مد و استایل

۱۳ گوشواره دخترانه فانتزی و جذاب که هر نگاهی را خیره می‌کند

گوشواره های دخترانه فانتزی دارای طرح‌ های خلاقانه‌ای هستند که به دختر خانم‌ ها ظاهری زیبا و منحصر به فرد هدیه می‌ دهند و به دلیل قیمت مقتول به صرفه می توانیم به صورت متنوع از آنها تهیه کرده و استفاده کنیم. در ادامه این مقاله از کارمادیو به معرفی چند مورد از این گوشواره‌های فانتزی طلا می‌پردازیم.

گوشواره دخترانه اسپیرال مدرن

گوشواره اسپیرال مدرن

این گوشواره یکی از گوشواره‌ های میخی است و طراحی کلی آن از ترکیب دایره و مستطیل ایجاد شده است که در قسمت مستطیل با خطوط داخلی و آویز آن به شکل دایره است.

به کمک این گوشواره می‌ توانید جذابیت خود را برای مراسم‌ های مختلف چند برابر کنید و در مهمانی‌ ها و رویداد های ویژه از آن استفاده کنید.

گوشواره دخترانه ابر و باران دو قطره

گوشواره ابر و باران دو قطره

این گوشواره دارای یک طرح منحصر به فرد و بسیار زیبا می باشد که با یک ابر تو خالی با دو قطره باران از جنس نگین آبی تزیین شده است.

طرح بسیار ظریف و جذاب گوشواره ابر و باران دو قطره آن را برای مهمانی‌ ها و مجالس دوستان بی نظیر کرده است و با استفاده از آن می‌ توانید استایل خاص و جذابی داشته باشید و نگاه همه دوستان را به سمت خود جلب کنید.

گوشواره دخترانه فانتزی دخترانه اشواریا

طرح این گوشواره بسیار زیبا شامل صورت یک زن است که با کمک نگین‌ های رنگی طراحی شده و زیبایی خاصی به آن می‌ بخشد.

و به دلیل استفاده از نگین‌ های رنگی این گوشواره یکی از بهترین و زیباترین گوشواره‌ ها برای مجالس و مهمانی‌ ها است.

گوشواره دخترانه بستنی با مروارید

طرح ظریف و بسیار زیبای این گوشواره آن را به یک گوشواره بسیار ویژه و جذاب برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ های ویژه تبدیل کرده است و با انتخاب آن زیبایی خاص و منحصر به فردی به ظاهر خود می‌ دهید.

گوشواره دخترانه فانتزی چشم عمود

گوشواره دخترانه فانتزی چشم عمود

این گوشواره که دارای طرح بسیار زیبایی است یک گوشواره دایره‌ای شکل است که درون آن یک چشم قرار دارد و طراحی آن با استفاده از خطوط انجام گرفته است.

از گوشواره دخترانه فانتزی چشم عمود می‌ توان برای استفاده روزمره و نیز مجالس غیر رسمی استفاده کرد.

گوشواره دخترانه جوجه

این گوشواره یک طرح ساده که شامل دو جوجه است می‌ باشد و به صورت میخی به گوش وصل می‌ شود و می‌ تواند یک گوشواره بسیار زیبا برای استایل‌ های روزمره و مجالس غیر رسمی باشد.

گوشواره دخترانه قفل و کلید

این گوشواره دارای یک قفل و یک قطعه کلید می‌ باشد که هر کدام روی گوش قرار می‌ گیرند و می‌ توانید انگشتر یا دستبند های ست با این گوشواره را نیز تهیه کنید. از آنجایی که سایز این گوشواره کوچک است می‌ توانید آن را با سایر گوشواره‌ های ترکیب و استفاده کنید.

گوشواره دخترانه طلای قلب بی‌نهایت

این گوشواره به شما و اطرافیانتان احساس عشق و زیبایی می‌ دهد و جلوه‌ای رمانتیک با چاشنی فانتزی و مدرن به استایل شما می‌ بخشد. گوشواره طرح قلب اینفینیتی مناسب برای استفاده روزمره و مجالس غیر رسمی است.

گوشواره مار نانا

گوشواره مار نانا

این گوشواره دارای طرح کلی مار است که به صورت میخی به گوش متصل می‌ شود و می‌ توانید آن را با گوشواره یا انگشتر با همین طرح ست کنید.

این گوشواره به شما حسی از قدرت زیبایی و خاص بودن را می‌ بخشد  می‌ توانید آن را در مجالس غیر رسمی و به صورت روزمره استفاده کنید.

گوشواره دخترانه ماهی خرچنگ

گوشواره ماهی خرچنگ شامل دو قسمت که قسمتی به شکل ماهی و تکه دیگر به شکل خرچنگ می‌ باشد و به صورت میخی به گوش متصل می‌ شوند. گوشواره مذکور معمولاً برای کسانی مناسب است که به طرح‌ های مینیمال و الهام گرفته از طبیعت علاقه داشته باشند. گوشواره طرح ماهی و خرچنگ به ما احساس آرامش و صلح را القا می‌ کند.

گوشواره دخترانه هپی مایا

 

این گوشواره یک طرح خاص و منحصر به فرد دارد و شامل تکه‌هایی است که طرح متقارنی ندارند و روی هر تکه یک آدمک که در حال ساز زدن است طراحی شده است.

گوشواره هپی مایا دارای سایز کوچک بوده و برای کسانی که به موسیقی علاقه دارند هدیه عالی می‌ باشد. طراحی جذاب این گوشواره به ما احساس شادی و آرامش را القا می‌ کند و می‌ توانیم با کمک آن جلوه‌ای هنری به استایل خود بدهیم.

گوشواره دخترانه نیمرخ و صدف

گوشواره دخترانه نیمرخ و صدف

این گوشواره به شکل یک دایره است که در داخل آن یک نگین بزرگ صدفی خوشرنگ قرار می‌ گیرد و آویز آن با طرح نیم رخ انسان بدان متصل است.

اگر می‌ خواهید این گوشواره خود را برجسته‌ تر نشان دهد موها را به سمت بالا جمع کنید و با استفاده از آن به استایل خود جذابیت بیشتری بدهید.

گوشواره دخترانه فانتزی موش و پنیر

این گوشواره طرح کلیه آن شامل یک تکه با طرح موش و تکه دیگر با طرح پنیر است و برای دختران نوجوان یک گوشواره بسیار فوق العاده و جذاب است. با استفاده از این گوشواره می توانید استایل کژوال خودتان را متنوع کنید.

این گوشواره معمولاً برای استفاده روزمره و مجالس غیر رسمی کاربرد دارد اما می‌توانید در مهمانی‌ ها و مجالس رسمی نیز از آن استفاده کنید

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی چندین گوشواره بسیار زیبا و جذاب جدید و دخترانه پرداختیم.

 

منبع: گالری ارل

 

4/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا