خواندنی

رژ لب حرارتی چیست؟ (مزایا استفاده از رژ لب حرارتی)

رژ لب یکی از لوازم آرایشی بسیار مهم و پرکاربرد برای خانم‌ ها است که باید کاملاً بهداشتی باشد. رژ لب حرارتی یکی از رژ لب‌ های کاملاً بهداشتی و خاص است که در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است که در ادامه این مقاله از کارمادیو با آن آشنا می‌ شویم.

رژ لب حرارتی چیست؟

رژ لب حرارتی که به عنوان یک رژ لب جادویی شناخته می‌شود ترکیبات خاصی دارد که ph آنها با توجه به درجه حرارت بدن تغییر کرده و در نتیجه  این نوع رژ بر روی لب‌ها نیز تغییر رنگ می‌دهد.

به عبارتی رژ لب حرارتی نوعی از رژ لب است که درجه حرارت بدن شما رنگ آن را تعیین می‌ کند و  برای یک میکاپ ملایم و طبیعی گزینه بسیار مناسبی است.

فواید و مزایای استفاده از رژ لب حرارتی

فواید و مزایای استفاده از رژ لب حرارتی

استفاده از رژ لب حرارتی باعث می‌ شود آرایش شما ظریف‌ تر به نظر آید و رنگ چهره‌تان زیباتر شود. همچنین استفاده از این نوع رژ لب دارای مزایای زیر است.

۱) مرطوب کردن لب‌ها

استفاده از رژ لب حرارتی باعث مرطوب شدن لب ‌ها و حفاظت از آنها می‌ شوند و به این دلیل که رنگدانه‌ ها و افزودنی‌ های شیمیایی در این نوع رژ لب وجود ندارد باعث تقویت لب‌ ها شده رنگ زیبایی به آنها می‌ بخشد.

۲) عدم خشکی پوست و دهان

بعضی از رژ لب‌ ها به دلیل مواد معمولی که در آنها به کار رفته است باعث خشکی و پوسته پوسته  لب ‌ها می‌شود ولی رژ لب حرارتی از موادی مرغوب و بافتی مرطوب تهیه شده است که این عوامل باعث آبرسانی لب‌ ها می‌گردند.‌

برخلاف رویش‌ های معمولی که اگر زیاد از آنها استفاده شود باعث خشکی و پوسته ته شدن لب‌ ها می‌ گردند، رژ لب حرارتی هر چقدر بیشتر استفاده شود باعث آبرسانی بیشتر و شش بیشتر لب ‌های شما می‌ شود.

۳) عدم وجود سرب

در رژ لب‌ های معمولی عناصری مانند سرب وجود دارد که هنگام خوردن غذا وارد بدن شده و تخلیه این عنصر کار آسانی نیست و در نتیجه ممکن است می‌توانید با خیال راحت بدون نیاز به پاک کردن آن غذای خود را میل کنید.

۴) نرم شدن لب‌ها

مزیت دیگر استفاده از رژ لب حرارتی نرم شدن آنها است و به کمک این رژ لب می‌ توانید با صرف کمترین وقت و کمترین هزینه لب‌های خود را نرم و زیبا نگه دارید.

علت اینکه رژ لب حرارتی باعث تقویت و نرم شدن لب‌ها می‌ شود وجود ترکیبات مغذی و ویتامین‌ های موجود در آن است.

۵) رنگ طبیعی و براق کردن لب‌ ها

کار دیگری که رژ لب حرارتی انجام می‌ دهد براق کردن رنگ لب‌ ها و ایجاد حس زیبایی برای مصرف کننده است و رنگ آن بیننده‌ای را جذب خود می‌ کند.

۶)  ویتامین رسانی

ویژگی دیگر خاص این نوع رژ لب ویتامین رسانی به لب های شما و در نتیجه جلوگیری و رفع ترک خوردگی و تیرگی و به طور کلی تغذیه آنها است.

۷) ماندگاری زیاد

ویژگی اصلی رژ لب حرارتی ماندگاری بالای آن است که ‌خانم ها و دختر خانم‌ های عزیز می‌ توانید برای مهمانی‌ ها و جشن‌ های مختلف از این ویژگی بهره‌مند شوید.

ماندگاری بالای این رژ لب باعث  می‌ شود که دیگر استرس کمرنگ شدن یا پاک شدن رژ لب نداشته باشید.

۸) عدم رنگ دهی و ایجاد رد رنگ

رژ لب‌های حرارتی برخلاف رژ لب‌ های معمولی به هنگام خوردن هرگونه نوشیدنی یا غذا ردی از خود بر روی فنجان لیوان یا قاشق ردی بر جای نمی‌گذارند.

 

موارد کاربرد رژ لب حرارتی

از رژ لب حرارتی علاوه بر اینکه برای زیبایی و شندگی و رطوبت لب‌ ها استفاده می‌ گردد در موارد مختلفی دیگر استفاده می‌ شود که در زیر به آنها می‌ پردازیم

۱) رژگونه

استفاده از رژ لب حرارتی به عنوان رژگونه چهره شما را بسیار طبیعی کرده و سبب برجسته دیده شدن لب هایتان می‌شود و تغییر رنگ این رژ‌ها حرارتی به عنوان رژگونه استفاده می‌ شوند نیز به درجه حرارت بدن بستگی دارد.

جهت استفاده از رژ لب حرارتی به عنوان رژگونه می توانید مقداری از آن را روی گونه خود بزنید بعد آن را پخش کنید که در آن هنگام مشاهده خواهید کرد رنگ آن بسته به درجه حرارت بدن شما تغییر می‌ کند.

۲) سایه چشم

استفاده از رژ لب حرارتی به عنوان سایه چشم از دیگر کاربردهای این نوع رژ لب است و می‌توانید مانند سایه چشم مقداری از آن را پشت پلک خود زده و به صورت یکنواخت پخش کنید و رنگ طبیعی آن را مشاهده نمایید.

۳) استفاده به عنوان بالم لب

از آنجایی که رژ لب‌ های حرارتی خاصیت ترمیم کنندگی و مرطوب کنندگی دارند از آنها به عنوان بالم لب جهت آبرسانی و تغذیه پوست نیز استفاده می‌ شود.

انواع رژ لب حرارتی

رژ لب حرارتی دارای انواع مختلفی از جمله موارد زیر است

1) رژ لب حرارتی جامد

رژ لب حرارتی از نوع جامد دارای شکل و طرح مانند دیگر رژ لب‌ها است ولی معمولاً مات بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

2) رژ لب حرارتی مایع

این نوع رژ لب در فرم‌ها و انواع مختلفی تهیه شده شامل رژ لب‌های حرارتی ساندیسی گلدار و لامپی است و ترکیبات و کیفیت تمام آنها یکسان است.

ظاهر رژ لب‌ های حرارتی مایع متفاوت بوده و در انواع مات و شفاف و تولید شده‌اند.

۳) رژ لب حرارتی رنگی

رژ لب ‌های حرارتی رنگی، رنگدانه‌ های ریزگردی می‌ باشند که موجب رنگ دهی زیادی است و باعث زیبایی هرچه بیشتر این نوع رژ لب‌ های حرارتی شده است.

۴) رژ لب حرارتی ژله‌ای

آنگونه که از نامشان مشخص است این رژ لب‌ها ژله‌ای هستند و طرح‌ ها و شکل‌ های متفاوتی دارند.

۵) رژ لب‌های حرارتی قلبی

رژ لب‌های حرارتی قلبی

این رژلب‌ ها در طرح‌ ها و فرم‌ های مختلفی در بازار یافت می‌ شوند و دارای مدل قلبی تا چتری گلدار و ماشینی هستند در واقع این نوع رژ لب‌ های حرارتی فانتزی بوده و مخصوص آرایش‌ های ویژه و خاص هستند.

۶) رژ لب‌های حرارتی لامپی

رژ لب‌های حرارتی لامپی

رژ لب‌ های لامپی حرارتی از اشکال دیگر رژ لب های فانتزی هستند که برای کادو و هدیه بهترین گزینه‌ ها می‌ باشد و شما می‌ توانید آنها را به عنوان هدیه برای دوستان و عزیزان خود تهیه کنید.

۷) رژ لب‌های گلدار

این رژ لب‌ های حرارتی دارای ظاهری شیشه‌ای جامد و بی‌ رنگ هستند و غالباً طرح یک گل یا خوشه گندم را در خود دارا هستند و اکثراً به رنگ هلویی، مرجانی و صورتی یافت می‌ شوند.

۸) رژ لب حرارتی عروسکی

این نوع رژ لب ‌ها علاوه بر اینکه رنگ زیبایی به لب شما می‌ دهند موجب براقیت و نرمی پوست آن می‌ گردند نیز مانند بقیه رژ لب ‌های حرارتی رنگ آنها با تغییر دمای بدن تغییر می‌ کند.

معرفی بهترین برند های رژ لب‌ حرارتی

در زیر شما را با تعدادی از بهترین برندهای رژ لب حرارتی آشنا می‌کنیم

۱) رژ لب حرارتی دوسه

این برند یکی از بهترین برندهای تولید رژ لب حرارتی است و محصولات خود را با تنوع و کیفیت بالایی جهت جلب توجه مشتریان و رضایت آنها در انواع مختلف مایع و جامد وارد بازار می‌کند.

۲) رژ لب حرارتی الدورا

این برند که تحت مجموعه برند پنبه ریز قرار دارد با بهترین و موثرترین عناصر مدنی و و مواد ارگانیک تولید شده است و در ساختار آن از روغن‌ های گیاهی مانند روغن نارگیل استفاده شده است.

۳) رژ لب حرارتی بایولی بیوتی

این برند که از برندهای پرفروش و پرطرفدار می‌ باشد، رژ‌های خود را با درجه مرغوبیت و کیفیت بالایی تولید می‌ کند و این رژ‌ها سرشار از ترکیبات گیاهی مانند عصاره گیاه آلوورا هستند که باعث آبرسانی و  شدن هرچی بیشتر لب‌ های شما می‌گردد.

۴) رژ لب حرارتی چانلیوی

این رژ لب گلدار جادویی از رژ لب‌ های بسیار مرغوب بوده که باعث درخشندگی و زیبایی طبیعی لب‌ ها می‌ شود و ماندگاری بالایی دارد.

۵) رژ لب حرارتی گلدار

رژ لب حرارتی گلدار باعث می‌ شود که درخشندگی طبیعی خاصی بر روی لب شما ایجاد شود اصلی‌ ترین ترکیبات آن روغن نارگیل روغن بنفشه و موم عسل است که طعم و رایحه لذیذی به این رژ لب بخشیده است.

 

منبع: کارمادیو

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا