خواندنی

خرید انواع جوراب مردانه و زنانه مناسب هر فصل

پا به‌عنوان قلب دوم و از مهم‌ترین اعضای بدن، نیاز به مراقب و محافظت فراوانی دارد. بسیاری از افراد کفش را محافظ پا می‌دانند؛ اما واقعیت این ‌است که اگر جوراب خوبی نپوشید، پوشیدن بهترین کفش‌ها نیز برای پا آزاردهنده است.

بنابراین خرید جوراب خوب و باکیفیت کمک شایانی به حفظ سلامت پاهای شما می‌کند. جوراب مردانه با جوراب زنانه تفاوت‌هایی دارد. حتی جوراب مناسب فصل زمستان با جوراب تابستانه در نوع دوخت و نوع مواد به‌کاررفته در بافت جوراب متفاوت است.

اگر به سلامت پای خود اهمیت می‌دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع جوراب‌های باکیفیت آشنا شوید.

معرفی انواع مدل‌های جوراب

همه افراد در طول روز به‌طور مرتب به پوشیدن جوراب نیاز پیدا می‌کنند. این روزها جوراب به‌عنوان یکی ‌از پُرمصرف‌ترین وسایل و پوشاک خانواده‌ها، در مدل‌های مختلف در بازار پیدا می‌شود. بعضی از مدل‌هایی که هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند استفاده کنند، عبارت‌اند از:

  • کالج

اگر در طول روز مجبور‌ به استفاده از کفش کالج شوید، حتماً به جوراب کالج نیاز پیدا می‌کنید. از ویژگی‌های بارز جوراب‌های کالج، بازبودن قسمت بالایی جوراب است.

  • قوزکی

جوراب‌های قوزکی معمولاً تا قسمت زیر قوزک پا را پوشش می‌دهند و برای راحتی در استفاده از کفش‌های اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این جوراب‌ها در میان قشر جوان طرفداران بیشتری دارند.

  • مچی یا یک ربع

این جوراب‌ها تا بالای مچ پا را پوشش می‌دهند و برای کفش‌های ساق‌دار مناسب‌اند. این سبک جوراب‌ها نیز مانند مدل‌های قبلی، مناسب استفاده آقایان و خانم‌ها هستند.

این جوراب‌ها از مدل‌های مچی مقداری بلندتر و از جوراب ساق‌دار کوتاه‌تر هستند. جوراب‌های نیم‌ساق، برای استفاده در داخل کفش‌های ساق‌دار اسپرت، نیم‌بوت پاییزی یا استفاده در باشگاه مناسب هستند.

  • ساق‌دار

بیشتر جوراب‌های مردانه و جوراب‌های مناسب برای کت‌وشلوار رسمی آقایان، از نوع ساق‌دار است. البته خانم‌ها نیز برای استفاده در زیر دامن، بوت‌های زمستانه و داخل باشگاه از این مدل جوراب که بخش عمده‌ای از ساق ‌‌پا را پوشش می‌دهد، استفاده می‌کنند.

ویژگی جوراب‌های مردانه و زنانه مناسب فصل سرد سال

ویژگی جوراب‌های مردانه و زنانه مناسب فصل سرد سال

پس‌از انتخاب مدل و تناسب نوع جوراب با کفش، لازم است تا جوراب، متناسب فصل نیز باشد. جوراب مناسب پاییز و زمستان باید بافت گرم‌تری نسبت به جوراب‌های بهاری وتابستانه داشته باشد تا در طول استفاده، پا را به‌خوبی گرم نگه دارد. شاید بهترین جوراب در فصل سرد، خرید جوراب پشمی زمستانی باشد که به‌دلیل وجود یک لایه عایق پشمی در داخل خود باعث گرم نگه‌داشتن پا حتی در روزهای برف و یخبندان نیز می‌شود. اگر به جوراب‌های پشمی ساق‌دار علاقه ندارید، می‌توانید مدل ساق ‌کوتاه را بخرید و از گرمای آن لذت ببرید.

مناسب‌ترین جوراب‌های مردانه و زنانه مناسب فصل گرم سال

بسیاری از افراد بر این باورند که جوراب مورد استفاده در فصل بهار و تابستان و روزهای گرم سال، لزوماً جوراب‌های نازک و نخی است. درحالی‌که جوراب‌های نخی باکیفیت و مناسب فصل گرم با جلوگیری از تعریق بیش‌ازحد پا باعث حس خنکی و راحتی نیز می‌شود.

اگر علاقه‌مند به خرید جوراب ساق بلند هستید، باید به شما بگوییم که برای خرید آن در تابستان دست نگه ‌دارید؛ زیرا این جوراب‌ها قسمت ساق پا را نیز گرم می‌کنند و باعث حس ناخوشایندی در هنگام راه‌رفتن یا حرکت به شما منتقل می‌کنند. بهتر است از جوراب زنانه نخی یا مردانه نخی ساق کوتاه و کالج استفاده کنید.

نکاتی در رابطه با خرید انواع جوراب فانتزی

انتخاب و خرید جوراب فانتزی کاملاً به سلیقه هر فرد بستگی دارد. این نوع جوراب‌ها به‌دلیل ترکیب رنگ‌های شاد، در هنگام پوشیدن علاوه‌بر چشم‌نوازبودن باعث جذاب‌شدن استایل نیز می‌شوند.

جوراب‌های فانتزی بیشتر موردپسند افراد نوجوان و تینیجر جامعه هستند که با لباس، کلاه، کیف و سایر لوازم و اکسسوری‌ها، آن‌ها را ست می‌کنند و استایل متفاوتی را می‌سازند. این نوع جوراب‌ها قابل استفاده با انواع شلوارهای مام‌فیت و مام‌استایل هستند و با رنگ و لعاب خود زیبایی استایل را چندین برابر می‌کنند.

خرید جوراب عمده از نانی شاپ

خرید جوراب عمده

حال که با اهمیت جوراب برای سلامت پا و محافظت از آن در برابر سرما و گرما و انواع جوراب‌های مناسب آقایان و خانم‌ها در انواع فصل‌ها آشنا شدید، بهتر است برای خرید جوراب باکیفیت نخی و پشمی تردید نکنید و جوراب موردنیازتان را از نانی شاب بخرید تا با کمترین قیمت، بهترین جوراب را داشته باشید و از کیفیت رنگ و جنس آن لذت ببرید.

نانی شاپ این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند هر محصولی که دوست داشته باشند را به‌صورت عمده خریداری کنند. برای خرید تک و عمده از نانی ‌شاپ کافی است، محصول موردنظر را از نظر نوع، کارایی و قیمت بررسی کنید و سپس گزینه خرید و ثبت سفارش را بزنید تا در کمترین زمان، محصول خریداری‌شده را درب منزل دریافت کنید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت جوراب

قیمت جوراب‌های مختلف در بازار متفاوت است و اگر شما علاقه‌مند به دنیای جوراب‌ها باشید، احتمالاً تنوع قیمت جوراب، این سوال را برای شما پیش آورده است که چرا قیمت‌ها با هم متفاوت هستند و چه ‌عاملی بر افزایش یا کاهش قیمت تاثیر دارد؟ مهم‌ترین عامل، کیفیت نخ و پشم به‌کاررفته در دوخت و بافت جوراب است که باعث افزایش دوام، ماندگاری و طول عمر جوراب می‌شود. عامل دیگر استفاده از فناوری نانو در تولید جوراب است که از بوی بد پا در صورت بی‌کیفیت‌بودن کفش جلوگیری می‌کند. تمام محصولات نانی ‌شاپ با فناوری نانو تولید شده‌اند تا سلامت پای شما را تضمین کنند.

سخن پایانی

بسیاری از افرادی که مدت زیادی را در بیرون از خانه مشغول فعالیت‌اند و به‌دلیل استفاده طولانی‌مدت از کفش با مشکل عرق‌کردن پا، بوی نامطبوع کفش و احساس گرما یا سرما در طول مدتی که بیرون از منزل هستند، مواجه می‌شوند. خرید جوراب باکیفیت و مناسب فصل، باعث ایجاد حس راحتی در پاها در کل مدت فعالیت شما می‌شود. جوراب‌های باکیفیت، عرق پا را جذب و از بوی بد آن جلوگیری می‌کنند و همین عامل باعث می‌شود تا نیاز به تعویض جوراب، در طول استفاده روزانه را نداشته باشید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا