سرگرمی

زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Red مشخص شد

به گزارش کارمادیو، طبق اطلاعات به دست آمده، این بازی داستان خود را در کشور ژاپن تعریف می‌کند و شامل محیط‌های تخریب پذیر می‌شود. طبق گفته تام هندرسون، تولید بازی اساسینز کرید با کد مخفی Red به پایان رسیده است و این اثر کاملا قابل تجربه است.

بازی Assassin’s Creed Mirage در ماه بعدی میلادی منتشر می‌شود و پس از مدت‌ها انتظار، یک اساسینز کرید محوریت مخفی‌کاری را به طرفداران قدیمی سری ارائه می‌دهد. اما اساسینز کرید میراژ پایان کار نیست و شرکت یوبیسافت برای ادامه حیات محبوب‌ترین فرنچایز خود برنامه‌های جذابی دارد. همان‌طور که اعضای خود این شرکت فرانسوی تایید کرده‌اند، در حال حاضر دو بازی Assassin’s Creed Red و Assassin’s Creed Hexe بزرگ‌ترین پروژه‌های در دست ساخت محسوب می‌شوند که اولی، فاصله کم‌تری تا انتشار نهایی دارد.

در حالی که اساسینز کرید رد گیمرها را به ژاپن فئودال و دوران شینوبی‌ها و سامورایی‌ها می‌برد، اساسینز کرید هکس ظاهرا به اروپا در نزدیکی دوره رنسانس می‌پردازد و محیط تاریکی و اتمسفریک‌تری را به تصویر می‌کشد. البته این دو پروژه به غیر از بازی Assassin’s Creed Jade هستند که در حال حاضر برای عرضه روی گوشی‌های هوشمند روند توسعه خود را پشت سر می‌گذارد.

با گذر از این بحث‌ها، به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Red پشت سر میراژ قرار می‌گیرد و پس از معرفی در اوایل سال 2024، در همین سال هم به دست طرفداران می‌رسد. حال در این میان، تام هندرسون که یکی از قابل اطمینان‌ترین اینسایدرهای دنیای ویدیو گیم محسوب می‌شود، اطلاعات جالبی در مورد روایت فرقه قاتل‌ها در ژاپن فئودال ارائه داده است.

بازی Assassin’s Creed Red در 2024 معرفی و عرضه می‌شود

بازی Assassin’s Creed Red

بازی Assassin’s Creed Red که قرار است پس از میراژ آینده مجموعه را رقم بزند، ظاهرا در اوایل سال 2024 میلادی معرفی خواهد شد. همان‌طور که پیش از این هم شنیده بودیم، اساسینز کرید رد توجه زیادی به مخفی‌کاری دارد و مکانیک‌های متعددی را با محوریت این موضوع در دسترس گیمر قرار می‌دهد. ظاهرا یکی از این مکانیک‌ها مربوط به پنهان شدن در سایه‌ها می‌شود که با الهام‌گیری از مجموعه Splinter Cell طراحی شده است. اما در میان این جزئیات جدید یک نکته جذاب‌تر از سایرین به نظر می‌رسد: محیط‌های تخریب پذیر. مجموعه اساسینز کرید هیچ وقت به خاطر محیط‌های تخریب پذیر خود معروف نبوده و اضافه شدن این ویژگی جدید می‌تواند حسابی به جذابیت‌های محصول نهایی بیفزاید.

به گفته تام هندرسون این محیط‌های تخریب پذیر در راستای عناصر مخفی‌کاری در نظر گرفته شده‌اند تا تجربه آدم کشی در قالب یک اساسین، واقع گرایانه‌تر از همیشه به نظر برسد. برای مثال شما می‌توانید درها و دیوارهای مشخص شده‌ای را بشکنید و با ظاهر شدن از دل آن‌ها، دشمن را غافلگیر کنید. البته نباید انتظار یک سیستم تخریب پذیری مانند بتلفیلد را داشت که در طی آن تک تک دیوارها و ساختمان‌ها قابل تخریب هستند؛ چرا که این گونه نخواهد بود. اما با این حال، بازی Assassin’s Creed Red به گونه‌ای طراحی شده تا بتوانید تعامل بیش‌تری با محیط داشته باشید.

اما اگر بخواهیم در مورد داستان بازی مورد بحث صحبت کنیم، باید بدانید که با توجه به گزارش‌های قدیمی‌تر تام هندرسون با دو شخصیت قابل کنترل روبرو خواهیم بود. یکی از این پروتاگونیست‌ها یک مرد سامورایی است و شخصیت قابل کنترل دیگر، یک زن شینوبی/نینجا به تصویر کشیده خواهد شد. هرچند که در مورد پروتاگونیست مونث این بازی اطلاعات درخوری وجود ندارد، شخصیت مذکر داستان برای ما شناخته شده‌تر است.

به نظر می‌رسد که شخصیت مذکر داستان یک مرد سیاه پوست آفریقایی به شمار می‌رود که با سرزمین ژاپن پناه برده است. به گفته تام هندرسون این شخصیت با الهام‌گیری از یک چهره واقعی با نام یاسوکه طراحی شده که در تاریخ وجهه برجسته‌ای دارد. یاسوکه یکی از اولین سامورایی‌های سیاه پوست تاریخ به شمار می‌رود و از این جنبه جذاب است. حال اینکه شخصیت اصلی مذکر بازی Assassin’s Creed Red چه داستان و پیش زمینه‌ای دارد، هنوز مشخص نیست.

علاوه بر نکات گفته شده، باید بدانید در حالی که مهارت‌های شخصیت مرد داستان بیش‌تر روی مبارزات تن به تن و سنگین می‌چرخد، مهارت‌های کاراکتر مونث بیش‌تر به سمت مخفی‌کاری و مبارزه با ظرافت تمایل دارد. البته که تمامی این اطلاعات هنوز شایعه هستند و باید منتظر جزئیات رسمی از سوی خود یوبیسافت باشیم.

 

منبع: پارسی گیم

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا