سرگرمی

شایعه GTA 6 نشان می دهد که یک سیستم رابطه (relationship) دارد/ چگونه کار می کند؟

بازی مورد انتظار (جی تی ای ۶) GTA 6 هر روز که می گذرد با نشت های بیشتری روبرو می شود. اخیراً شایعاتی مبنی بر این که این بازی در حال توسعه دارای سیستم ارتباط پویا است، منتشر شده است. بنابراین، بیایید کشف کنیم که این ویژگی شایعه شده در مورد چه چیزی می تواند باشد. با کارمادیو همراه باشید.

طرفداران مشتاقانه منتظر Rockstar Games برای انتشار عنوان بعدی GTA بودند. آنها برای انجام این کار اشتباه نمی کنند، زیرا آخرین قسمت GTA V در سال 2013 منتشر شد. بیش از یک دهه است که طرفداران را سرگرم کرده است، و منطقی است که آنها به دنبال چیز جدیدی باشند.

توسعه دهندگان در نهایت به درخواست های طرفداران خود گوش دادند و اعلام کردند که در حال کار بر روی عنوان جدید GTA هستند. اما استودیو در مورد پیشرفت توسعه بسیار سختگیرانه صحبت کرده است. در نتیجه، طرفداران GTA مجبور شدند به افشای اطلاعات و شایعات مختلف آنلاین، از جمله سیستم جدید روابط پویا، اعتماد کنند.

شایعه GTA 6 نشان می دهد که یک سیستم رابطه (relationship) دارد/ چگونه کار می کند؟

GTA 6 دارای یک سیستم ارتباط پویا (relationship) است

به گزارش کارمادیو، اخبار و شایعات زیادی در مورد ویژگی‌های جدید GTA 6 منتشر شده است. یکی از بزرگترین فاش‌ها، ویدیویی از گیم‌پلی مرحله اولیه توسعه بود که به صورت آنلاین ظاهر شد. این ویدیو نشان داد که GTA 6 اولین بازی در این فرنچایز خواهد بود که یک قهرمان زن را به نمایش می گذارد.

لوسیا تنها قهرمان عنوان آینده GTA نیست. مانند سلف خود، قهرمانان متعددی وجود خواهند داشت. به غیر از لوسیا، دیگر شخصیت اصلی بازی GTA 6 مردی به نام جیسون است. طرفداران می توانند به عنوان هر دو شخصیت در بازی بازی کنند.

آخرین شایعه حاکی از آن است که این بازی دارای یک سیستم ارتباط پویا خواهد بود. بنابراین، تعامل بین دو قهرمان داستان روی خط داستانی تأثیر می گذارد و دیالوگ های جدیدی را باز می کند. حتی یک متر برای نشان دادن وضعیت رابطه آنها وجود دارد.

اگر یک تعامل مثبت بین دو شخصیت وجود داشته باشد، متر به سمت سالم نوسان می کند. اما آنها می توانند با داشتن تعاملات منفی بین لوسیا و جیسون به مسیر ناسالم بروند. بازیکنان همچنین می توانند با ایجاد تعادل بین تعاملات مثبت و منفی، رابطه خنثی بین خود را حفظ کنند.

به خاطر داشته باشید که Rockstar Games هنوز این مکانیک رابطه پویا را تایید نکرده است. اما اگر این کار را انجام دهند، می تواند یک تجربه گیم پلی تازه و منحصر به فرد برای طرفداران باشد. به هر حال، هر بازیکنی ترجیحات متفاوتی برای رابطه بین دو شخصیت اصلی دارد.

طرفداران باید این شایعه را با قدری درک کنند، زیرا درز و شایعات اغلب ممکن است اشتباه باشند. بنابراین، آنها باید منتظر باشند تا توسعه دهندگان این شایعه را در یک اعلامیه رسمی تایید کنند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا