خودرو

نظر خریداران کوییک سایپا در سال 1402

در ابتدا باید بگوییم که سایپا کوییک، ورژن فیس لیفت شده و هاچبک ساینا بوده و خود ساینا هم ورژن فیس لیفت شده تیبا است. با توجه به این توصیفات می‌توان گفت که خودرو کوییک یکی از ماشین‌هایی است که تا امروز، با تغییرات بسیار کمی، اسم‌ها متعددی را به آن داده‌اند. با کارمادیو همراه باشید.

این خودرو برای اولین بار در سال ۹۷ با مشخصات فنی خودرو سایپا و تیبا و با موتور M۱۵ به بازار روانه شد و به دست مشتریان رسید. تا به امروز، تیپ‌ها و انواع مختلفی از این خودرو به بازار عرضه شده است که شامل کوییک معمولی، کوییک S، کوییک S پلاس، کوییک فول اتوماتیک، کوییک اتوماتیک، کوییک دنده R، کوییک R، کوییک GX و… هستند. در ادامه شما را به خواندن نظرات خریداران درباره خودرو کوییک دعوت میکنیم که از سایت نظرکده جمع آوری شده است.

نظر خریداران کوییک سایپا

پارسا در مورد کوییک نوشته:

من تازه این ماشینو گرفتم نسبت به پارس و سورن پلاس و تیبا و… کیفیت بهتری داره و در کل ماشین کم مصرف و خوبیه و مناسب یه خانواده ۳ نفره هست. و ظاهر جوان پسند و اسپورت داره. در کل ماشین اقتصادی و کاملا خوبیه.

محمود نوشته:

با سلام من قبلا پراید داشتم وبه نظر من از لحاظ قیمت خیلی بهتر ودارای قابلیت های بیشتری نسبت به پراید هستش ونسبت به پولی که پرداخت میکنید خوبه

علیرضا در نظرکده نوشته:

مصرف سوخت موتور های m15 نسبت به حجم و قدرتشون بسیار بالاس تو شهر شاید ۱۰ لیتر بسوزونه حالا چه رو تیبا باشه چه رو ساینا و کوییک

کیوان نوشته:

من در آلمان زندگی میکنم و در واقع کوییک خودرو مادرم در ایران هست و زمانی که ایران پیش ایشان هستم از خودرو استفاده میکنم. نکات زیر به ذعنم رسیده که با کاربران در میان میگذارم:
نکات مثبت:
قیمت پایین
مصرف پایین بنزین
برای افراد مجرد و متاهل بدون فرزند گزینه اقتصادی خیلی خوبی هست.
طراحی جلو و عقب زیبا و جوان پسند
نکات منفی:
کیفیت قطعات پلاستیکی اتاق خودرو میتوانست بهتر باشه
طراحی در عقب ضعیف هست
جمع بندی:
به نسبت قیمت خودرو گزینه بسیار خوبی هست. ماشینها با کیفیت مشابه در اروپا تقریبا سه برابر کوییک قیمت دارند.

علی نوشت:

خودروی بسیار بدی هستش در حد تیبا موتور کم قدرت گیربکس ضعیف در حد پراید یک کمی بهتر
من قبل از اینکه سوارش بشم یک تصور خیلی بهتری ازش داشتم ولی فقط باید سوار بشید تا بفهمید چی میگم
البته منظورم افراد با تجربه هستش کسایی که حداقل چند تا ماشین قبل از این داشتن و میتونن مقایسش کنن

قاسم درباره کوییک نوشته:

ظاهر خوبی داره مصرف بنزینش کمه و به نظرم صندوق عقبش از ۲۰۶ جادارتر باشه من که دوسش دارم و بیشتر ماشین جوان پسنده هستش.

محسن درباره کوییک نظر نوشته:

من هر دو مدل کوییک داشتم اتوماتیک و دستی. هر دو ماشینای خوبی هستن ولی نه با این قیمت. نهایتا باید یه مقدار جزیی از تیبا پراید گرونتر باشن نه بیشتر.
مدل ساده که اصلا تو ذوق آدم میزنه. تیبای معمولی. بازم اون یکی یکم آدم حس میکنه توی یه ماشین جدید نشسته. فقط یکم. بخاطر محدود اپشن هاش.
هردوشون دوتا چیز همون اول توی ذوقت میزنه. کندی وحشتناک که به قیافش میاد ماشین پر شتابی باشه. اتوماتیکش که کندتر. و شتاب کم و صدای غرش موتور توی کابین واسه همین شتاب کم.

امیر نوشته:

صدای موتورش خوب است، اگر گاز بیخودی ندهید و نمد به کاپوت بچسبانید.
کوییک قطعاً از تیبا زیباتر و با کلاس‌تر است.

جمع بندی

امیدوارم از خواندن نظر خریداران در مورد کوییک لذت برده باشید و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. این نظرات از سایت نظرکده جمع آوری شده است.

اگر خودرو کوییک دارید، نظر خود را در این صفحه برای ما بنویسید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا