سبک زندگی

چگونه مردان را دلتنگ، دیوانه و عاشق خود کنیم؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه و عاشق خود کنیم سوالی است که بیشتر خانم‌ها به دنبال پاسخ آن هستند. صرف نظر از این که ممکن است افرادی که مدام این دغدغه را دارند طرحواره رها شدگی داشته باشند گاهی اوقات ناشی از مهارت‌های ارتباطی پایین می‌باشد. در این مقاله از سایت کارمادیو قصد داریم این سوال را برای شما پاسخگویی کنیم.

۱: قدرت رفتن را داشته باشید

ممکن است شما با مردی در ارتباط باشید که به هر دلیلی نمی ‌خواهد یک رابطه متعهدانه داشته باشد. فراموش نکنید یکی از مهم‌ ترین مهارت‌ های یک زن ترک کردن رابطه در زمان مناسب می‌ باشد.

وقتی شما حاضر نیستید تحت هر شرایطی در رابطه باشید و ارزش‌ های خود را زیر پا بگذارید یا مرد مجبور می‌ شود با شرایط شما خود را وفق دهد و متعهدانه در رابطه بماند  و یا برای همیشه شما را ترک کند و بیهوده زمان خود را هدر نمی‌دهید.

مردان به راحتی متوجه می‌شوند که شما مایل به رفتن هستید یا تنها تظاهر به رفتن می‌کنید. داشتن قدرت رها کردن به موقع رابطه به شما کمک می کند رابطه بلندمدت ‌تر و مستحکم ‌تری داشته باشید.

چگونه مردان را دلتنگ، دیوانه و عاشق خود کنیم؟

۲: خوشحال باشید

هرچه از درون خوشحال‌تر به نظر بیایید از نظر دیگران جذاب‌تر خواهید بود و مردان بیشتر به شما جذب می‌ شوند. بهترین راه خوشحالی انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید.

مراقبت از جسم و روح خود راه دیگری است که به شما احساس خوشبخت بودن می‌ دهد و نقشه خوشبختی را وارد زندگی شما می ‌کند.

نکته مهم دیگر این است که نباید تنها منبع خوشحالی شما رابطه با مرد باشد و در عوض باید به عنوان یکی از شادی‌های زندگی شما در نظر گرفته شود. در حالت کلی داشتن روحیه خوب و شاد باعث می ‌شود مردان بیشتر به شما جذب شوند.

۳: داشتن تناسب اندام

توجه به ظاهر و اندام یکی از راه‌ هایی است که زنان را بیشتر در معرض توجه قرار می ‌دهد. اگر شما زیبایی ظاهر خود را حفظ نمایید و یا روز به روز به ظاهر خود بیشتر توجه کنید. توجه سایر مردان به شما موجب می شود او فکر کند شما را از دست داده است و بیشتر برای بودن کنار شما تلاش کند.

 

۴: داشتن صمیمیت

داشتن احساس صمیمیت با شریک زندگی خود امکان ایجاد شرایط امنی را برای او به وجود می ‌آورد. در نتیجه هنگام جدایی از شما دلتنگ می‌ شود.

یکی از نشانه ‌های مردی که با شما احساس صمیمیت بسیار زیادی دارد این است که برای بودن شما کنار از شما قدردانی می‌ کند و دوست دارد شما را در زندگی خود نگه دارد.

۵: ایجاد فاصله و دلتنگی

ایجاد فاصله مناسب میان شما و پارتنرتان یکی از راه های دلتنگ کردن مردان می ‌باشد. درست است که عده‌ای اعتقاد دارند فاصله باعث می‌ شود دل‌ها به هم نزدیک شوند اما گاهی اوقات انسان ‌ها برای مراقبت از خود به فاصله نیازمند هستند.

در واقع ایجاد فاصله باعث می ‌شود تمایل افراد به نزدیک بودن افزایش یابد. فراموش نکنید بودن همیشگی و ارتباط مداوم برای مردان ممکن است به کلافگی منجر شود پس در رابطه عاطفی خود هوشمندانه عمل نمایید.

۶: دوری از محبت افراطی

محبت افراطی یکی از راه‌هایی است که به جای جذب مردان آن ها را از شما دور می‌ کند. اگرچه عشق قدرتمندترین و زیباترین حسی است که هر  انسانی تجربه می کند اما زیاده‌روی در آن به معنای رابطه مستحکم نیست.

برای جذب مردان حفظ تعادل و مدیریت ابراز احساسات اهمیت بسیار زیادی دارد به  گونه‌ای که طرف مقابل احساس فشار نکند و یا آنقدر با او بی‌تفاوت رفتار نکنیم که حس کند مورد غفلت قرار گرفته است.

در واقع تعادل در ابراز عشق به طرف مقابلمان فضای مناسبی را برای درک متقابل دو طرف نزدیکی آنها فراهم می‌کند.

چگونه مردان را دلتنگ، دیوانه و عاشق خود کنیم؟

۷: در دسترس نبودن

مردان ویژگی‌هایی دارند که یکی از آنها علاقه و تلاش برای چیزهای پرچالش است. اگر می ‌خواهید مرد شما دیوانه وار دلتنگ شما شود و رابطه‌ای قوی و پایدار با او ایجاد کنید لازم است فضایی را فراهم نمایید تا برای بودن کنار شما تلاش کند.

در این شرایط بعد از اینکه شما در دسترس نیستید با شور و اشتیاق بیشتری به آغوش گرمتان برگردد. در واقع در دسترس نبودن شما به مردان  پشتکار لازم برای عمیق‌تر کردن رابطه را می‌دهد.

۸: توجه به علایق مشترک

داشتن علایق مشترک بین شما و مرد زندگی‌تان باعث می‌شود ارتباط میان شما پایدارتر و قوی‌تر از قبل شود. بنابراین هنگامی که متوجه می‌ شوید همسر شما به هنر و یا ورزش خاصی علاقه  دارد تا حد امکان با او همراه شوید.

اگر در آن زمینه تخصصی دارید با او مشارکت نمایید. برای مثال نشستن کنار مرد مورد علاقه‌تان با چند ظرف خوراکی و تماشای فوتبال او را شیفته شما می‌کند.

توجه به علایق و سرگرمی‌ های طرف مقابلتان علاوه بر نشان دادن توجه و حمایت شما موجب ساختن خاطرات مشترک زیادی می‌شود که لحظات  خوبی را برای شما رقم می‌زند.

۹: یادداشت گذاری برای مرد

یکی از راه‌ های دلتنگ کردن مردان نوشتن یادداشت‌ های عاشقانه برای آنها است. با نوشتن یک جمله عاشقانه روی برگه کوچک و قرار دادن آن در جیب همسرتان هنگامی که به سرکاری و مسافرت رفته است  احساس او را برانگیخته می کنید

نوشتن یادداشت برای همسرتان به ایشان حس توجه علاقه شما را منتقل می ‌کند. نوشتن یادداشت همچنین راهکاری مناسب برای زمانی است که شما با هم قهر هستید.

وقتی شما برای همسرتان یادداشت می ‌نویسید او با دیدن یادداشت‌ ها مطمئناً برای دیدار دوباره با شما لحظه شماری می‌ کند. اگر قصد دارید به مسافرت و یا سر کار بروید و همسرتان در خانه است.

با قرار دادن یادداشت در گوشه هایی از خانه می ‌توانید این احساسات زیبا را به او منتقل کنید. فراموش نکنید این کار شما باعث می ‌شود همسرتان خیلی زود دلتنگ شما شده و برای ابراز دلتنگی تماس می‌گیرد.

۱۰: تماس های تلفنی عاشقانه

علاوه بر تماس‌ های تلفنی معمولی سعی کنید تماس‌ های تلفنی عاشقانه را نیز در ارتباط با همسر خود به کار ببرید. برای این کار هنگامی که با همسر خود تماس می‌گیرید صرفاً به دلیل کارهایی مانند اضافه کردن مورد خرید و یا فعالیت‌ های روزانه نباشد.

فراموش نکنید در حین تماس با همسر خود اگر از جملاتی مانند عاشق خنده تو هستم و یا تعریفی از تازه نوزاد خود ارائه دهید علاقه او را به مکالمه با شما چندین برابر می‌کند.

در حین تماس حتماً مطمئن باشید همسر شما شرایط مناسب برای شنیدن حرف ‌های خصوصی و عاشقانه شما را دارد و در این حین حتماً از تعریف و تمجید استفاده کنید.

۱۱: دلخواه همسرتان باشید

یکی از راه‌های دلتنگ کردن مردان این است که برای او منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه باشید. برای این کار لازم است ایده‌آل‌های همسر خود را بدانید.

اگر شما بدانید همسرتان دوست دارد چگونه رفتار کنید می توانید با خیال راحت با او ارتباط مناسب‌تری برقرار کرده و در آرایش ظاهری خود نیز این مسئله را به کار ببرید.

در این شرایط اعتماد به نفس شما در برابر مردتان حفظ شده و در نتیجه علاقه او به شما بیشتر خواهد شد. اگر حس منحصر به فرد بودن را برای همسرتان به وجود بیاورید او هرجا که باشد چه در محل کار و چه در مسافرت دلتنگ شما خواهد شد.

منظور از دلخواه همسر بودن به این معنا نیست که تمام خط قرمزهای خود را زیر پا بگذارید زیرا در این شرایط ممکن است او فکر کند شما زنی فاقد اعتماد به نفس و عزت نفس هستید.

۱۲: توجه به خواسته های مرد

یکی از راه‌های بهبود روابط با مرد زندگیتان توجه به نیازهای ایشان است. اگر از خواسته‌ های او اطلاع دارید که چه بهتر اما اگر اطلاعی از خواسته‌ های او ندارید حتماً در این مورد با او گفتگو کنید.

هنگامی که شما خواسته‌ های مرد زندگی‌تان را رفع می ‌کنید در واقع به او حس شادی منتقل می‌نمایید. وقتی که شما به یک منبع شادی برای او تبدیل می ‌شوید می‌خواهد برای همیشه کنار شما باشد و در نتیجه دلتنگ شما می‌ شود.

۱۳:صحبت کردن در مورد ناراحتی ها

صحبت کردن در مورد مشکلات و ناراحتی‌ ها یکی از راه‌ هایی است که به بهبود روابط شما کمک بسیار زیادی می‌ کند. بنابراین در ارتباط با مرد خود به هیچ عنوان راه‌ های گفتگو را نبندید و قهر نکنید.

برخی از مردان احساسی هستند و احساسات خود را به راحتی بروز می ‌دهند این در حالی است که برخی دیگر در ابراز احساسات مغرور می ‌باشند. بنابراین اگر با دسته دوم در ارتباط هستید حتماً سعی کنید با آنها صحبت کنید و تعارضات و مشکلات خود را حل نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله از کارمادیو به شما روش های برخورد با مردان جهت عاشق کردن پرداختیم و نکات لازم را به صورت مختصر و مفید برای شما ذکر نمودیم.

 

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا