فیلم و سریال

دانلود فیلم سینمایی چپ راست / تصاویر و بیوگرافی بازیگران + خلاصه فیلم

چپ راست فیلمی ایرانی در ژانر کمدی سیاسی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم که در 21 دی 1401 در سینماها اکران شد پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن 1398 در سکوت کامل خبری پیش رفته بود و از جمله پروژه‌های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، در حالی که فقط یک هفته تا پایان آن باقی مانده‌است تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد. چپ، راست از جمله فیلم‌هایی بود که به دلیل ممیزی و سانسور زیاد نتوانستند در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند. اکران اولیه این فیلم بعد از توقیف در دی ماه 1400 اعلام شد اما از اکران آن جلوگیری شد. سپس بعد از سه سال توقیف این فیلم در 21 دی ماه 1401 روانه اکران شد و اکران خودش را در بهار 1402 ادامه داد و موفق به جذب 400 هزار مخاطب در سینماها شد. با کارمادیو همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم چپ راست

این فیلم که یک کمدی سیاسی است، داستان جا به جا شدن بچه ‌های یک زوج اصولگرا و اصلاح طلب در بیمارستان می باشد که سبب ماجراهای مختلفی می‌شود. در فیلم اشاره‌ ها و کنایه های فراوانی به اتفاقات سیاسی روز وجود دارد.

دانلود فیلم سینمایی چپ راست

شما می توانید در زیر، به صورت قانونی فیلم سینمایی چپ راست را دانلود نمایید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ (مناسب موبایل)

دانلود با کیفیت ۷۲۰ (مناسب موبایل، تبلت، تلویزیون)

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ (مناسب تلویزیون)

دانلود با کیفیت بالاتر

 

بازیگران فیلم سینمایی چپ راست

رامبد جوان در نقش بشیر کشاورز

رامبد جوان در نقش بشیر کشاورز در فیلم چپ راست - کارمادیو

رامبد جوان تبریزی (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد. او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

پیمان قاسم‌خانی در نقش اصلان دهقان بازیگر فیلم چپ راست

پیمان قاسم‌خانی در نقش اصلان دهقان در فیلم چپ راست

پیمان قاسم‌خانی (زادهٔ ۳۰ دی ۱۳۴۵) فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی است. او نویسندگی آثاری نظیر فیلم مارمولک، سن پطرزبورگ، ورود آقایان ممنوع، پاورچین و شب‌های برره را بر عهده داشته‌است.

ویشکا آسایش در تقش مریم همسر اصلان دهقان

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی (۱۳۷۵) بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره (۱۳۷۶) بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹) کسب کرد.

سارا بهرامی در نقش معصومه همسر بشیر کشاورز

سارا بهرامی و ویشکا آسایش در فیلم چپ راست

سارا بهرامی (زادهٔ ۲ بهمن ۱۳۶۱) بازیگر اهل ایران است. او برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی پروانه (۱۳۹۲) به شهرت رسید و برای بازی در نقش مکمل فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم (۱۳۹۵) نامزد دریافت جایزهٔ حافظ شد. بهرامی برای بازی در نقش اصلی دارکوب (۱۳۹۶) موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد. او از آن زمان برای بازی در ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵)، علفزار (۱۴۰۰) و جنگل پرتقال (۱۴۰۱) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

سروش صحت در نقش بازپرس اردشیر بازیگر فیلم چپ راست

سروش صحت در نقش بازپرس اردشیر در فیلم سینمایی چپ راست - کارمادیو

سروش صحت (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۴۴) بازیگر، مجری، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان اهل ایران است. او در سال ۱۳۹۸ برندهٔ سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی برای فیلم جهان با من برقص در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شد.

مونا فرجاد در نقش شکوفه

فرجاد ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ در تهران متولد شد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد نظری است و فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

ستاره اسکندری در نقش مهوش

ستاره اسکندری در نقش مهوش بازیگر فیلم چپ راست

ستاره اسکندری (زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۵۳) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده؛ به‌ویژه مجموعهٔ نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش «نرگس» را در آن بازی می‌کرد.

او دو بار برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ تئاتر فجر برای بازی در نمایش‌های سعادت لرزان مردمان تیره‌روز (۱۳۷۹) و هم‌هوایی (۱۳۹۳) شده‌است. او خواهر لاله اسکندری، بازیگر سینما و تلویزیون است.

محمدرضا مالکی در نقش استاد

محمدرضا مالکی ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل آکادمی تئاتر آناهیتا زیر نظر مصطفی اسکویی در سال ۱۳۸۰ است. او در مجموعه‌های تلویزیونی مدار صفر درجه و میوه ممنوعه در سمت بازیگر و دستیار کارگردان، و در فیلم‌های سینمایی نظیر روز صفر، ماهی و گربه، دیدن این فیلم جرم است به عنوان بازیگر حضور داشته است. مالکی در سریال پوست شیر، سریال مترجم و سریال می‌خواهم زنده بمانم بازی کرده است.

تینو صالحی در نقش حاج آقا

 

تاریخ اکران

21 دی 1401 / در سینماها

8 تیر 1402 / اکران آنلاین

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

28 شهریور ماه 1402

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا