فیلم و سریال

دانلود و معرفی بازیگران سریال سایه باز + زمان پخش

این سریال یکی از جدیدترین مجموعه‌ های شبکه نمایش است که به زودی از شبکه آپرا پخش خواهد شد که قصد داریم در ادامه این مقاله از کارمادیو شما را به طور کامل با این سریال، بازیگران آن و… آشنا کنیم و همچنین این سریال را می توانید در این صفحه دانلود نمایید.

معرفی سریال سایه باز

کارگردان، نویسنده و تهیه کننده این سریال علی یاور است که این کارگردان سریال‌ های مختلفی مانند سریال عملیات رعد را نیز کارگردانی کرده است و نیز در سریال روزهای زیبا بازیگر بوده است.

سریال سایه باز چند قسمت است؟

سریال باز دارای ژانر درام معمایی و اجتماعی بوده و تعداد قسمت‌های آن ۱۲ تا ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای خواهد بود. سریال سایه باز در کشور ایران و ترکیه فیلمبرداری شده است و هم اکنون در حال پخش در شبکه نمایش خانگی می باشد.

سریال سایه باز کی پخش میشود؟

این سریال از 19 مهر 1402 عرضه شده است. سریال سایه باز چهارشنبه هر هفته ساعت 8 شب پخش می شود و شما می توانید در انتهای همین صفحه، این سریال را از کارمادیو به صورت قانونی خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه داستان سریال سایه باز

به عنوان یک تماشاگر و یا خواننده این مطلب شاید بخواهید خلاصه‌ای از داستان این فیلم را بدانید بنابراین باید گفت خلاصه فیلم بدین گونه است که شخصی به نام بروز شمس که یک تاجر و برج ساز موفق است، صاحب نوه می‌ شود و شادی او کامل می‌ گردد.

در شب نامگذاری نوه بروز شمس، یکی از دوستان صمیمی او پس از سال‌ ها حضور می‌ یابد و زندگی او را دستخوش تغییرات بزرگی کرده سپس در دنیایی از معما ها و سرگردانی رها می‌ کند.

معرفی بازیگران سریال سایه باز

در زیر به معرفی تیم بازیگران این سریال می پردازیم:

مهدی هاشمی بازیگر سریال سایه باز

مهدی هاشمی بازیگر سریال سایه باز

مهدی هاشمی بازیگر کارگردان و فیلمنامه نویس در ۱۶ آذر ۱۳۲۵ به دنیا آمد و در سال ۱۳۴۸ کار خود را از تئاتر شروع و در سال ۱۳۵۸ در فیلم زنده باد به  بازیگری پرداخت.

مهدی هاشمی از بازیگران معروف و بزرگ ایرانی است که از بازیگران تاثیرگذار در سینمای ایران بعد از انقلاب است و دومین اثر  او که در آن نقش آفرینی کرده است مرگ یزدگرد می‌ باشد. مهدی هاشمی  در سریال سلطان و شبان معروف شد.

از جمله آثار معروف مهدی هاشمی در خارج از کشور می‌ توان به تفنگ‌ های سحرگاه، شکار خاموش، ناصرالدین شاه آکتور سینما، آقا یوسف، سیانور و انفرادی اشاره کرد.

همسر اول مهدی هاشمی گلاب آدینه بازیگر محبوب ایرانی بود اما پس از جدایی از گلاب آدینه با مهرنوش صادقی ازدواج کرده است.

نیما شعبان‌نژاد در سریال سایه باز

نیما شعبان‌نژاد در سریال سایه باز

نیما شعبان در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۶ در خانواده هنردوست چشم به جهان گشود و بازیگری را در سال ۱۳۸۳ از تئاتر شروع کرده است سپس در سال ۱۳۹۴ با رامبد جوان،با کاراکتر نیما در برنامه خندوانه شروع کرد و پس از آن در فیلم‌ هایی همچون لب خط سریال، رهایم نکن، دوپینگ، هیولا، خونسرد و راز بقا نقش آفرینی کرد.

شکیب شجره در سریال سایه باز

شکیب شجره در سریال سایه باز - کارمادیو

آقای شکیب شجره متولد ۱ شهریور ۱۳۶۸ می‌ باشد و اولین قدم خود را از تئاتر و در دوره دانشجویی شروع کرده است سپس در دوره‌های مختلف نظیر دوره رقص و دلقکی را گذرانده است و برای اولین بار در نقش داوود بیزاکودیل در سریال هیولا شناخته شد.

این بازیگر سپس در فیلم‌ هایی همچون خوب، بد جلف و سریال ارتش سری بازی کرد و از آثار معروف این بازیگر می توان به فیلم عروسی مردم، خائن کشی و انفرادی اشاره کرد.

همایون ارشادی

همایون ارشادی

این بازیگر در ۵ فروردین ۱۳۲۶ چشم به جهان گشود و در سال ۱۳۷۳ کار خود را در فیلم کاکادو در سینما آغاز نمود و مرحوم عباس کیارستمی در فیلم طعم گیلاس که جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن را کسب کرده است، همایون ارشادی را به مخاطبان معرفی کرد.

سپس آقای ارشادی در سریال درخت گلابی به فعالیت پرداخت و در سال ۱۳۷۷ درسریال همشاگردی‌ها فعالیت خود در تلویزیون را شروع کرد.

از دیگر آثار همایون ارشادی می‌ توان به فیلم‌ زندگی با چشمان بسته، ما همه گناهکاریم، ملکه،آرمان شهر و سریال‌ هایی مانند باغ بلور، تا ثریا رقص روی شیشه و مانکن اشاره کرد.

نازلی رجب پور

خانم نازلی رجب‌پور متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ است و در سال ۱۳۹۲ کار خود را در سریال ستایش ۲ شروع کرد و سپس در فیلم‌ هایی مانند تله فیلم‌ های سرزمین، فصل‌ های گرم و ترانه باران حضور پیدا کرد و هم اکنون یکی از اصلی‌ ترین بازیگران سریال سایه باز است.

شقایق فراهانی بازیگر سریال سایه باز

شقایق فراهانی بازیگر سریال سایه باز

این بازیگر متولد تهران و ۲ مرداد ۱۳۵۱ است و دیپلم خود را در هنرستان هنرهای تجسمی به پایان رساند سپس وارد دانشگاه آزاد اسلامی در رشته نقاشی شد و در این دانشگاه فارغ التحصیل گردید.

شقایق فراهانی در سال ۱۳۶۹ و سن ۱۹ سالگی با آقای حسامی ازدواج کرد اما این ازدواج بعدها به جدایی انجامید اما حاصل این ازدواج پسری به نام سام است که در سال ۱۳۷۱ متولد شده است.

شقایق فراهانی در فیلم‌های مختلفی مانند کلاه پهلوی انقلاب زیبا عروس خیابان، فرشته، سریال گیلدخت، گل به خودی، زهرمار خانه کاغذی، آبنبات چوبی، دربست، ارغوان، رستاخیز، متروپل، بیداری پسر تهرانی، مظفرنامه و فیلم‌ های بسیار دیگری نقش بازی کرده نقش بازی کرده است.

شاهد احمدلو

شاهد احمدلو در ۸ آذر سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد و فعالیت خود را در کلاس پنجم ابتدایی با حضور در تئاتر مدرسه آغاز کرد و در سال ۱۳۶۳ در جشنواره تئاتر منطقه ۱۹ مقام اول تئاتر را کسب کرد. شاهد احمدلو سپس کارگردانی تعال در مدرسه را به دست گرفت و به عنوان دانش آموز محبوبش هنرمند شناخته شد.

این بازیگر در سال ۱۳۶۸ در فیلم دندان مار از مسعود کیمیایی و در کنار بازیگرانی چون فرامرز صدیقی و گلچهره سجادیه و احمد نجفی فعالیت داشت و در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم مجموعه پاییز بلند وارد تلویزیون شد.

شاهد احمدلو بازیگر و کارگردان ماهری است که در تیر ماه ۹۶ در ۴۳ سالگی ازدواج کرد و یک دختر دارد. این بازیگر در فیلم‌های سینمایی مختلفی از جمله اکباتان، دندان مار، گروهبان قافله و نیز در فیلم‌ های تلویزیونی مانند آتش و شبنم، نبردی دیگر، رهایی و گشت ارشاد و در فیلم‌ های کوتاهی مانند سینما سگ نقش آفرینی کرده است.

شاهد احمدلو فبلم‌ های مختلفی از جمله فیلم پس از سکوت، فیلم بلور باران، فیلم گنج خانه سفید، فیلم بهار قبل و بعد، فیلم پسر ایران، فیلم کوتاه سینما سگ، فیلم کوتاه سیاهی لشکر و…راه کارگردانی کرده است.

فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی بازیگر سریال سایه باز

فاطمه گودرزی متولد ۱۹ تیر ۱۳۴۲ در تهران است و اصالت او به شهر بروجرد در استان لرستان برمی‌ گردد. این بازیگر همسر عبدالرضا گنجی کارگردان بوده و پسر او پویا گنجی نیز بازیگر می‌ باشد. خانم گودرزی دارای مدرک دیپلم اقتصاد است و در سال ۱۳۶۱ دوره ۲ ساله تئاتر خود را گذرانده است.

فاطمه گودرزی اولین بازی خود را در تلویزیون و در سال ۱۳۶۷ در سریال گالش‌ های مادربزرگ شروع کرد و نیز اولین حضور خود در سینما را در فیلم به خاطر همه چیز در سال ۱۳۶۹ تجربه کرده است.

فاطمه گودرزی در فیلم‌های سینمایی مانند مهاجران، خانه خلوت، بهشت پنهان، حریف دل، ازدواج صورتی، نیما یوشیج، دست‌های خالی پایان راه و ازدواج به سبک ایرانی و…نقش آفرینی کرده است. همچنین این بازیگر در مجموعه‌ های تلویزیونی فاصله‌ ها، ترانه مادری، فردا دیر است، شیخ بهایی، آپارتمان و…حضور داشته است.

محمد نادری

 محمد نادری در سایه باز

محمد نادری بازیگر، نویسنده، صداپیشه و کارگردان در در تیر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد و دارای مدرک کارشناسی نمایش گرایش کارگردانی از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت باشد.

یکی اولین تجربه محمد نادری در سریال فوق سری  کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در نوروز ۱۳۹۴ است و در فیلم‌ های دیگری مانند سریال معمای شاه تله فیلم، تله فیلم آبروی از دست رفته آقای، فیلم سینمایی هزارپا بازیگر بوده و گویندگی مجموعه کوچه مروارید و فوق سری را بر عهده داشته و فیلمنامه کوچه مروارید را نیز این بازیگر نوشته است.

شبنم قلی‌خانی

شبنم قلی‌ خانی متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران است و دارای دیپلم ریاضی فیزیک بوده و در دانشگاه در رشته تئاتر و گرایش طراحی صحنه فارغ تحصیل شده است و هم اکنون پس از فارغ التحصیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بوده و استاد بازیگری و تئاتر است.

شبنم قلی‌ خانی در فیلم‌ های سینمایی مختلفی مانند شور شیرین از جواد اردکانی، بچه تهرانی، کامبوزیا پرتوی، ستاره سهیل از امیر قویدل،غریبه از یزدان فتوحی و فیلم‌ های تلویزیونی مانند آنام، سرزمین کهن، گم شده، ما چند نفر، اولین شب آرامش، سال‌ های برف و بنفشه گم شده و هشت و نیم دقیقه نقش بازی کرده است.

خرید و دانلود قانونی سریال سایه باز

دانلود قسمت 1 سریال سایه باز

دانلود قسمت 2 سریال سایه باز

دانلود قسمت 3 سریال سایه باز

دانلود قسمت 4 سریال سایه باز

دانلود قسمت 5 سریال سایه باز

دانلود قسمت 6 سریال سایه باز

دانلود قسمت 7 سریال سایه باز

دانلود قسمت 8 سریال سایه باز (قسمت آخر)

پایان فصل اول

جمع بندی

در این مقاله ابتدا به معرفی سریال سایه باز پرداختیم سپس خلاصه از این سریال را بیان نمودیم و در پایان نیز بازیگران این سریال و فیلم‌ هایی که در آن نقش آفرینی کرده‌اند را ذکر نمودیم. حال می‌ خواهیم یکی از مطالب مرتبط یعنی سریال زخم کاری ۲ را به شما معرفی کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا