خواندنی

وجود تشویقی سگ و گربه لاو می در رژیم غذایی پت ها چه مزیایی داره؟

تشویقی ها برای سگ و گربه ها یک میان وعده هیجان انگیز در انواع متفاوت است که مزایای بسیاری دارد. تشویقی سگ و گربه لاو می از برند مطرح لاو می به صورت تخصصی تولید شده و با در نظر گرفتن ویژگی ها و نیازهای مختلف حیوانات خانگی، تنوع بالایی را جهت گستردگی انتخاب در نظر گرفته است.

تشویقی سگ و گربه لاو می برای عاشقان سگ و گربه‌ ای که به دنبال خوشحالی و در کنارش آموزش پت های خودشون هستن، بهترین انتخابه. لاو می یکی از برند های بسیار به نام و معروف تایلندیه که در زمینه تولید محصولات غذایی برای حیوانات خانگی فعالیت می کنه و تا به حال تونسته رضایت بسیاری از سرپرستان پت رو جلب کنه. اکثر شما به عنوان سرپرست پت این رو می دونین که انتخاب یک محصول برای قرار گرفتن در رژیم غذایی حیوان خانگی‌تون کار آسونی نیست و خیلی مهمه که از اون محصول اطمینان کامل داشته باشین؛ بنابراین با کمی تحقیق کاملا متوجه میشین لاو می یکی از اون برندهاییه که با اطمینان کامل و خیال راحت می تونین اون رو در رژیم غذایی پت عزیزتون قرار بدین. تشویقی سگ و گربه لاو می به صورت کاملا تخصصی توسط این برند تولید میشن که در ادامه این مطلب با انواعشون بیشتر آشنا خواهید شد.

تشویقی سگ

تشویقی سگ یکی از بهترین قسمت های برنامه غذایی اون هاست. همون طور که می دونین سگ ها عاشق اینن که جایزه بگیرن و بعد از این که بهشون تشویقی بدین، میتونین حس رضایت و خوشحالی رو به وضوح از رفتارشون متوجه شین. اما حتما این رو می دونین که تشویقی فقط برای خوشحال شدن سگ نیست. با توجه به این که واکنش سگ ها به دریافت تشویقی، واکنش خوشایند و مثبتیه، تولید تشویقی در انواع مختلف و برای استفاده های مختلف توسط اکثر برندها صورت گرفت. تشویقی در کنار حس خوشحالی، به آموزش (ترین) و تربیت سگ توسط سرپرست کمک زیادی می کنه. در واقع آموزش و تربیت سگ ها به صورت صحیح و کامل  با تشویقی حتما راحت تر صورت میگیره. در واقع تشویقی ها کار سرپرست ها رو در آموزش و فرمان پذیری سگ آسون تر کردن. جالبه که بدونید تشویقی ها فقط برای آموزش و شادی هم در نظر گرفته نشدن، بلکه نگاه کمپانی ها به این محصول، فراتر بوده و محصولی رو طراحی می کنن که ویتامین های مورد نیاز سگ شما رو تامین کنه و هم چنین به سلامت دندان و لثه هاش کمک کنه. تا این جا متوجه شدیم که تشویقی ها در سلامت سگ تاثیر چشم گیری دارن.

تشویقی سگ لاو می از محصولات تخصصی این برنده که خصوصیات مختلف سگ ها رو در نظر گرفته و با توجه به این خصوصیات و البته نیازها، به صورتی تولید شده که نیازهای متفاوت رو پوشش بده. نقطه قوت تشویقی های سگ لاو می تنوع بالای اون هاست که دست شما رو به عنوان یک سرپرست باز میذاره و با توجه به این که متناسب با ذائقه های مختلف هستن، انتخاب های وسیعی خواهید داشت.

تشویقی سگ لاو می مدل فنری

تشویقی سگ لاو می مدل فنری با طعم مرغ یکی از تشویقی های بسیار ایده آل برای سگ ها به شماره میره. این تشویقی برای سگ های بالغ کاملا مناسبه. این تشویقی طعم بسیار خوشایندی داره و از سینه تازه مرغ و تهیه شده که برای سگ ها بسیار لذت بخشه. ترکیبات تشویقی سگ لاو می مدل فنری برای سگ ها بسیار مفیده و غنی از پروتئینه‌ و با داشتن کلاژن به زیبایی و سلامت پوست، مو، غضروف و استخوان‌های سگ کمک می‌کنه . این محصول سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ شماست، هم چنین برای از بین بردن جرم و پلاک دندان این پت های دوست داشتنی خیلی مفیده.

 

تشویقی سگ لاو می مدل دو سر گره

تشویقی سگ لاو می مدل دو سر گره با فیله مرغ یک جایزه خوشمزه و جذاب برای سگ‌های شماست. این اسنک‌ها سگ شما رو سرگرم و به سلامت دندان‌ها هم کمک می کنه. این تشویقی مانند اکثر تشویقی های دیگر این برند، در وزن های مختلف تولید میشه که به تناسب نیاز سگ‌تون می تونین یکی از اون ها رو تهیه کنین.

تشویقی سگ لاو با طعم شیر

تشویقی سگ لاو می با طعم شیر برای سگ های بالغ یک جایزه فوق العاده هیجان انگیزه و مانند تمام تشویقی های دیگر سگ لاو می با داشتن کلاژن، پروتئین، انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیازهای مختلف یک سگ رو برطرف می کنه. داشتن امگا ۳ و امگا ۶ از ویژگی های دیگر این تشویقیه. اهمیت دیگر استفاده این تشویقی در سلامت دندان ها و لثه ها با جلوگیری از ایجاد پلاک و جرم مشخص میشه. طعم خوشایند مرغ این تشویقی، از مزیت های دیگر تشویقی سگ لاو می مدل پاپیونی محسوب میشه.

تشویقی سگ لاو می مدل مرغ و هویج

تشویقی سگ لاو می مدل مرغ و هویج از محصولات بسیار خوش طعم و لذت بخش برای سگ هاییه که ذائقه خاصی دارن. این تشویقی از سینه تازه مرغ و هویج تهیه شده و مانند محصولات دیگر با سگ های بالغ کاملا مناسبه. محتویات این تشویقی غنی از پروتئین و کلاژن بسیار بالاست که به سلامت پوست، استخوان و غضروف های سگ کمک شایانی می کنه. تشویقی سگ لاو می برای آموزش سگ ها، تعذیه و سلامت دندان و لثه اون ها بسیار مفیده.

تشویقی سگ لاومی مدل مرغ و هویج

تشویقی سگ لاو می مدل دمبلی

تشویقی سگ لاو می مدل دمبلی خصوصیاتی مانند تشویقی های قبل رو از نظر طعم، داشتن پروتئین و کلاژن بالا و هم چنین کمک به سلامت دندان ها داره. علاوه بر این ها، ظاهر این تشویقی برای سگ ها بسیار هیجان انگیز است.

تشویقی گربه

تشویقی (cat treats) یا اسنک گربه غذای مخصوص گربه هاست که بو ، طعم و مزه خیلی خوبی برای گربه ها داره و اون ها عاشق این نوع از غذاها هستن و به خاطر همین خاصیت برای آموزش و تربیت گربه ها و پاسخ مثبت به فرمان برداری اون ها به حیوان داده میشه. تشویقی در گربه ها از اهمیت ویژه ای برخورداره و همان طور که مقداری از نیاز غذایی گربه رو تامین می کنه، برای آموزش و یادگیری در گربه ها از جایگاه ویژه ای برخورداره. در ضمن تشویقی های مخصوص و تخصصی می تونن به بهداشت و سلامت گربه شما کمک کنن و هم چنین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن حیوان رو به خوبی تامین کنن.

تشویقی ها تاثیرات چشم گیری در زندگی گربه ها دارن. مثلا اولیش همین خوشحال شدن گربه شماست. آموزش فقط برای سگ ها نیست. آموزش گربه ها هم خیلی اهمیت داره. شما با استفاده از این تشویقی یا اسنک ها می تونین با آموزش، رفتار های بدشون رو با رفتار های خوب جایگزین و یا رفتارهای خوب رو در گربه خودتون ایجاد کنین. سلامت دهان و دندان و لثه از تاثیرات خوب دیگریه که می تونین بعد از قرار دادن تشویقی در برنامه غذایی گربتون مشاهده کنین. علاوه بر این ها، تشویقی باعث کاهش استرس گربه عزیز شما میشه. در نهایت هم تشویقی ها رابطه عاطفی شما رو با پت عزیزتون تقویت می کنن.

تشویقی یا جایزه گربه، تکه های کوچک غذاییه که  همون طور که گفته شد از طعم و بویی برخورداره که گربه ها عاشقشون هستن. اما باید بدونین که هر چند این تشویقی ها خوشمزه و مملو از ویتامین ها و پروتئین ها هستن، اما هرگز جایگزین مناسبی برای غذاهای اصلی نیستن.

تشویقی گربه لاو می با طعم مرغ

تشویقی گربه لاو می با طعم مرغ یک میان وعده بسیار هیجان انگیز با طعمی ایده آل برای گربه شماست. همون طور که می دونین، گربه ها به بد غذا بودن معروفن و برای جلوگیری از این حساسیت، لازمه که غذاهایی با طعم متفاوت و هیجان انگیزتر رو در اختیارشون قرار بدیم. تشویقی گربه لاو می با طعم مرغ با ذائقه اغلب گربه ها مطابقت داره و به عنوان یک میان وعده براشون جذابه. این تشویقی با دارا بودن امگا ۳ و امگا ۶ و هم چنین ویتامین ها و مواد معدنی، در کنار خوش خوراک بودن، حتما انتخاب شما برای گربه های دلبندتونه.

تشویقی گربه لاو می با طعم مرغ و فلوراید

تشویقی گربه لاو می با طعم مرغ و فلوراید، اسنک ایده آل گربه ها به عنوان میان وعده و هم چنین بهترین کمک برای سرپرست هاییه که قصد دارن رفتارها و عادت های خوب رو در گربه خودشون ایجاد کنن. البته که هر تشویقی مزایای دیگری هم داره که دربارش صحبت کردیم.

تشویقی گربه لاومی با طعم مرغ و فلوراید

در این مطلب سعی کردیم تشویقی ها، ویژگی ها و مزایای اون ها رو براتون کامل شرح بدیم و شما رو با تشویقی های سگ و گربه لاو می که به صورت تخصصی توسط برند مطرح لاو می که تمرکزش روی تولید تشویقی ها به بهترین شکله، آشنا کنیم. تشویقی های متنوعی در بازار وجود دارن که با استفاده از مطالب این صفحه، تا حدودی با استاندارد های یک تشویقی مناسب آشنا شدین، بقیش هم به ذائقه، نیاز و مشکلات پت شما بستگی داره.

قبل از خرید هر محصولی مثل تشویقی، حتما دربارش تحقیق کنین و مطمئن باشین به صورت تخصصی تهیه و روانه بازار میشه.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا