فیلم و سریال

ساعت پخش سریال نون خ از شبکه آی فیلم در مهر 1402

به گزارش کارمادیو، مجموعه نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. سریال نون خ به قلم امیر وفایی به نگارش درآمده و اولین بار در نوروز در سال 1398 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. این مجموعه جزو پربیننده‌ترین سریال‌های طنز تلویزیون است. هم اکنون این سریال در مهر 1402 از شبکه آی فیلم در حال پخش می باشد.

ساعت پخش سریال نون خ از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال نون خ فصل اول از یکشنبه 26 شهریور ماه هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 بامداد و 14:00 صبح روز بعد که زمان تکرار سریال نون خ یک از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید. لازم به ذکر است که هر روز ۲ قسمت از این سریال پخش می شود.

توجه داشته باشید که نون خ پنج شنبه ها پخش نمی شود و پنج شنبه ها فیلم سینمایی از آی فیلم پخش می شود.

زمان پخش و تکرار سریال نون خ ۱، ۲ و ۳ از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «نون خ ۱» از روز یکشنبه (26 شهریور 1402)، جایگزین سریال یاور در شبکه آی فیلم خواهد.

فصل دوم این سریال از شنبه 8 مهرماه آغاز می شود.

فصل سوم این سریال، قرار است از دوشنبه 17 مهر 1402 آغاز شود.

این سریال طنز به کارگردانی سعید آقاخانی در سال های 98، ۹۹ و 1400 تولید شده است.

خلاصه داستان سریال نون خ

داستان سریال «نون خ» درباره نورالدین خانزاده  صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. او ۴ دختر و یک نوه دارد. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌ است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

داستان فصل دوم از جایی شروع می شود که نورالدین در حال پرداخت بدهی‌ هایش است. ماجرایی که با مرگ مه لقا خانم همراه می‌ شود. بعد از این هم در طول داستان شاهد بخشی از جریان زلزله‌ های معروف غرب کشور بودیم، ماجرایی که باعث شد اهالی روستا تا امن تر شدن اوضاع به صحرا بروند و …

موضوع اصلی فصل سوم سریال نون خ پیدا کردن معدن طلا و گیاهان دارویی در روستا است که باعث اتفاقات جالب و بامزه ای می شود.

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند و ندا قاسمی از نقش آفرینان سریال اند.

نظر شما درباره سریال نون خ چیست؟ با ما در میان بگذارید.

4.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هانی
6 ماه قبل

مرسی ازآقای آقاخانی.من اولین باره نگامیکنم.قبلا می‌دیدم میگفتم مضخرفه این چیه.بعدخواهرم گفت یبارنگاش کن خوبه ک.واقعا وقتی دیدم ازش خوشم اومد وهرشب می‌شینم نگامیکنم

دکمه بازگشت به بالا