اخبارسرگرمی

بازی GTA 6 تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد + جزییات

به گزارش کارمادیو، بازی GTA 6 بدون‌شک درحال‌حاضر موردانتظارترین عنوان صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. حالا گزارشگر بلومبرگ در گزارش جدیدی به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرده است که راکستار گیمز (Rockstar Games) قصد دارد این هفته از عنوان موردانتظار بعدی Grand Theft Auto رونمایی کند.

زمان انتشار تریلر بازی GTA 6 و جزئیاتی درباره داستان آن

براساس گزارش «جیسون شرایر»، خبرنگار بلومبرگ، استودیو راکستار گیمز قصد دارد ماه آینده میلادی، به‌عنوان جشن 25 سالگی Rockstar یک تریلر از بازی موردانتظار Grand Theft Auto VI منتشر کند. همچنین به گفته او، شایعات قبلی تقریباً درست بوده‌اند و بازی در نسخه‌ای خیالی از شهر میامی روایت می‌شود و دارای دو شخصیت اصلی، یک مرد و یک زن است.

تاکنون هیچ بازی ویدیویی دیگری به‌اندازه GTA 6 که از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین عناوین صنعت سرگرمی در این دهه یاد می‌شود، موفق نشده است باعث شور و اشتیاق طرفداران و سرمایه‌گذاران شود. نسخه قبلی آن، یعنی Grand Theft Auto V، بیش از 185 میلیون نسخه فروخته است و درحال‌حاضر، پس از ماینکرفت که روی گوشی‌های موبایل نیز منتشر شده، دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ محسوب می‌شود.

راکستار که خالق بازی‌های GTA است، در طول ساخت آخرین بازی موفق خود، یعنی Red Dead Redemption 2 که سال 2018 منتشر شد، با شکایات بسیار زیادی از سوی کارمندان خود درباره فرسودگی شغلی مواجه شده است. به همین دلیل این استودیو چند سال گذشته را صرف حفظ فرهنگ سازمانی و تعادل بین کار و زندگی کارمندان خود کرده است.

همچنین سال گذشته هکرها ویدیوهایی از نسخه اولیه GTA 6 را منتشر کرده بودند که از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نشت‌های صنعت بازی یاد شده است. درنهایت، دو نوجوان بریتانیایی اوایل سال جاری میلادی در دادگاه جنایی لندن به‌دلیل هک مجرم شناخته شدند.

باید اشاره کرد که Take-Two، شرکت مادر Rockstar، امروز گزارش مالی خود را منتشر خواهد کرد که شاید در آن به اطلاعات جدیدی درباره معرفی بازی GTA 6 اشاره شود.

منبع: دیجیاتو

3/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا