فیلم و سریال

دانلود قسمت 8 سریال حیثیت گمشده (دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت هشتم) با کیفیت بالا

دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت ۸ هشتم، دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت ۸ نسخه کامل و با حجم نیم رایگان، دانلود قسمت جدید حیثیت گمشده در ادامه مطلب امکان پذیر است.

به گزارش کارمادیو، سریال درام و هیجان ‌انگیز حیثیت گمشده، دومین سریال‌ سجاد پهلوان‌زاده است. پهلوان‌زاده پس از سریال موفق و پرمخاطب سقوط، کارگردانی یک اثر اجتماعی متفاوت را بر عهده گرفته است. مینی سریال حیثیت گمشده را همان تیم موفق سریال سقوط تهیه و تولید کرده‌اند. که شما می توانید در ادامه این سریال را دانلود نمایید.

خلاصه قسمت ۸ سریال حیثیت گمشده

در خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده آمده است که باز شدن زخم‌های قدیمی با رویارویی سعید، همسر سابق هاجر و امیر بعد از مرگ‌ او! . به شما پیشنهاد می کنم که قسمت هشتم سریال حیثیت گمشده را از سایت کارمادیو به صورت کاملا قانونی دانلود نمایید و با کیفیت بالا و حجم نیم بها (یا تمام بها برای بعضی کاربران) تماشا نمایید.

دانلود سریال حیثیت گمشده (قسمت ۸)

دانلود سریال حیثیت گمشده (قسمت ۸)

شما می توانید برای دانلود قسمت هشتم سریال حیثیت گمشده، بر روی لینک های زیر بزنید و اقدام به دانلود این سریال نمایید.

دانلود قسمت ۸ سریال حیثیت گمشده با کیفیت 480p

دانلود قسمت ۸ با کیفیت 720p

دانلود قسمت ۸ با کیفیت 1080p

دانلود قسمت ۸ با کیفیت بالاتر و دلخواه

درباره سریال حیثیت گمشده

سریال حیثیت گمشده The Lost Prestige به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه و آرشیدا درستکار به هنرمندی پرداخته‌اند.

کارگردان: سجاد پهلوان زاده

نویسنده سریال: احمد سلگی

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

تدوین: حسین جمشیدی گوهری

موسیقی: مسعود سخاوت دوست

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا