سرگرمیتکنولوژی

ترسناک‌ترین و خشن‌ترین بازی‌های موبایلی

یکی از پرطرف‌دارترین بازی‌های موبایلی، بازی‌های ساخته شده در ژانر وحشت است. بسیاری از گیمرها بازی‌های ترسناک و وحشتناک را جذاب و هیجان‌انگیز می‌دانند. اغلب گیمرها در بین انواع بازی‌ها، چند بازی خشن نیز در کلکسیون بازی‌های موبایلی خود دارند و برخی از آنها هم فقط به بازی‌های خشن و ترسناک سرگرم می‌شوند. درهرصورت در این بخش قصد داریم به معرفی 5 بازی خشن و ترسناک موبایلی بپردازیم. با کارمادیو همراه باشید.

بازی موبایل Distraint: DeluxeEdition

بازی موبایل Distraint: DeluxeEdition

یکی از جدیدترین بازی‌های ترسناک موبایلی است. این بازی برای موبایل‌های اندرویدی و iOS طراحی و ساخته شده است. سازنده این بازی از همان ابتدا ترس و رعب را با استفاده از گرافیک دوبعدی و پیکسلی به گیمر القا می‌کند. در واقع داستان بازی ترسناک و خشن است، نه اینکه شما را با هیولاها و جامپ اسکرها بترساند.

بازی Distraint: DeluxeEdition یک بازی ترسناک – روان‌شناختی است. این بازی گیم‌پلی چندان طولانی ندارد. بلکه بخش داستانی آن است که شما را تا چند ساعت سرگرم کرده و به خود مشغول می‌کند. بازی موبایلی Distraint: DeluxeEdition یک شاهکار خلاقانه با المان‌های فوق‌العاده ترسناک است.

محبوبیت و استقبال گیمرها بازی Distraint: DeluxeEdition باعث شده، سازندگان آن، این بازی را برای پلتفرم‌های مختلفی همچون کنسول نسل هشتمی، PC و نینتندو سوئیچ نیز بهینه‌سازی کنند.

بازی PROJECT R.I.P

PROJECT R.I.P

در بازی  PROJECT R.I.P دنیا به آخر رسیده و شیاطین و زامبی‌ها در سراسر دنیا به دنبال کشت‌وکشتار هستند. دنیا به آشوب کشیده شده و انسان‌ها در تلاش برای نجات زندگی خود و زمین هستند. بشر ناامید نشده و آخرین نیروهای انسانی خود را برای ازبین‌بردن زامبی‌ها و شیاطین به کار می‌گیرند.

انسان‌ها نام مأموریت سخت خود در این بازی را PROJECT R.I.P به معنی “خدابیامرز” گذاشته‌اند. زیرا امید چندانی به زنده‌ماندن در این مأموریت نیست. شما در این بازی یکی از مأمور‌های انسانی وظیفه دارید تا شیاطین را از بین ببرید.

فضای بازی تاریک، خشن و سنگین است. شما با کمک سلاح‌ها و تجهیزات نظامی باید دشمن را از بین ببرید. صحنه‌های بازی اصلاً دوستانه نیستند و کاملاً خشن و وحشتناک هستند. در این بازی شما می‌توانید کاراکترهای خود را ارتقا دهید و به سراغ قابلیت‌ها و خصوصیات خفن بازی بروید. بازی PROJECT R.I.P برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS به طور رایگان قابل‌دانلود است.

بازی مورتال کمبت Mortal Kombat

بازی مورتال کمبت Mortal Kombat

یکی از خشن‌ترین و ترسناک‌ترین بازی‌های موبایلی با گرافیک خیلی بالاست. برای این بازی 130 کاراکتر در نظر گرفته شده است. همه شخصیت‌ها از ابتدای بازی قابل‌دسترس نیستند و شما باید مرحله‌به‌مرحله پیش بروید و همه آنها را آزاد کنید.

مبارزات بازی مورتال کمبت به شکل 3 به 3 انجام می‌شود. شما باید از همان ابتدا یک تیم خوب برای خود درست کنید تا بتوانید در بخش آنلاین به مبارزه بپردازید. بسیاری از امکانات از جمله طراحی شکل و شمایل و ظاهر کاراکترها، قابل شخصی‌سازی است. شما می‌توانید چهره خشن و ترسناکی برای کاراکتر خودساخته و بعد از پیروزی بر حریف، وی را تکه‌تکه کنید. قابلیتی خاص و منحصربه‌فرد که در هیچ بازی دیگری تاکنون مشاهده نکرده‌اید.

بازی Dead Effect 2

بازی Dead Effect 2

Dead Effect2 یکی از معروف‌ترین بازی‌های ترسناک موبایلی است. این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی BadFLY Interactive در سال 2015 ساخته شد. در Dead Effect2 تمام سرگرمی شما حول محور شلیک‌کردن به زامبی‌های فضایی جریان دارد. یک بازی تخیلی – علمی که با شلیک‌کردن و جاخالی کردن همراه است. سرعت عمل شما در این بازی باید فوق‌العاده زیاد باشد. زامبی‌ها و هیولاها در این بازی مثل مور و ملخ به شما هجوم می‌آورند و شما باید بتوانید با سرعت قابل‌قبولی آنها را از بین ببرید.

بازی In to the Dead 2

بازی In to the Dead 2

از دسته بازی‌های زامبی‌ها که به دنبال تکرار موفقیت نسخه اول است. در هنگام شروع بازی، همه فکر می‌کنند زامبی‌ها چه بلایی سر انسان‌ها و شهرها آورده‌اند و قتل‌عام بزرگی رخ‌داده است. اما کسی آن روی سکه را نمی‌بیند که انسان‌ها چه بلایی سر زامبی‌ها می‌آورند. در این بازی انسان‌ها از هر وسیله‌ای برای تکه‌تکه کردن زامبی‌ها استفاده می‌کنند. این هم سبک جدید و خلاقانه صنعت بازی‌سازی است. الحق و الانصاف این ابتکار سازندگان به‌خوبی توانسته گیمرها را به خود جلب کند. به‌طوری‌که تاکنون مرز 100 میلیون دانلود را رد کرده است.

بازی In to the Dead 2 دارای صحنه‌های اکشن زیادی است. درون یک شهر که زامبی‌ها آن را نابود کرده‌اند، شما شروع به دویدن می‌کنید. در این موقع هر کسی که جلوی شما ظاهر می‌شود را باید با سلاح و تجهیزات خود نابود کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا