فیلم و سریالمد و استایل

قد بازیگران کره‌ای/ کدام بازیگر مرد و زن قد بلندتر است !؟

قد یک استاندارد مهم برای بازیگری و خوانندگی در کشور کره جنوبی به شمار می رود بنابراین در این مقاله از کارمادیو قصد داریم به معرفی چند نفر از بازیگران مرد و زن کره‌ای بپردازیم.

معرفی ۱۰ بازیگر معروف کره‌ای با بیوگرافی

در زیر به معرفی ۱۰ نفر از بازیگران قد بلند کره‌ای می‌پردازیم:

بازیگران مرد قد بلند کره‌ای

قد راوون

قد راوون

راوون یا همان کیم سوک وو بازیگر ۲۷ ساله کره‌ای با قد ۱۹۰ سانتی‌متر در نخست لیست قد بلندترین بازیگران مرد کره‌ای قرار دارد این بازیگر همچنین عضو گروه موسیقی sf9 است و سال ۲۰۱۶ با بازی در سریال مدرسه ۲۰۱۷ وارد دنیای بازیگری شد همچنین از دیگر سریال‌ های این بازیگر می‌ توان به سریال فردا و توی فوق العاده اشاره کرد.

قد آن بو هیون

قد آن بو هیون

این بازیگر در فیلم‌ های پرطرفداری مانند نام من و تو را در زندگی نوزدهم خواهم دید درخشش خوبی داشته است و بعد از انتشار اخبار مبنی بر رابطه او با کیم جیسو ستاره بلک پینک بیش از گذشته مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار دارای ۳۵ سال سن با قد ۱۸۸ سانتی‌متر و بعد از راون در رتبه دوم بازیگران قد بلند کره‌ای قرار دارد.

قد آن هیو سوپ

قد آن هیو سوپ

آن هیو سوپ نیز از قد بلندترین بازیگران کره‌ای کانادایی است که ۱۸۸ سانتی‌متر بوده و دارای چهره‌ای جذاب می‌باشد. آن هیو سوپ ۲۸ ساله در سریال‌ هایی مانند خواستگاری تجاری و سریال دکتر رمانتیک در نقش سو وو جین  به بازی پرداخته است.

قد کیم وو بین

کیم وو بین از دیگر بازیگران کره‌ای محبوب و قد بلند است که دارای ۳۴ سال بوده و تاکنون در فیلم‌های بسیاری از جمله وارثان و عشق بی‌پروا نقش بازی کرده است.

قد نام جو هیوک

نام جو هیوک دارای قد ۱۸۸ سانتی‌متر و ۲۸ ساله یکی دیگر از بازیگران محبوب کره‌ای می‌ باشد که در سریال‌ های مختلفی مانند استارت آپ، ۲۵ ۲۱ و وزنه بردار کیم بوک جو نقش بازی کرده است و این بازیگر یکی از شناخته‌ ترین بازیگران مرد کره‌ای در جهان است.

قد لی مین هو

این بازیگر دارای قد ۱۸۷ سانتی‌متر و ۳۶ ساله می‌ باشد و در سریال‌ های مختلف کره ای مانند افسانه دریای آبی و پادشاه ابدی نقش بازی کرده است این بازیگر همچنین ستاره جذاب سریال فراتر از گل است.

قد لی جونگ سوک

لی جونگ سوک دارای قد ۱۸۶ و یکی از بهترین بازیگران کیدراماست که در فیلم‌های مختلفی مانند سریال پینوکیو و دبلیو نقش بازی کرده است لازم به ذکر این که لی جونگ سوک و یکی از بازیگران جوان کره‌ای به شمار می‌ رود.

قد سونگ کانگ

این بازیگر دارای قد ۱۸۶ سانتی متر و ۲۹ ساله می‌ باشد که در سریال با اینکه مورد توجه بسیاری از دوستداران فیلم و سریال قرار گرفت او همچنین در سریال آلارم عشق فیلم بازی کرده است.

بازیگران زن قد بلند کره‌ای

مطابق با استانداردهای کره ای قد بازیگران زن کره‌ای با ۱۶۵ و بیشتر اجازه ورود به بازیگری دارند که در زیر به معرفی چند مورد از این بازیگران می‌ پردازیم.

قد لی دا هی

قد لی دا هی / قد بازیگران کره ای

این بازیگر دارای قد ۱۷۶ سانتی متر در صدر لیست بازیگران زن کره‌ای قرار دارد و با استعداد فوق العاده‌ای که در بازیگری دارد در سریال‌ های جذابی مانند جزیره و زیبایی درون نقش آفرینی کرده است.

قد لی سونگ کیونگ

قد لی سونگ کیونگ / قد بازیگران کره ای

این بازیگر که در سریال دکتر رمانتیک نقش چا اون جه را داشته است از مشهورترین ستارگان زن کره‌ای می‌ باشد و دارای قد ۱۷۶ سانتی متر می‌ باشد. این بازیگر علاوه بر نقش در سریال دکتر رمانتیک در فیلم‌ ها و سریال‌ های دیگری مانند وزنه بردار کیم بوجوک و ستاره‌ های دنباله‌دار نقش داشته است.

قد چوی جی وو

قد چوی جی وو

این بازیگر ۴۸ ساله که به عنوان زیباترین زن کره‌ای شناخته شده است دارای قد ۱۷۴ سانتی‌ متر و در جایگاه سوم لیست زنان کره‌ای قرار دارد در سریال‌ های مختلفی مانند وسوسه و خدمتکار مشکوک نقش بازی کرده است.

جمع بندی

در این مقاله معرفی ۱۰ مورد از بازیگران زن و مرد کره‌ای که دارای قد بلندی هستند پرداختیم همچنین از  دیگر بازیگران کره‌ای که دارای استاندارد قد هستند و در این لیست معرفی شده اند می توان به این نایونگ، جون جی هیون، هان هیو جو، گونگ هیو جین و پارک سوجون اشاره کرد.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا