سرگرمی

تریلر GTA 6 در تاریخ 14 آذر در سراسر جهان منتشر می‌شود

به گزارش کارمادیو، Rockstar Games سرانجام تاریخ انتشار GTA 6 را در یک تریلر موردانتظار فاش کرد و باعث شادی بی‌نظیری برای طرفداران در سراسر جهان شد. برای بینندگان در هند، این تریلر قرار است در ساعت 19:30 در تاریخ 5 دسامبر 2023 (14 آذر 1402) منتشر شود.

راک‌استار گیمز سرانجام پس از حدود دو سال گمانه‌زنی و شایعات، از چیزی که می‌توانست مهم‌ترین معرفی بازی سال باشد، رونمایی کرد. تاریخ انتشار بازی Grand Theft Auto 6 یا GTA 6 در یک تریلر فاش شده است.

برای اولین بار از زمان افشای اطلاعات در سال 2022، اکنون این فرصت را خواهیم داشت که جزئیات نسخه GTA آینده را کشف کنیم. فاش شده اجمالی به توسعه بازی ارائه کرد و ما را با برخی از ویژگی های جدید که Rockstar در حال آزمایش آنها بود آشنا کرد. با این حال، زمان قابل توجهی از آن زمان گذشته است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که بسیاری از جنبه‌های بازی تکامل یافته باشند.

حساب رسمی Rockstar Games در توییتر با به اشتراک گذاشتن تصویری از آسمان صورتی و نارنجی که با درختان نخل تزیین شده و یادآور زیبایی‌شناسی Vice City است، فاش کرد. متن همراه روی تصویر می‌گوید: «تریلر 1. سه‌شنبه، 5 دسامبر. 9 صبح به وقت شرقی»، که تاریخ و زمان احتمالی انتشار تریلر GTA 6 را نشان می‌دهد. برای بینندگان در هند، این تریلر قرار است ساعت 19:30 روز سه شنبه منتشر شود.

به گفته HT Tech، این اعلامیه شادی بی‌نظیری را برای طرفداران در سراسر جهان به ارمغان آورده است. این پست یکی از محبوب‌ترین پست‌های Rockstar Games در X است که ۱.۵ میلیون لایک و ۴۲۱۰۰۰ ریتوییت جمع‌آوری کرده است. علاوه بر این، این پست 58000 نظر به دست آورده است.

در پست نوامبر در Rockstar Newswire، ناشران تصمیم خود را برای انتخاب یک بازه زمانی در ماه دسامبر برای انتشار تریلر بازی آینده GTA فاش کردند . آنها گفتند: “ما بسیار هیجان زده هستیم که به شما اطلاع دهیم که در اوایل دسامبر، اولین تریلر از Grand Theft Auto بعدی را منتشر خواهیم کرد.”

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا