خواندنی

آیا با جدول سایز انگشتر طلا و جزئیات آن آشنایی دارید؟

انگشتر طلا پرطرفدارترین زیورآلاتی است که محدودیت سنی ندارد و همه اقشار جامعه میتوانند طرح های مختلف آن را استفاده کنند. نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز طرحهای بچه گانه در گروه هنری دانژه طراحی و ساخته شده است. این نشان میدهد که این زیورآلات تا چه حد محبوب همگان است و چقدر میتواند روی تیپ و نمای ظاهری افراد تاثیر مثبتی داشته باشد.

اگرچه ظاهر، کیفیت و متریال ساخت انگشتر طلا بسیار حائز اهمیت است اما آیا می‌دانید که باید توجه ویژه ای به جدول سایز این محصولات داشته باشیم. اگر شما یک انگشتر طلا مردانه لاکچری و مدل های زنانه آن را خریداری کنید اما سایز آن‌ها مناسب شما نباشد نمی توانید از آنها استفاده کنید. پس معیار اصلی بررسی جدول و جزئیات موجود در چارت سایز محصول است که باعث می‌شود یک خرید موفق و رضایت بخشی را داشته باشیم.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد المان هایی که مربوط به سایز این انگشتر است توضیحاتی را ارائه دهیم و در مورد انواع آن‌ها اطلاعات ارزشمندی را ذکر کنیم. پس تا انتهای مقاله حتما مطالب ذکر شده را با دقت مطالعه فرمایید.

انگشتر طلا بر اساس چه مقیاسی طراحی می‌شود؟

جدول سایزی که برای یک انگشتر طلا آماده سازی شده است با دقت میلی متر و اعشار میکرومتر است. این نشان میدهد که تا چه حد ابعاد دقیق و ریزی برای تعیین سایز این زیورآلات در نظر گرفته شده است. این ظرافت طراحی منجر به آن خواهد شد که کاربران در زمان استفاده از این انگشترها احساس راحتی بالایی داشته باشند و بتوانند آن را بدون مشکل در طی روز روی انگشتان خود قرار دهند.

میلیمتر و اعشار میکرومتر به این صورت است که بخش صحیح عدد سایز برحسب میلی متر است و قسمت اعشاری آن نیز بر حسب میکرومتر اندازه گیری می‌شود. به عنوان مثال زمانی که گفته می‌شود قطر داخلی یک انگشتر برابر 14.9 میلیمتر است یعنی 14 میلیمتر و 900 میکرومتر. محاسبه این یکاهای طولی چندان پیچیده نیست. به بیان ساده تر هر میلی متر برابر هزار میکرومتر است که ابعاد به نسبت کوچک محسوب می‌شود.

انگشتر طلا بر اساس چه مقیاسی طراحی می‌شود؟

سایزهای انگشتر طلا در چه نمره هایی است؟

معمولا سایز انگشتر طلا بر اساس قطر داخلی آن در نظر گرفته می‌شود. درواقع آن قسمتی که باید انگشتان در تماس با انگشتر باشند همان بخش قطر داخلی محسوب می‌شود و ضخامت آن محاسبه نمی‌شود. در حال حاضر نمره های این انگشترها از 4 تا 15 می‌باشد. هرچقدر که نمره این انگشترها بیشتر می‌شود به همان نسبت قطر داخلی آن نیز افزایش می‌یابد.

گروه های تولیدی و طراحان سعی کردند که پاسخگوی نیاز همه افراد با هر ویژگی باشند. بسیاری از کاربران امکان دارد دستان و انگشتان به نسبت بزرگی داشته باشند. پس این‌ها نباید نگران سایز انگشتر خود باشند. عکس این موضوع نیز کاملا صدق میکند. همه ما باید این زیورآلات زیبا را در طرح هایی که دوست داریم خریداری و استفاده کنیم.

سایز انگشتان بانوان و مردان با یکدیگر فرق دارد و آقایان معمولا سایزهای بزرگتری از یک انگشتر مردانه خاص را انتخاب میکنند. البته این موضوع بستگی به سن افراد و درشتی اندام آن‌ها دارد. در مجموع سایزبندی های کاملی برای محصول وجود دارد و شما با بررسی جدول سایز میتوانید به این نتیجه برسید که کدام نمره مناسب شما میباشد. هر کدام از این نمره‌ها قطر داخلی بخصوصی دارند و طول شاخصی که برای آن اندازه گیری خواهد شد نیز متفاوت است.

سایزهای انگشتر طلا در چه نمره هایی است؟

چگونه از شاخص یا خط کش‌ها برای اندازه گیری استفاده کنیم؟

برای اندازه گیری سایز انگشتان ما احتیاج به چند ابزار ساده داریم. در ابتدا یک نخ و خط کش تهیه کنید. نخ مورد نظر را دور انگشت خود بپیچید و با یک قیچی مقدار اضافه آن را جدا کنید. این نخ باید تمام پیرامون انگشتان شما را فرا بگیرد و شما میتوانید با اعمال نیروی قابل تنظیم ابعاد آن را در انگشتان تنظیم کنید.

بعد از انجام این کار میتوانید ابعاد نخی که دور انگشتان پیچیده شده است را با یک خط کش طولی اندازه گیری کنید. طول نخ هر چقدر که باشد کاملا در جدول سایز انگشتر طلا وجود دارد و براساس آن نمره یا سایز انگشتر خود را تعیین کنید. همانطور که گفته شد ابعاد این انگشترها بسیار متنوع است و قطعا همگان میتوانند مدل دلخواه خود را پیدا کنند. حتما از یک خط کش دقیق و استاندارد استفاده کنید که ابعاد قابل اندازه گیری آن در حد میلی متر و کمتر از آن نیز باشد. اگر خط کش دقیق تری در اختیار دارید که میتواند اندازه های کمتر از میلی متر را نیز به شما نشان دهد بسیار کمک کننده خواهد بود.

گروه هنری دانژه متنوع ترین زیورآلات را در ویترین خود دارد

در حال حاضر گروه هنری دانژه از معتبرترین برندهایی است که طیف گسترده ای از انواع زیورآلات از قبیل انگشتر طلا، گردنبند، دستبند و سایر محصولات مشابه و همچنین دیگر اقلام دکوری که با ورق های طلا ساخته شده اند مانند تابلو طلا، اکسسوری را با بهترین قیمت به فروش میرساند. در مورد انگشترها اگر میخواهید تنوع و مدلهای گوناگون این محصولات را ببینید حتما به وبسایت این شرکت به آدرس danje24k.com مراجعه فرمائید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا