سرگرمی

معرفی ۶ بازی اعتیادآور موبایل با بیشترین دانلود در گوگل پلی و App Store

بازی‌های موبایلی یکی از بهترین سرگرمی‌ها برای تمام رده‌های سنی هستند. در زمان بیکاری و فراغت و در ساعات مختلف روز، می‌توانید با این سرگرمی‌ها، اوقات خوشی برای خود رقم بزنید. این بازی‌های بسیار سرگرم‌کننده و جذاب هستند. در ادامه مطلب به معرفی 6 بازی اعتیادآور موبایل و مناسب برای رده‌های سنی مختلف می‌پردازیم. با کارمادیو همراه باشید.

بازی کال آف دیوتی Call Of Duty Mobile

بازی کال آف دیوتی Call Of Duty Mobile

در کال آف دیوتی شما به سبک بازی‌های ویدئویی و به‌صورت تیراندازی اول ‌شخص قرار می‌گیرید. این بازی در دو مود بتل‌رویال و مولتی پلیر است. با انتخاب روش بتل‌رویال، تعدادی از کاربران به‌صورت فردی یا گروهی و در یک مکان مشخص پیش روی یکدیگر قرار می‌گیرند. در نهایت تیم یا شخصی برنده است که بتواند تعداد بازیکن‌های بیشتری از حریف را حذف کند و خود نیز جان سالم به در ببرد. با برنده‌شدن در این بازی، جایزه‌های متنوع و ارزشمندی دریافت می‌کنید.

در مقابل مود مولتی پلیر بسیار ساده‌تر از بتل‌رویال است. چنانچه برای اولین‌بار این بازی را نصب می‌کنید، ابتدا از این مود شروع کرده و با حرفه‌ای شدن به سراغ مود بتل‌رویال بروید. کالاف دیوتی استراتژی خاصی ندارد و فقط باید سرعت عمل خود را بالا ببرید. هر چه‌قدر در این بازی حرفه‌ای‌تر شوید، جذابیت آن نیز برای شما بیشتر می‌شود.

Alto,s Adventure  و Alto,s Odyssesse

Alto,s Adventure  و Alto,s Odyssesse

این دو بازی آرکید در سال 2015 بر اساس یک ایده ساده ساخته و طراحی شده‌اند و کاملاً رایگان هستند. اصل بازی اسکی روی تپه بزرگ است. درعین‌حال تغییرات محیطی، آیتم‌های مختلف و موانع گوناگون، جلوه زیبا و مهیجی به بازی می‌دهد. در کنار این المان‌ها، رنگ‌های دلنشین و مکانیک ساده بازی، آلتو را به بازی فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل می‌کند.

بازی آسفالت ۹ – Asphalt 9: Legends

بازی آسفالت ۹ - Asphalt 9: Legends

آسفالت 9 جدیدترین نسخه سری این بازی محبوب است. این بازی با همان مکانیک قبلی به همراه تعداد ماشین‌های زیاد با ایونت‌های جدید و تازه، بخش‌های آنلاین چندنفره را برای شما به همراه آورده است. بازی‌های سری آسفالت به دلیل گرافیک بالا معروف هستند. آسفالت 9 در زمانی عرضه شد که آسفالت 8 توسط Gameloft به طور مداوم آپدیت می‌شود.

Crossy Road

Crossy Road بازی

این بازی در سال 2014 توسط کمپانی Hipster Whale عرضه شد. بازی بامزه، بسیار ساده و خانواده پسند که کنترل ساده‌ای دارد. در Crossy Road شما باید یک تخم‌مرغ را از جاده‌ها و روی رودخانه‌ها عبور داده و مراقب باشید به ماشین‌ها برخورد نکند یا در آب نیفتد. این بازی را می‌توانید با Android TV نیز بازی کنید. امکان بازی آنلاین چندنفره به‌صورت رایگان نیز برای شما وجود دارد. همچنین با پرداخت درون‌برنامه‌ای می‌توانید کاراکترهای جدید خریداری کنید و بیش‌ازپیش از بازی لذت ببرید.

Toon Blast

Toon Blast

با وجود سادگی بازی تون بلاست، این بازی یکی از اعتیادآورترین بازی‌های اندرویدی محسوب می‌شود. در این بازی با چینش بلوک‌های دو عدد به بالا آنها را حذف می‌کنید. با انتخاب تعداد بلوک‌های بیشتر، جایزه و امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. به کمک این جایزه‌ها می‌توانید بلوک‌های بیشتر در زمان کمتر حذف کنید. در واقع جایزه شما بمبی است که به‌ازای حذف 7 بلوک دریافت می‌کنید. این بمب قادر به حذف تعداد بلوک‌های بیشتر است. همچنین با حذف 5 بلوک جایزه‌ای به شکل فلش یا پیکان دریافت می‌کنید. ترکیب پیکان با بمب، به حذف تعداد بلوک‌های بیشتر منجر می‌شود.

در مراحل اولیه و سطوح پایین‌تر بازی، حذف بلوک‌ها اهمیت زیادی دارد. اما در مراحل بالاتر شما با بادکنک یا جعبه‌های چوبی مواجه می‌شوید که باید با بلوک آنها را حذف کنید.

بازی کندی کراش Candy Crush

بازی کندی کراش Candy Crush

کندی کراش معروف‌ترین بازی شرکت king است. این بازی پرطرف‌دارترین بازی موبایلی و اندرویدی است. کندی کراش بالغ بر یک میلیارد بار از گوگل‌پلی نصب شده است. سادگی این بازی باعث شده که در بین کودکان نیز محبوبیت زیادی پیدا کند. به همین دلیل به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و مدت‌زمان طولانی با این بازی سرگرم می‌شوند.

در مراحل اولیه بازی کندی کراش، شما باید آب‌نبات‌های مشابه و بیشتر از سه عدد را در کنار هم جور کرده و حذف کنید و تا اتمام بازی این کار ادامه پیدا می‌کند. هر چه به مراحل بالاتر این بازی می‌روید، گیم‌پلی آن چالش‌برانگیزتر و مشکل‌تر می‌شود. به این معنی که وظایف شما در هر مرحله یکسان نیست. به‌عنوان‌مثال در یک مرحله شما باید فقط بلوک‌های آبی را حذف کنید. درحالی‌که در مرحله دیگر فقط باید جایزه کسب کنید. کندی کراش 10325 مرحله دارد و هر جمعه یک مرحله آن عرضه می‌شود.

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا