فیلم و سریال

بازیگران سریال یوسف پیامبر و نقش هایشان با عکس

زمانی کـه یعقوب، مردمان بنی‌اسرائیل رابه معبود یگانه عالم فرا خوانده و از عبادت خدایان سرد و سنگی انذار میدهد، خداوند، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف رابه وی عطا میکند کـه در حسن و جمال، بی‌نظیر اسـت. یوسف در کودکی رؤیای عجیبی میبیند، رؤیایی کـه در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او بـه سجده می‌افتند.

فهرست مطلب

یعقوب کـه این رؤیای عظیم را می شنود، بـه او توصیه می کند تا آنرا از برادران خود پنهان کند. پس از چندی برادران یوسف کـه بـه علاقه پدرشان نسبت بـه یوسف رشک می‌ورزیدند، وی را بـه چاه می‌اندازند و پس از مدتی کاروانی اورا از چاه در آورده و بـه عزیز مصر پوتیفار می‌فروشند و پوتیفار اورا بعنوان کنیز بـه همسرش زلیخا هدیه می دهد و…

با کارمادیو همراه باشید تا تمامی بازیگران سریال یوسف پیامبر را به شما معرفی کرده و بیوگرافی آنها را بخوانید. همچنین شما می توانید ساعت پخش سریال یوسف پیامبر از شبکه آی فیلم در 1402 را نیز در سایت ما بخوانید.

اسامی بازیگران سریال یوسف پیامبر

بازیگرانی از جمله: مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و… دراین سریال بـه ایفای نقش پرداخته اند.

عکس بازیگران سریال یوسف پیامبر «ع» همراه با نقش هایشان

حسین جعفری در نقش نوجوانی یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

حسین جعفری در نقش نوجوانی یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

حسین جعفری بازیگر نقش کودکی یوزارسیف متولد ۱۳۷۱ در فریدون کنار بوده و 31 سال سن دارد او با سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید که نقش کودکی حضرت یوسف را بازی میکرد او در رشته کارگردانی تحصیل میکند. حسین جعفری پسر عمه یوسف زمانی بازیگر نقش بزرگسالی حضرت یوسف است.

مصطفی زمانی در نقش یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی در نقش یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

مصطفی زمانی اهل فریدون کنار بوده و ۳۱ خرداد سال ۱۳۶۱متولد شد. او با بازی در سریال محبوب و پرطرفدار یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید. از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تئاتر پرداخت. وی هنوز ازوداج نکرده و مجرد می باشد.

ارسلان قاسمی در نقش نوجوانی بنیامین بازیگر سریال یوسف پیامبر

ارسلان قاسمی در نقش نوجوانی بنیامین بازیگر سریال یوسف پیامبر

ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴). بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده است. مادرش نیشابوری و پدرش تهرانی است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری است که در ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می‌کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد.

زهیر یاری بنیامین در نقش برادر یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

زهیر یاری بنیامین در نقش برادر یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

زهیر یاری بازیگر ایرانی است. زهیر یاری فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران است. وی تاکنون در مجموعه های تلویزیونی بسیاری از جمله مردان آنجلس، مریم مقدس، در چشم باد، سال های مشروطه، یوسف پیامبر، تبریز در مه و فیلم های سینمایی زخم شناسه حوا، گزارش یک جشن ولس آنجلس – تهران ایفای نقش کرده است.

محمود پاک‌ نیت در نقش یعقوب، پدر یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

محمود پاک‌ نیت در نقش یعقوب پدر یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

محمود پاک نیت یکی دیگر از بازیگران سریال یوزارسیف می باشد. وی متولد دهم دی ماه سال ۱۳۳۱ و اهل کازرون استان فارس است.کارش را با تئاتر آغاز کرده، در سریال معروف روزی روزگاری به شهرت رسید و همسر او مهوش صبرکن بازیگر شناخته شده ی ایرانی است. میزان تحصیلات این بازیگر دیپلم است.

کتایون ریاحی زلیخا در نقش زلیخا بازیگر سریال یوسف پیامبر

کتایون ریاحی زلیخا در نقش زلیخا بازیگر سریال یوسف پیامبر

به گزارش کارمادیو، کتایون ریاحی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است. او در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. بازی در سریال “یوسف پیامبر” و “پس از باران” شهرت زیادی را برای کتایون ریاحی به ارمغان آورد. او پس از یک ازدواج ناموفق درحال حاضر متاهل بوده و دارای فرزند است. تحصیلات این بازیگر ایرانی کارشناسی ادبیات و انسان شناسی است.

جعفر دهقان در نقش پوتیفار عزیز مصر بازیگر سریال یوسف پیامبر

جعفر دهقان در نقش پوتیفار عزیز مصر بازیگر سریال یوسف پیامبر

جعفر دهقان در سال 1339 در تهران متولد شد. بازیگری در تئاتر را از سال 1354 و همچنین بازی در سینما را از سال 1360 با فیلم «توجیه» به كارگردانی «منوچهر حقانی پرست» آغاز كرد. او فنون رزمی را در فیلم هایی از جمله یاس های وحشی و شیرهای جوان به نمایش گذاشت.

عباس امیری در نقش آنخ‌ ماهو کاهن اعظم بازیگر سریال یوسف پیامبر

عباس امیری در نقش آنخ‌ ماهو کاهن اعظم بازیگر سریال یوسف پیامبر

عباس امیری‌مقدم (متولد ۱۳۲۲ – درگذشت ۷ اسفند ۱۳۸۹) بازیگر ایرانی بود. او فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۳ با مجموعهٔ سربداران آغاز کرد و از سال ۱۳۶۴ نیز با فیلم آتش در زمستان ساختهٔ حسن هدایت فعالیت در سینما را شروع کرد.

صبح ۷ اسفند ماه 1389 ساعت ۸:۳۰ در جادهٔ رشت به فومن در فلاح آباد به دلیل لغزندگی جاده بر اثر بارندگی، ماشین حامل وی تصادف کرد. تصادف خیلی شدیدی نبود و دو نفر سرنشین (راننده و دستیار تدارکات) آسیب جدی ندیدند، وی به یکی از بیمارستان‌های فومن منتقل و در آنجا احیای قلب صورت گرفت اما ایشان بر اثر عارضهٔ قلبی درگذشت.

جهانبخش سلطانی در نقش آمنهوتپ سوم بازیگر سریال یوسف پیامبر

جهانبخش سلطانی در نقش آمنهوتپ سوم بازیگر سریال یوسف پیامبر

جهانبخش سلطانی (زاده ۱۳۳۰ خورشیدی در اصفهان، محله رهنان) یک هنرپیشه ایرانی است. وی بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۵ شروع کرد و بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با فیلم افق شروع نمود.

رحیم نوروزی در نقش آخناتون فرعون مصر بازیگر سریال یوسف پیامبر

رحیم نوروزی در نقش آخناتون فرعون مصر بازیگر سریال یوسف پیامبر

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال ۱۳۴۶ در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد.

رحیم نوروزی آموزش بازیگری را از حدود سال ۶۸ در رشت آغاز کرد و زیرنظر اساتیدی چون بهزاد عشقی، بهروز بقایی و امیر ثابت به آموزش حرفه مورد علاقه اش پرداخت.

مهوش صبرکن در نقش کاریماما ندیمه زلیخا بازیگر سریال یوسف پیامبر

مهوش صبرکن در نقش کاریماما ندیمه زلیخا بازیگر سریال یوسف پیامبر

مهوش صبرکن (زادهٔ ۱۶ خرداد ۱۳۳۹ در شیراز) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی تحصیل‌کرده مقطع دیپلم تجربی می‌باشد که از سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد، وی همسر محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون است. از جمله مهم‌ترین آثاری که او در آن نقش ایفا کرده‌است سریال پشت کوه‌های بلند بوده‌است.

الهام حمیدی در نقش آسنات همسر اول یوسف

الهام حمیدی در نقش آسنات همسر اول یوسف بازیگر سریال یوسف پیامبر

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده هنری به دنیا آمد. وی تحصیلاتش را در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گذرانده است.

این بازیگر معروف کشورمان اولین بار در ۲۰ سالگی یعنی در سال ۱۳۷۶ ازدواج کرد که در آن زمان هنوز به هنر بازیگری نمی پرداخت و معروف نشده بود اما زندگی مشترک او چندان دوام نداشت و چیزی نگذشت که به طلاق ختم شد.
پس از نزدیک به ۲۰ سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ در صفحه اینستاگرام خود خبر از ازدواج مجددش داد. نام همسر او علیرضا صادقی است که فعالیت هنری ندارد.

پروانه معصومی در نقش تیه همسر آمنهوتپ سوم

پروانه معصومی در نقش تیه همسر آمنهوتپ سوم در یوسف پیامبر

پروانه معصومی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۲۳ در تهران و یکی از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون است. این بازیگر فارغ التحصیل زبان های خارجی از دانشگاه ملی ایران می باشد.

سال ۱۳۴۹ وقتی ۲۶ ساله بود در کشور آلمان با «مسعود معصومی» عکاس متولد ۱۳۱۶ آشنا و بعنوان مدل با وی مشغول به همکاری شد. در نهایت این ارتباط به ازدواج ختم شد و تنها صاحب یک پسر بنام «نیما» شدند و خانم کبودرآهنگی از فامیلی «معصومی» شوهرش برای بازیگری خود استفاده کرد.

لیلا بلوکات در نقش نفرتیتی همسر آخناتون بازیگر سریال یوسف پیامبر

لیلا بلوکات در نقش نفرتیتی همسر آخناتون بازیگر سریال یوسف پیامبر

لیلا بلوکات  بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است که در اینن سریال به ایفای نقش پرداخته است. وی متولد ۴ آذر ۱۳۶۱ در تهران می باشد. لیلا بلوکات درشتة کارشناسی فرش تحصیل کرده است. او مجرد هست و دو خواهر و یک برادر دارد هم اکنون ساکن اقدسیه است.

امیر حسین مدرس در نقش ایناروس بازیگر سریال یوسف پیامبر

امیر حسین مدرس در نقش ایناروس بازیگر سریال یوسف پیامبر

امیرحسین مدرس متولد شهریور ماه سال ۱۳۴۹ در تهران مجری ، خواننده ، شاعر ، نویسنده و بازیگر میباشد، او از سال ۱۳۶۵ در صدا وسیما مشغول به کار است. مدرس دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد در وادی هنر حرف زیادی برای گفتن دارد و به قول معروف از هر انگشتش ده ها هنر می ریزد.

علی طالب لو بازیگر نقش هونیفر در یوسف پیامبر (پیشکار پوتیفار)

علی طالب لو بازیگر نقش هونیفر در یوسف پیامبر (پیشکار پوتیفار)

علی طالب لو متولد ۱۰ بهمن ۱۳۳۴ در تهران، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما اهل ایران است.

سایر بازیگران سریال یوسف پیامبر

  • اردلان شجاع‌ کاوه در نقش جبرئیل فرشته وحی
  • سیروس کهوری‌ نژاد در نقش ممیسابو بازیگر سریال یوسف پیامبر
  • پرویز فلاحی‌ پور در نقش کیدامن رئیس زندان زاویرا
  • محمدعلی ساربان در نقش مشاور آخناتون بازیگر سریال یوسف پیامبر
  • فرج‌الله سلحشور «کارگردان» در نقش عزرائیل فرشته مرگ
  • کورش زارعی بازیگر نقش لاوی، برادر یوسف
  • داوود شیخ بازیگر نقش یهودا، بردار یوسف

 

4/5 - (28 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اردلان
3 ماه قبل

این سریال عالی است من عاشق این سریال هستم و از کارگردان این فیلم سپاس گذارم ارسلان قاسمی دوستت دارم

شهره
5 ماه قبل

پس چرا عکس واسم بازیگر پیش کسوت که در نقش هونیفر بازی کردن تو لیستتون نیست ؟؟

تحریریه کارمادیو
مدیر
پاسخ به  شهره
5 ماه قبل

سلام. عکس بازیگران یوسف پیامبر بروزرسانی شد.

دکمه بازگشت به بالا