خواندنی

نایلون حبابدارو مزایای آن

نایلون های بسته بندی در سراسر جهان برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون هایی مانند نایلون حبابدار ، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ، سلفون ها و… برای بسته بندی کالا ها استفاده می شوند که هر یک دارای کارایی مختلف می باشند. در این میان نایلون حبابدار یکی از نایلون هایی است که سال هاست از آن در صنعت بسته بندی استفاده می شود. این نایلون به عنوان ضربه گیر در بسته بندی ها استفاده می شود و از کالا ها در مقابل شکستگی ، خط و خراش ، ضربه و… محافظت می نماید. نایلون حبابدار که آن را به نام نایلون ضربه گیر نیز می شناسند نایلونی پوشیده از حباب های هوا است. حباب های نایلون حبابدار مانع از رسیدن ضربه به کالا می شود و شدت ضربه را به صورت قابل توجه می گیرد. نایلون حبابدار در انواع مختلف از نظر نوع، تعداد لایه ، اندازه و ابعاد، سایز حباب و.. به تولید می رسد که افراد با توجه به بسته بندی مورد نظر می توانند اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند.

در حوزۀ بسته بندی از نایلون‌ های متنوعی استفاده می شود که یکی از نایلون های رایج ، نایلون حبابدار است. از نایلون حبابدار برای محافظت از کالا ها استفاده می شود. نایلون های حبابدار نیز مانند هر محصول بسته بندی در تنوع بالایی به تولید می رسند. نایلون حبابدار مناسب برای بسته بندی های مختلف باشند. بنابراین اگر به بازار برای خرید نایلون ضربه گیر مراجعه کنید با انواع این نایلون ها روبرو خواهید شد به طور مثل نایلون حباب دار کیسه ای، نایلون حبابدار رولی، نایلون حبابدار فوم دار، نایلون حبابدار آنتی استاتیک از انواع نایلون حبابدار است. شما با شناخت ویژگی های هر یک از این نایلون ها می توانید بهترین انتخاب را برای بسته بندی ها داشته باشید.

شرکت دریا پلاستیک فروش نایلون حبابدار در انواع سایز بندی و مدل ها را ارائه می کند. برای خرید نایلون حبابدار از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام به تهیه ی انواع نایلون حبابدار مورد نظر خود نمایید.

نایلون حبابدار چیست؟

نایلون حباب دار نایلونی است که برای بسته بندی ها کاربرد دارد. نایلون حبابدار شامل ورقی نایلونی است که پوشیده از حباب است و این حباب ها مانند بالشتک هایی مانع از ورود ضربه به کالا ها می شوند. زمانی که محصولات به وسیله ی نایلون ضربه گیر پوشش داده شوند ، در زمان جابجایی و حمل و نقل آسیب نمی بینند. بخصوص برای کالا های شکستنی و حساس استفاده از نایلون حبابدار  ضروری است. نایلون حبابدار را می توانید به تنهایی و یا در کنار سایر متریال بسته بندی به کار ببرید. این نایلون خود پوشش دهی کاملی را ایجاد می کند. از ویژگی های نایلون حبابدار ، ضد نفوذ بودن آن است و بدین ترتیب گرد و خاک و آلودگی و رطوبت به داخل بسته ورود پیدا نمی کند. با استفاده از نایلون حبابدار ، شما می توانید یک بسته بندی کامل را برای کالا ها ایجاد کنید. در زمان اسباب شی استفاده از نایلون حبابدار بسیار کاربردی است همان طور که می دانید در اسباب کشی ها امکان آسیب به لوازم وجود دارد  اما با استفاده از نایلون حبابدار و پیچاندن آن به دور کالا ها می توانید لوازم را به صورت سالم به محل دیگر انتقال دهید.

نایلون حبابدار

استفاده از نایلون ضربه گیر در صنعت برای بسته بندی بسیاری از کالا ها انجام می شود و کارخانجات متعددی از این نایلون ها بهره می برند. حباب های سطح نایلون حبابدار از هوا هستند و عایق مناسبی برای کالا ها می باشند.

انواع نایلون حبابدار

نایلون‌ های حبابدار در انواع مختلفی طراحی می شوند که کاربران بتوانند نوع مناسبی از این نایلون تهیه کنند. همین موضوع سبب شده تا کاربران بتوانند از آن‌ ها در حوزه‌ های کاربردی مختلفی بهره ببرند. انواع نایلون‌ های حبابدار در بازار به فروش می رسد که انتخاب نوع مناسب این نایلون نیاز به شناخت آن دارد. در ادامه به بررسی انواع نایلون حبابدار می پردازیم:

تعداد لایه نایلون‌ حبابدار

انواع نایلون‌های حبابدار شامل نایلون ضربه گیر دولایه و نایلون ضربه گیر سه لایه هستند و از نایلون های دو لایه برای انواع کالا   ها مانند ظروف شکستنی، قطعات الکترونیکی، لوازم یدکی و… استفاده می شود. از نایلون ضربه گیر سه لایه برای کالا های سنگین تر مانند یخچال، گاز و… استفاده می شود.

جنس نایلون‌ حبابدار

جنس نایلون ضربه گیر یکی از عوامل موثر در انواع نایلون ضربه گیر است و برخی نایلون ها دارای روکش فلزی هستند و یا سایر انواع مدل های فوم دار، چسب دار ، ضد استاتیک و… نیز به تولید می رسند.

شکل‌های مختلف نایلون حبابدار

نایلون ضربه گیر در انواع شکل ها تولید می رسند و تولید کنندگان این نایلون ها را در انواع رولی و پاکتی ارائه می کنند که هر یک از آن ها دارای مصارف مختلف می باشند.

ابعاد مختلف نایلون حبابدار

نایلون ضربه گیر در انواع ابعاد و اندازه ها تولید می شود و کاربران با توجه به محصولاتشان ، نایلون ضربه گیر را در اندازه ی مناسب خریداری می کنند. رول‌ ها درعرض ‌های ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ متری و پاکت ‌های حبابدار در ابعاد A3 , A4 , A5 , B4 , CD, 120  عرضه می شوند.

فروش نایلون ضربه گیر با قیمت ارزان

نایلون ضربه گیر یکی از نایلون‌ های پر مصرف در صنعت بسته ‌بندی است که در سطح بازار با قیمت ‌های مختلفی عرضه می ‌گردد. در صورتی که می‌ خواهید این نایلون ‌ها را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید ما به شما شرکت دریا پلاستیک را معرفی می‌کنیم. شرکت دریا پلاستیک یکی از مراکز معتبر پخش و فروش نایلون حباب‌ دار است که انواع این نایلون‌ ها را با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان می ‌رساند. این مجموعه علاوه بر در نظر گرفتن قیمت ‌های مناسب برای محصولاتش، کیفیت عالی را ارائه می‌کند. شما با خرید نایلون ضربه گیر از شرکت دریا پلاستیک می ‌توانید از تنوع بالای محصولات بهره ‌مند شوید و انواع نایلون مصرفی خود را از تولیدی با بهترین قیمت تهیه کنید.

نایلون حبابدار

قیمت نایلون ضربه گیر

نایلون ضربه گیر با قیمت‌ های مختلفی عرضه می ‌شود که قیمت نایلون ‌ها با توجه به نوع، کیفیت، متریال مورد استفاده در ساخت نایلون حباب ‌دار و حجم آن مختلف می ‌باشند. به طور کلی نایلون ضربه گیر قیمت ارزانی دارد و بهترین گزینه برای بسته ‌بندی انواع کالا ها به شمار می ‌رود به همین دلیل واحد های تولیدی زیادی از نایلون ضربه گیر برای بسته بندی محصولاتشان استفاده می‌کنند. نایلون ضربه گیر در انواع با کیفیت دارای قیمت بالاتری هستند زیرا از مواد اولیه با کیفیتی به تولید می رسند و این نایلون‌ ها مقاومت و دوام بالایی دارند.

خرید نایلون حبابدار به صورت اینترنتی

امروزه افراد زیادی برای خرید کالا های مورد نظرشان به صورت اینترنتی اقدام می ‌کنند ، زیرا این نوع خرید دارای مزایای زیادی است که موجب شده روز به روز خرید های اینترنتی بسیار گسترش پیدا کند. در خرید نایلون به صورت اینترنتی شما نیاز به مراجعه ی حضوری به فروشگاه فیزیکی را ندارید و از فروشگاه‌ های اینترنتی می‌ توانید به راحتی و سهولت، انواع نایلون‌ ها را تهیه نمایید. خرید نایلون حباب‌دار به صورت اینترنتی در کوتاه ‌ترین زمان انجام می ‌گیرد و شما می ‌توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات و قیمت ‌ها با همکاران ما در مجموعه ی دریا پلاستیک تماس حاصل فرمایید.

https://daryapelastic.com/

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا