سفر و گردشگری

از تاریخچه هتل عباسی اصفهان چه می‌دانید؟

ایران یکی از کشورهایی است که با معماری بی‌نظیر خود همیشه در میان سایر آثار معماری حرف نخست را زده و درخشش هنر و فرهنگ اصیلش را به رخ جهانیان کشیده است. اوج هنرنمایی معماران ایرانی در دوره صفوی بوده و بیشترین سهم را اصفهان به خود اختصاص داده است.

در این دوره اصفهان به یکی از با عظمت‌ترین شهرهای ایران تبدیل شد به گونه‌ای که صفت نصف جهان را به آن بخشیدند.

یکی از باشکوه‌ترین آثار معماری به یادگار مانده از عصر صفوی، سه بنای بی‌نظیر مدرسه، کاروانسرا و بازارچه که با هم یک مجموعه را تشکیل می‌دهند ‌است. این مجموعه بی‌مثال و با عظمت را به درخواست شاه سلطان حسین صفوی ساختند و وی آن را به مادر خود هدیه داد.

این کاروانسرا که همچون نگینی درخشان در خیابان چهارباغ اصفهان جلوه‌نمایی می‌کند، در سال ۱۳۳۶ با کاربری هتل بهره‌برداری شد و هم‌اکنون محلی باشکوه و مجلل برای اقامت مسافرین ایرانی و توریست‌های خارجی محسوب می‌شود. این مکان با نام هتل عباسی اصفهان شهرت یافته و تاریخچه‌ای گران‌بها از فرهنگ و هنر ایران زمین به‌شمار می‌آید.

اصفهان مهد فرهنگ و هنر

همانطور که اشاره شد ایران یکی از مشهورترین کشورهای جهان در زمینه فرهنگ و هنر و معماری به‌شمار می‌آید. کمتر شهری در ایران سراغ داریم که حداقل یک بنای تاریخی در آن ساخته نشده باشد. یکی از بزرگترین استان‌های کشور اصفهان است که مهد فرهنگ و هنر ایران زمین به‌شمار می‌آید. این استان مخصوصا شهر اصفهان با بناهای زیبا و تاریخی خود همچون شب‌های پرستاره در کشورمان می‌درخشد.

از مکان‌های دیدنی و تاریخی اصفهان مهمانسرای عباسی را می‌توان نام برد که مشهورترین هتل اصفهان نیز به حساب می‌آید. اگر برای سفر به اصفهان برنامه‌ریزی کرده‌اید می‌توانید از خدمات رزرو هتل سایت اسنپ تریپ استفاده کرده و با رزرو مهمانسرای بی‌نظیر عباسی، از یک سفر فراموش‌نشدنی بیشترین لذت را ببرید.

کهن‌ترین مهمانسرای جهان

ایران با فرهنگی غنی و تاریخی گران‌بها، یکی از کشورهای پرافتخار جهان از هر نظر محسوب می‌شود. حتی معماری ایرانی نیز از برترین هنرها در سراسر دنیا به‌شمار می‌آید، به گونه‌ای که کهن‌ترین مهمانسرای جهان در ایران و در دل شهر پر از جلال و زیبایی اصفهان قرار دارد.

مهمانسرای عباسی با قدمتی ۳۰۰ ساله گوشه‌ای از هنر و مهارت معماران دوره صفوی را به نمایش کشیده و همچون خاتم انگشتری در میان سایر بناهای تاریخی می‌درخشد.هتل عباسی اصفهان به زیباترین محل اقامت شهر اصفهان و جهان شهرت یافته و اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.

معرفی هتل عباسی

مهمانسرای عباسی با پشتوانه بیمه ایران و سازمان اوقاف در سال ۱۳۳۶ بازسازی آن آغاز و این مرمت در سال ۱۳۳۸ شکل جدی‌تری به خود گرفت. بازسازی کاروانسرا طبق معماری و هنر دوره صفوی انجام و در نهایت در سال ۱۳۴۵ با نام هتل عباسی به بهره‌برداری رسید. این مهمانسرای زیبا از ۲۲۵ اتاق، سوئیت و همچنین آپارتمان برخوردار است که اتاق‌های آن معمولی و یک تخته و دوتخته هستند.

سوئیت‌های این مکان از نوع معمولی، صفوی، قاجاری با رنگ‌های زیبا و چشم‌نواز و طراحی خارق‌العاده بوده و آپارتمان‌های دو و سه خوابه این مهمانسرا بسیار شیک و مدرن هستند. تمام این قسمت‌ها از سیستم ایمنی برخوردار بوده و محیطی کاملا امن برای مراجعین به حساب می‌آید.

این اقامت‌گاه مجلل پذیرای میهمانان بی‌شماری از نقاط مختلف جهان است و یکی از مکان های اقامت شخصیت‌های بین‌المللی و میهمانان سیاسی ایران محسوب می‌شود.

 تاریخچه هتل عباسی اصفهان

خدمات ارائه شده در هتل عباسی

مهمانسرای عباسی اصفهان با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد به یکی از بهترین هتل‌های ایران تبدیل شده است. این هتل مجلل در تمام اتاق‌های خود سرویس بهداشتی، حمام و تلویزیون‌های مجهز به‌کار برده و نظافت روزانه این مکان به‌صورت مداوم انجام می‌شود.

از خدمات دیگر هتل عباسی، وجود سالن‌های کنفرانس و اجتماعات بسیار مجهز است که این ویژگی باعث شده اکثر کنفرانس‌های بین‌المللی که در اصفهان برگزار می‌شوند، مهمانسرای عباسی را برای محل برگزاری انتخاب کنند.

بخش پذیرش آن به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی به مسافرین بوده و به‌ سرعت کار مربوط به رزرو هتل و اتاق و همچنین خروج مراجعین را انجام می‌دهد. در این مکان خدماتی نظیر اتوشویی، خشک‌شویی و حتی اتوکشی نیز در دسترس بوده که هزینه این گونه کارها جدا از هزینه‌ای است که برای رزرو هتل پرداخت کرده‌اید.

سایر خدمات ارائه شده توسط این مکان

این اقامت‌گاه از امکانات ویژه‌ای برخوردار بوده که آن را نسبت به سایر مکان‌های مشابه متمایز کرده است. در هتل عباسی تمام نقاط از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و در صورتی که نیاز به این خدمات داشته باشید با خیالی آسوده می‌توانید بهترین استفاده را از سرعت بالای اینترنت هتل ببرید.

همچنین این مهمانسرا از محوطه باغ ایرانی بهره می‌برد که زیبایی و چشم‌نوازی آن هر مسافری را به وجد خواهد آورد و قطعا این مکان را برای اقامت مجدد در سفرهای بعدی به اصفهان انتخاب می‌کند.

حس آرامش برگرفته از فضای سرپوشیده استخر اقامت‌گاه عباسی، یکی دیگر از نکات متمایز کننده این مکان نسبت به سایر هتل‌ها خواهد بود. از سایر امکاناتی که توسط مجموعه بی‌نظیر عباسی ارائه می‌شود می‌توان به مراکز سلامتی نظیر سونا، جکوزی، باشگاه تناسب اندام و بخش ماساژ مخصوص میهمانان اشاره کرد.

وجود پارکینگ برای میهمانان و فضای کافی برای پارک خودروها، یکی دیگر از بهترین خدماتی است که توسط این هتل اصفهان ارائه می‌شود.

هتل عباسی اصفهان

بخش‌های مختلف بنای تاریخی عباسی در اصفهان

مهمانسرای عباسی که معروف‌ترین هتل اصفهان به‌شمار می‌آید از بخش‌های گوناگونی تشکیل می‌شود که در این قسمت به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اما واقعیتی که باعث شده است این مکان را به سوی شهرت و محبوبیت سوق دهد، تلفیق هوشمندانه مدرنیته بودن در کنار معماری و بافتی تاریخی و قدیمی خواهد بود.

این نوع هماهنگی زیبایی خارق‌العاده و بی‌مثالی را به این هتل بخشیده است. مهمانسرای عباسی از رستوران‌های مجلل، سالن صبحانه، تالارهای مختلف نظیر تالار زرین، تالار عباسی و تالار آینه، اتاق و سوئیت مجهز، سالن همایش، چایخانه سنتی و خدمات بی‌شماری که فقط با رفتن به اصفهان و اقامت در این هتل تجربه می‌کنید، برخوردار است.

برای رزرو اتاق‌های این هتل مجلل شما چندان کار دشواری پیش رو ندارید و همه کارها را می‌توانید با گوشی خود انجام دهید. با وارد شدن به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ شما می‌توانید از خدمات این مجموعه نهایت لذت را ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی این سایت در تماس باشید.

خدمات سایت اسنپ تریپ:

معمولا در سفر به شهر یا کشور خاصی اولین دغدغه محل اقامت آرام با خدمات ویژه است. امروزه با وجود سایت‌هایی مختلف که به‌صورت آنلاین خدماتی نظیر رزرو بلیط و محل اقامت را انجام می‌دهند، این کار برای مسافرین آسان شده است.

اسنپ تریپ یکی از معتبرترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات مربوط به رزرو بلیط‌های خارجی و داخلی و همچنین هتل بوده و شما می‌توانید با مراجعه به‌ سایت از این امکانات استفاده کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا