فیلم و سریال

زمان پخش سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم در آبان 1402

سریال هفت سنگ از آبان 1402 از شبکه آی فیلم، پخش می شود و در این مطلب می خواهیم درباره زمان پخش سریال هفت سنگ از شبکه آیی فیلم با شما صحبت کنیم. این سریال داستان سه زوج را دربرمی‌گیرد که با هم نسبت خانوادگی دارند و ماجراها و داستان‌های متفاوتی برایشان پیش می‌آید. سریال هفت‌سنگ داستان جریان عادی و روال زندگی روزمره است و می‌توان مصادیق رویدادها و ماجراهای آن‌ها را در میان خانواده‌های ایرانی پیدا کرد. با کارمادیو همراه باشید.

زمان پخش سریال هفت سنگ از شبکه آی فیلم

سریال هفت سنگ هر روز ساعت 18:00 از شبکه آی فیلم پخش می شود و تکرار این سریال روز بعد ساعت 02:00 و 10:00 پخش خواهد شد و شما می توانید این سریال جذاب را از شبکه آی فیلم ببینید.

در این سریال بازیگرانی چون شبنم مقدمی، بهنام تشکر، مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، الهام پاوه نژاد و ارسلان قاسمی هنرنمایی میکنند.

درباره سریال هفت سنگ

هفت‌سنگ نام مجموعه تلویزیونی است که از ۸ تیر ۱۳۹۳ به مناسبت ماه رمضان از شبکه سه پخش می‌شد. این مجموعه شامل ۲۵ قسمت است. کارگردان این مجموعه علیرضا بذرافشان است و پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه‌نژاد، مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و فرناز رهنما در آن بازی کرده‌اند. این سریال دربارهٔ سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و ماجراهای مختلفی برایشان پیش می‌آید.

این سریال به تهیه کنندگی مجید مولایی تولید شده‌است. علیرضا بذرافشان، سارا خسروآبادی، حسین تراب نژاد و فروغ فروهیده نیز گروه نویسندگان این مجموعه اپیزودیک را تشکیل می‌دهند. برخی این سریال را تقلیدی از سریال آمریکایی خانواده امروزی می‌دانند.

مجله تایم پس از پخش قسمت نخست این سریال در گزارشی نوشت که هفت‌سنگ کپی صحنه‌به‌صحنهٔ سریال آمریکایی خانواده امروزی است و نسبت به عدم رعایت قانون حق تکثیر انتقاد کرد.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ با کارمادیو در میان بگذارید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا