تکنولوژی

آیا سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا قاب تیتانیومی مانند آیفون 15 پرو خواهد داشت؟

به گزارش کارمادیو، با نزدیک شدن به معرفی نسل بعدی سری گلکسی اس سامسونگ در ژانویه 2024، اطلاعات بیشتر به سرعت در حال آشکار شدن هستند. جدیدترین افشای اطلاعات نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند به قاب تیتانیومی مجهز شود که آن را با کیفیت ساخت رقبای خود یعنی آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس هماهنگ می‌کند.

علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی درباره صفحه‌نمایش صاف‌تر، پردازنده سریع‌تر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی پیشرفته‌تر وجود دارد. شایان ذکر است، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه مدل‌های پایه، سامسونگ گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس، ممکن است این عناصر ارتقا یافته را نداشته باشند.

Windows Report اخیراً تصاویری رسمی از سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا را معرفی کرده است که برخی از ویژگی‌های انحصاری خود را آشکار می‌کند. بر اساس این گزارش، مدل پرچمدار قرار است دارای قاب تیتانیومی باشد، در حالی که انواع پایه و پلاس ممکن است یک فریم آلومینیومی جایگزین ارائه دهند. شایان ذکر است، این نشان‌دهنده گنجاندن یک شاسی تیتانیومی در یک گوشی هوشمند سامسونگ است.

همانطور که گزارش شده است، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا قرار است یک قاب تیتانیومی معرفی کند. انتظار می رود این گوشی پرچمدار در چهار رنگ متمایز عرضه شود: مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم.

علاوه بر این، ممکن است صفحه‌نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. علاوه بر این، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا احتمالا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز خواهد شد که نویدبخش بهبود قابل توجهی در عملکرد کلی آن است.

علاوه بر این ویژگی‌ها، شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از مجموعه‌ای چندمنظوره از چهار دوربین پشتی استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، لنز زوم 3 برابری 10 مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است. پیش‌بینی می‌شود که در تمامی مدل‌های ذخیره‌سازی آن، این گوشی هوشمند ۱۲ گیگابایت رم ارائه کند. از نظر اتصال، انتظار می رود که از Wi-Fi 7 و Ultra Wide Band (UWB) بهره مند شود.

مدل‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس ممکن است از ویژگی‌های خاصی صرف نظر کنند، همانطور که در گزارش نشان داده شده است، بدون قاب تیتانیومی، UWB یا زوم اپتیکال 5 برابر. انتظار می‌رود این گوشی‌ها فریم آلومینیومی داشته باشند و رنگ‌های بالقوه آن ممکن است شامل سیاه اونیکس، خاکستری مرمری، بنفش کبالت و زرد کهربایی باشد.

بسیار مهم است که تأکید شود هیچ یک از این اطلاعات از منابع رسمی منشأ نمی گیرند، بنابراین باید با درجه ای از شک و تردید به آن برخورد کرد. مشخصات قطعی و تغییرات طراحی تنها در زمان عرضه رسمی که پیش بینی می شود در 17 ژانویه انجام شود، فاش خواهد شد.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا