خواندنی

بهترین سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۲ / معرفی ۱۰ راه کار

بسیاری از افراد با سرمایه ای که دارند، تصمیم می گیرند با آن کسب درآمد کنند چرا که سرمایه ای که استفاده نشود مطمئنا ممکن است بدون کوچکترین سود دهی خرج شود. ما در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا چند نمونه شغل با ۱۰۰ میلیون سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲ را به شما معرفی کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

بهترین سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون در سال ۱۴۰۲

در کشور ما تورم به سرعت در حال افزایش است. ۱۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی یک کسب و کار تازه عدد بسیار بالایی نیست‌. اما شما نگران نباشید ما در این قسمت بهترین سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون برای یک کسب و کار جدید، بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد میکنیم.

۱- سپرده های بانکی با سود بالا

یکی از بهترین راه ها برای سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون سپرده بانکی با سود بالا است. سپرده بانکی یکی از کم ریسک ترین و ساده ترین گزینه های سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون است و بیشتر مورد توجه افراد میانسال قرار دارد. سپرده گذاری می تواند در مدت زمان کوتاهی، نرخ بهره بالا در حساب های پس انداز برای شما فراهم کند.

۲- اوراق قرضه دولتی یا شرکتی

یکی از بهترین و امن ترین گزینه ها جهت کسب بازدهی در زمان کوتاهی خرید اوراق قرضه است که می تواند یک درآمد ثابت را برای شما فراهم کند.اما پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید اوراق قرضه دولتی یا شرکتی برای درک بهتر فرصت ها و ریسک ها در بازار سرمایه حتما با یک شخص مشاور در زمینه سرمایه‌گذاری مشورت کنید.

۳- خرید سهام

یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون خرید سهام شرکت های بزرگ و پایدار است اما لازم به ذکر است که خرید سهام در طولانی مدت می تواند بازدهی قابل توجهی داشته باشد. با این وجود بازار ریسک های زیادی به دنبال دارد. بنابراین بهتر است برای سرمایه‌گذاری در بورس قبل از هرکاری آموزش های لازم را ببینید.

۴- راه اندازی سایت و فروش اینترنتی

راه اندازی یک سایت و فروش اینترنتی ایده بسیار پولساز و جذابی است که می توانید با ۱۰۰ میلیون سرمایه، آن را عملی کند. سایت را می توانید با قیمت بسیار پایینی راه اندازی کنید و مابقی سرمایه خود را برای خرید محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، ظروف آشپزخانه و یا هر نوع محصول دیگری که مد نظر دارید، تخصیص دهید.

۵- خیاطی و طراحی لباس

خیاطی و طراحی لباس

اگر استعداد و هنر طراحی لباس را در خود میبینید بهتر است با ۱۰۰ میلیون سرمایه در زمینه پوشاک و البسه وارد کسب و کار شوید. البته این حرفه به آموزش بسیار جدی نیاز دارد و تنها افرادی که استعداد این حرفه را دارند و آموزش دیده اند باید این کار را انجام دهند. شما می توانید این حرفه را در یک مکان کوچک و یا حتی خانه خود انجام دهید.

برای انجام این کار کافی است طرح های زیبا و عالی به مشتریان خود ارائه دهید و از طریق پلتفرم های اینترنتی لباس هایی که طراحی کرده اید را به راحتی با انجام تبلیغات به فروش برسانید.

۶- پرورش زالو

امروز طب سنتی  برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، توجه ویژه ای به زالو دارد. پرورش زالو به فضای کمی نیاز دارد و تقریبا ۸ ماه طول می کشد تا زالوهای کوچکی که تهیه کرده اید، رشد کنند و بزرگ شوند تا شما بتوانید آن ها را به فروش برسانید. قیمت زالوهای کوچکی که قرار است شما خریداری کنید خیلی زیاد نیست ولی بعد از گذشت ۸ ماه و بزرگ شدن زالوها، می توانید آن ها را به قیمتی حدود ۵ برابر بفروشید.

۷- حرفه تعمیرات موبایل

حرفه تعمیرات موبایل

شما میتوانید تعمیرات موبایل را در مدت بسیار کوتاهی تحت نظر اساتید مجرب و باتجربه یاد بگیرید و حرفه تعمیرات موبایل را شروع کنید. این کار را می توانید در ایران با سرمایه ۱۰۰ میلیون شروع کنید و قطعا سوددهی بالایی هم دارد و هم می توانید با در دست داشتن مدرک فنی و حرفه ای به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنید و کسب و کار بسیار پرسودی را در آنجا شروع کنید.

۸- راه اندازی سایت و سئو

یکی دیگر از بهترین راه ها برای سرمایه ‌گذاری با ۱۰۰ میلیون، طراحی سایت و سئو است. بنابراین کافی است برای راه اندازی یک سایت و سپس توسعه آن یک سایت بزنید و سپس به سراغ یک سئو کار ماهر و با تجربه بروید.

۹- فروش غذای خانگی و کترینگ

فروش غذای خانگی و کترینگ

شاید برایتان تعجب آور باشد ولی اکثر رستوران داران بزرگ و مشهور از همین جا کار خود را شروع کرده اند. تهیه غذای خانگی و فروش آن یا به اصطلاح مامان یکی از بهترین سرمایه‌گذاری ها با ۱۰۰ میلیون است‌ اما برای شروع این کار شما به یک آشپز بسیار ماهر نیاز دارید.

برای سوددهی بیشتر در کنار غذاهای داغ، غذاهای نیمه آماده و سرد مانند سالاد الویه، سبزی خورشتی سرخ شده، پیاز داغ مجلسی، بادمجان سرخ شده، ساندویچ سرد کالباس و … نیز به فروش برسانید.

۱۰- تولید و بسته بندی مواد ارگانیک

تولید و بسته بندی مواد غذایی ارگانیک و همچنین گیاهان دارویی مورد دیگری از بهترین سرمایه‌گذاری ها با ۱۰۰ میلیون است. برای انجام این کار ابتدا باید یک ویزیتور ماهر استخدام کنید و مواد ارگانیکی نظیر حبوبات، لبنیات، سبزیجات خشک، ادویه جات، عسل، گیاهان دارویی و … تولید و با بسته های شکیل به بازار عرضه کنید. لازم به ذکر است که برای انجام این کار باید مجوزهای لازم را نیز دریافت کنید. دریافت مجوز تولید و بسته بندی مواد ارگانیک به هزینه نیاز ندارد و تنها کمی حوصله برای دریافت مجوز نیاز است. ولی اگر برند شما مجوز بگیرد و بتوانید مواد ارگانیک خود را به فروش برسانید مطمئنا سود بسیار بالایی از این کار نصیب شما خواهد شد.

سخن پایانی

متاسفانه شرایط اقتصادی جامعه ما به گونه ای رقم خورده است که بسیاری از مردم انگیزه ای برای شروع کردن یک کسب و کار جدید ندارند به ویژه افرادی که تصمیم دارند کار خود را با ۱۰۰ میلیون سرمایه‌ شروع کنند. ولی ما در این مقاله از کارمادیو بهترین راهکارها را برای سرمایه‌گذاری با ۱۰۰ میلیون به شما معرفی کردیم و شروع یک کسب و کار با این سرمایه می تواند نقطه عطفی پیش روی شما باشد و وضعیت شما را به خوبی تغییر دهد.

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا