خواندنی

دوره کامبک موسسه موفقیت، ویژه جاماندگان آزمون تیزهوشان!

یکی از بهترین راهکارها برای آمادگی جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان یا همان تیزهوشان، شرکت در کلاس های آمادگی تیزهوشان است. شروع این کلاس‌ها معمولا از تابستان و پس از پایان امتحانات ترم دوم دانش آموزان است. بدیهی است که هر چه دانش آموزان زمان بیشتری داشته باشند، می‌توانند بدون استرس و نگرانی و در آرامش کامل پیش بروند. اما برخی از دانش آموزان بنا به دلایل مختلفی همچون عدم آگاهی، کمبود وقت و … هیچ اقدامی برای آزمون ورودی مدارس برتر نکرده اند و با نزدیک شدن به آزمون، دچار نگرانی، یاس و ناامیدی شده اند؛ در این مطلب قصد داریم شما را با دوره کامبک موسسه موفقیت که ویژه جا ماندگان آزمون تیزهوشان است، آشنا نماییم؛ تا پایان همراه ما باشید.

اهمیت شرکت و قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر!

مدارس برتر همچون تیزهوشان دارای کادر مدیریتی، کادر اجرایی و آموزشی درجه یک هستند و با توجه به نظارت ویژه‌ای که بر روی این مدارس وجود دارد، تحصیل در این مدارس می‌تواند مسیر زندگی دانش آموزان را به کل تغییر دهد. جالب است بدانید که طبق آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش و سمپاد، در آزمون کنکور سراسری امسال، 70% نفرات برتر در مدارس تیزهوشان تحصیل داشته اند. 20% دیگر این آمار متعلق به دانش آموزانی بوده است که در مدارس غیرانتفاعی برتر تحصیل کرده اند و تنها 10% برای مدارس نمونه دولتی و دولتی است. از دیگر مزایای تحصیل در مدارس برتر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارتقای سطح علمی و آموزشی: مدارس برتر، از بهترین امکانات آموزشی و پرورشی برخوردار هستند. این مدارس از معلمان باتجربه و متخصص استفاده می‌کنند و برنامه‌های آموزشی پیشرفته‌ای دارند. تحصیل در این مدارس، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا سطح علمی و آموزشی خود را به طور قابل توجهی ارتقا دهند.
  • فرصت‌های بیشتر برای آینده: تحصیل در مدارس برتر، فرصت‌های بیشتری برای آینده دانش‌آموزان فراهم می‌کند. این دانش‌آموزان می‌توانند در مسابقات علمی و پژوهشی شرکت کنند، بورسیه‌های تحصیلی دریافت کنند و در دانشگاه‌های معتبر دنیا تحصیل کنند.
  • برنامه‌های آموزشی پیشرفته: مدارس برتر، از برنامه‌های آموزشی پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند. این برنامه‌ها، بر پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنها برای شرکت در مسابقات علمی و پژوهشی تمرکز دارند.
  • استفاده از روش‌های تدریس نوین: مدارس برتر، از روش‌های تدریس نوین و فعالانه استفاده می‌کنند. این روش‌ها، باعث افزایش مشارکت دانش‌آموزان در یادگیری و بهبود کیفیت یادگیری آنها می‌شود.
  • و …

اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در این مورد دارید، به شما مطالعه مقاله سمپاد چیست را پیشنهاد می‌کنیم.

چگونه وارد مدارس برتر شویم؟

با توجه به داوطلبان زیادی که برای ورود به مدارس برتر به ویژه تیزهوشان وجود دارد، این مدارس اکثرا دارای آزمون ورودی و شرط معدل هستند. بنابراین لازمه ثبت نام در آزمون ورودی داشتن حداقل معدل مورد نیاز و لازمه ثبت نام در مدارس تیزهوشان، قبولی در آزمون است. سطح آزمون استعدادهای درخشان، به خصوص در سال‌های اخیر افزایش یافته است و تنها کسانی توانسته اند در آزمون پذیرفته شوند که مطالب را به طور مفهومی و عمیق مطالعه و درک کرده اند. اگر قصد شرکت در آزمون مدارس برتر را دارید، توجه به نکات زیر کمک زیادی به شما خواهد نمود.

1) آگاهی کامل از سرفصل‌ها و منابع آزمون و برنامه ریزی دقیق

آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می‌شود. آزمون ورودی هفتم دارای دو دفترچه است که تنها شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی می‌باشد. به عبارت دیگر هیچ سوال مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان مطرح نمی‌شود! آزمون ورودی دهم اما کمی متفاوت است و دانش آموزان علاوه بر سوالات هوش و استعداد تحلیلی با سوالات استعداد تحصیلی که شامل دروس ریاضی، علوم، ادبیات، مطالعات اجتماعی و قرآن است، نیز مواجه می‌شوند. آزمون سایر مدارس برتر نیز دارای شباهات و تفاوت‌هایی هستند که برای اطلاع دقیق باید به پایگاه اطلاع رسانی آن مدرسه مراجعه نمایید. شما می‌توانید با توجه به بودجه بندی آزمون یک برنامه مناسب برای خودتان تدوین کنید.

2) شرکت در آزمون شبیه ساز و کلاس‌های آمادگی

شرکت در آزمون شبیه ساز و کلاس های آمادگی - دوره کامبک موسسه موفقیت، ویژه جاماندگان آزمون تیزهوشان!

جو آزمون تیزهوشان به گونه‌ای است که دانش آموزان با قرارگیری در آن ناخودآگاه دچار استرس و اضطراب شده و نمی‌توانند آنگونه که باید به سوالات پاسخ دهند. شرکت در آزمون‌های شبیه ساز باعث می‌شود که دانش آموزان با جو و محیط آزمون اصلی آشنا شوند و در روز آزمون اصلی استرس کمتری داشته باشند. علاوه بر این تحلیل آزمون دانش آموزان را نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنا کرده و می‌توانند در جهت رفع نقاط ضعف خود اقدام نمایند.

شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون نیز که توسط برخی از موسسات و آموزشگاه برگزار می‌شود، یکی از بهترین راهکارهای آمادگی جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس برتر است.

برای قبولی در آزمون از چه زمانی باید شروع کرد؟

همانطور که اشاره شد، هر چه دانش آموزان زودتر برای آزمون تیزهوشان شروع کنند، زمان بیشتری خواهند داشت و فشار کمتری بر روی آن‌ها خواهد بود. به همین دلیل شاید تابستان را بتوان بهترین زمان برای شروع دانست. عده دیگری از دانش آموزان با شروع سال تحصیلی و از مهرماه شروع می‌کنند که آن‌ها نیز با کمی نلاش می‌توانند به دیگران برسند.

اگر هنوز شروع نکرده ایم، چه کنیم؟!

اگر هنوز برای آزمون تیزهوشان شروع نکرده اید، کار نسبتا سختی خواهید داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانید خود را به دیگران برسانید و در آزمون ورودی مدارس برتر پذیرفته شوید. موسسه موفقیت که یکی از برگزار کننده‌های کلاس‌های آمادگی تیزهوشان در سطح کشور است، کلاس‌هایی را مختص افرادی که می‌خواهند دیر شروع کنند، آماده کرده است که در ادامه به آن پرداخته شده است.

دوره کامبک آموزشگاه موفقیت، مختص جاماندگان آزمون تیزهوشان!

دوره کامبک آموزشگاه موفقیت، مختص جاماندگان آزمون تیزهوشان!

دوره کامبک موسسه موفقیت ویژه دانش آموزانی است که بنا به هر دلیلی می‌خواهند دیرتر شروع کنند و همانطور که از نامش پیداست، اگر تلاش لازم را داشته باشند، می‌توانند برگشت داشته باشند و به بقیه دانش آموزان برسند و حتی از آن‌ها جلو بزنند! دوره کامبک موسسه موفقیت ویژه آذر، دی و بهمن است و تمامی مباحث آزمون تیزهوشان به طور کامل اما در جلسات فشرده‌تر به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

این دوره‌ها شامل کلاس‌های آموزشی، کلاس‌های رفع اشکال، جزوه جامع تیزهوشان، تکلیف و ارزشیابی، آزمون شبیه ساز با جامع آماری بالا به همراه کارنامه دقیق و ویدیو تحلیل آزمون، مشاور و پشتیبان شخصی، جلسات مشاوره گروهی، ضبط کلاس‌ها و … است.

علاوه بر این موارد اردو عید نوروز و جمع بندی تیزهوشان ششم و نهم موسسه موفقیت می‌تواند شما را به طور کامل به مباحث آزمون برساند و نگرانی شما را رفع کند.

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22891840-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی www.amoozeshcenter.com مراجعه نمایید.

کلام پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. در این مطلب به بررسی آزمون تیزهوشان و راهکار مناسب برای افرادی که جامانده اند و می‌خواهند دیرتر شروع کنند، پرداختیم و دوره کامبک موسسه موفقیت را به عنوان بهترین راهکار به شما معرفی نمودیم. شما می‌توانید سوالات، ابهامات، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشته کرمی
3 ماه قبل

به نظرتون الان دیر نشده دیگه؟ من خیلی دوست داشتم دخترم بره تیزهوشان ولی خبر نداشتم که چطوری هست
الان چیکار کنم؟😢🤦‍♀️

سوگل جعفری
پاسخ به  فرشته کرمی
3 ماه قبل

سلام عزیزم
همین دوره معرفی شده تو این مقاله رو به نظرم ثبت نام کن و اگه دخترت یه خرده بیشتر زحمت بکشه و به خودش سختی بده بازم میتونه قبول بشه🥰

دکمه بازگشت به بالا