای مردانه در تاریخ کرید است که به دلیل بوی قوی و مردانه ای که دارد.

کرید معتقد است که مرد Aventus مردی است که از او الهام گرفته شده است تا زندگی کامل و پرباری داشته باشد. این عطر تجسم آن است. با باز استفاده از این ادکلن، نکات مشخصی از آناناس، انگور فرنگی سیاه و سیب به چشم می خورد.

مخلوط میوه ای که فریاد زوال و لذت می دهد. با این حال، به سرعت با توس، نعناع هندی و یاس جایگزین می شود تا شیرینی آن کاهش یابد و شروع به ساخت یک نمایه رایحه دودی شود که مشخصه این ادکلن است. آنچه در پایان باقی می ماند عطری قدرتمند است که شما را به سمت پیروزی سوق می دهد.

5. ادکلن مردانه وان میلیون

ادکلن مردانه وان میلیون

بدون شکستن بانک احساس یک میلیون دلار کنید. عطر “۱ میلیون” پاکو رابان مخصوصا برای مردان ساخته شده است تا احساس مردانگی کنند.

این بزرگترین بیانیه مردانگی است، یکی از بهترین ادکلن های مردانه، با نت هایی از چرم، چوب، نعناع هندی، دارچین و سایر نت های تند.
معنی آن چیست؟

چرم رایحه ای غنی و کلاسیک است که ناهمواری و کلاس را نشان می دهد و رنگ های چوبی به آن حس خام و خاکی می دهد که کاملاً جفت می شود.
نعناع هندی و دارچین برای ادویه دادن به عطر هستند. عصاره‌های گل اضافه می‌شود تا ادکلن را سبک‌تر کند و به آن اشاره‌ای به چیزی بدهد که خانم‌ها آن را غیرقابل مقاومت می‌دانند.

اگر مواد کافی نبود، «۱ میلیون» در یک بطری طلایی می آید. متأسفانه، طلای واقعی نیست، اما تنها با گرفتن ادکلن در دست، احساس می کنید که پادشاه میداس هستید. اسپری کردن این رایحه بر روی بدن شما احساس قدرت می کند که این همان چیزی است که این عطر دارد.

در واقع، تقریباً بسیار قوی است، بنابراین مراقب باشید که خود را در آن غرق نکنید. کمی اسپریت روی نقاط حساس کافی است. با خرید این عطر شما یکی از بهترین عطر های مردانه را به دست می آورید.

6. ادکلن مردانه پاکورابان اینوکتوس

ادکلن مردانه پاکورابان اینوکتوس

با Invictus اثر پاکو رابان، ارباب سرنوشت خود باشید. شاید برای شما این عطر بهترین ادکلن مردانه باشد. Invictus رایحه پیروزی است که با استفاده از مواد باکیفیت مانند عنبر و عصاره چوب گایاک قهرمان را در شما به نمایش می گذارد.

این رایحه قدرتمند است، مانند ورزشکاری که منتظر رها شدن است. این عطر خام و فیلتر نشده اما برای پوست خنک است و عطر آن شبیه نوشیدنی خنک آب است.

این عطر با نت های مرکباتی خود باز می شود و از طریق آکورد دریایی حرکت می کند و به رنگ های عمیق پاتچولی می رسد که عطر را به هم گره می زند. این عطر منحصر به فرد و نشاط آور است که باید امتحان کنید.

تعداد زیادی از خریداران موافق هستند که اینویکتوس عطری شگفت انگیز است که صرف نظر از مناسبت بوی خوبی دارد.
ایده آل برای استفاده روزمره یا تحت تاثیر قرار دادن آن شخص خاص. حتی تعدادی از خریداران خوش شانس گزارش کردند که پس از استفاده این محصول، علاقه قابل توجهی به خود جلب کرده اند.

مانند دیگر عطرهای رابان، اینویکتوس یک ادکلن قوی است که به راحتی می تواند شما را غرق کند.

7. ادکلن مردانه تام فورد بلک ارکید

این رایحه نمادی از زرق و برق خالص در یک بطری است. مواد تشکیل دهنده آن غنی هستند و رایحه آن نیز غنی است، که باعث می شود عطری باشد که دیگران کمتر برای خود بخرند اما از دریافت آن به عنوان هدیه ناامید هستند. رایحه ای مردانه تند است اما نت های درخشانی در آن وجود دارد که باعث درخشش آن می شود و از تند بودن بیش از حد آن جلوگیری می کند. این رایحه ای برای عشق جدید، عشق های قدیمی و عشق واقعی است. تام فورد بلک ارکید را میتوان یکی از بهترین عطر و ادکلن های مردانه دانست.

8. ادکلن مردانه ساواج دیور

یکی دیگر از بهترین ادکلن مردانه ساواج دیور است. این عطر بسیار تند است که رایحه ای منحصر به فردی دارد، بنابراین پس از اسپری آن، تمام روز روی پوست باقی می ماند. و هنگامی که فراوانی نت‌های معطر خشک شد، به لطف یوزو که آن را بالا می‌برد، یک رایحه ی خوشمزه بسیار لطیف دریافت می‌کنید. پیچیدگی یک مرد میانسال در این ادکلن وجود دارد، اما برای یک پسر جوان تر نیز گزینه ای عالی برای استفاده خواهد بود.

9. ادکلن کرید وایکینگ طلایی یکی از بهترین ادکلن های مردانه

به عنوان جدیدترین عطر کرید، Viking Cologne (یک ادو پرفیوم، با وجود نامش) تلاش برند عطر فرانسوی برای بازتعریف عطر کلاسیک تابستانی است. طرح معاصر از یک فوگر معطر چوبی مرکبات، از آتش و یخ ایسلندی سلف خود فاصله می گیرد و از آبدره های نروژ الهام می گیرد. این یکی از بهترین عطر ادکلن های جدید برای مردان است، همانطور که از یک برند عطر قابل اعتماد انتظار می رود.

10. ادکلن مردانه آمواژ اینترلود

یکی دیگر از محصولات برند عطر عمانی، Interlude Black Iris نمایشی از نیروی خالص از Amouage است. عطر چوبی کهربا توسط Pierre Negrin طراحی شده است که به دنبال پایه ای از طول، بافت و مردانگی با نت های عطری گویا و فریبنده از چرم، دود آگاروود، نعناع هندی، چوب صندل و سدر است این عطر نیز یکی از بهترین عطر ادکلن های مردانه است.

3.4/5 - (59 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا