تکنولوژی

معرفی بهترین گوشی‌های آیفون اپل در سال 2023

شرکت معظم و چندملیتی اپل، بزرگ‌ترین کمپانی ارائه‌دهنده محصولات سخت‌افزاری دیجیتالی در جهان است. اپل  هر ساله با عرضه محصولات جدید، به رقیب بلامنازع دنیای تکنولوژی و فناوری تبدیل شده است. تاکنون هیچ شرکتی در سراسر جهان، نتوانسته با قابلیت‌ها و امکانات منحصربه‌فرد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل رقابت داشته باشد. در واقع این کمپانی محصولات خود را بیش‌ازپیش، بهتر و به‌روزتر ارائه می‌دهد. بدون اینکه بخواهد با دیگر شرکت‌های فناوری در سراسر دنیا رقابت کند. در ادامه مطلب از کارمادیو قصد داریم به معرفی بهترین گوشی‌های اپل بپردازیم.

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس iPhone 14 Pro Max

گوشی موبایل آیفون 14 پرو مکس iPhone 14 Pro Max

بهترین، جدیدترین و در واقع آخرین‌مدل گوشی اپل است. از نظر ظاهری قشنگ‌ترین طراحی را دارد و به‌راحتی در دست جای می‌گیرد. گوشی آیفون 14 پرومکس ضدآب بوده و صفحه‌نمایش آن 7.6 اینچ، از نوع LPTO Super Retina XDR OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است.

اپل در آخرین‌مدل گوشی خود، از سریع‌ترین و قوی‌ترین چیپست تولیدی توسط خود شرکت، با عنوان  A16 استفاده کرده است. دوربین‌های آیفون 14 پرومکس، با لنز 12 و 48 بالاترین دقت وضوح و رنگ را در تصاویر ضبط شده به شما نشان می‌دهند.

iPhone 14 Pro

یکی از بهترین مدل‌های گوشی‌های اپل در جهان است تنها تفاوت آن با آیفون 14 پرومکس، در میزان شارژدهی باتری و اندازه صفحه‌نمایش است. در آیفون 14 پرو از صفحه‌نمایش 1.6 اینچی مدل LPTO Super Retina XDR OLED استفاده شده است. در بقیه ویژگی‌ها و خصوصیات، آیفون 14 پرو و پرومکس کاملاً مشابه یکدیگر هستند.

گوشی موبایل iPhone 14 Plus & iPhone 14

iPhone 14 Plus & iPhone 14

آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، از سری گوشی‌های ارائه شده در سال 2023 توسط شرکت اپل هستند. همانند دوگوشی قبلی، تنها در سایز نمایشگر و میزان شارژدهی باتری باهم اختلاف دارند. طبق اعلام شرکت اپل، آیفون 14 پلاس بهترین میزان شارژدهی بین تمام تولیدات خود را دارد.

در هر دو نوع گوشی از تراشه A15 در پردازنده مرکزی استفاده شده است. از نظر مقایسه قیمت، گوشی آیفون 14 ارزان‌ترین مدل از این نسل محسوب می‌شود. درصورتی‌که بودجه محدودی دارید، آیفون 14 پیشنهاد ایده آل ما به شماست.

گوشی موبایل iPhone 13 Pro Max

اولین مدل گوشی اپل که صفحه‌نمایش آن با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز ارائه شد. در آیفون 13 پرومکس از تراشه قدرتمند A15 استفاده شده است. این تراشه یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین ریزپردازنده‌ها در بازار است و هنوز حرفی برای گفتن دارد.

لنز دوربین  iPhone 13 Pro Max از نوع 12 مگاپیکسلی است و تصاویر در آن خیلی طبیعی و زنده به نظر می‌رسند. زیرا وضوح، کیفیت و دقت رنگ در تصاویر آن خیلی بالاست. باتری این گوشی عملکرد فوق‌العاده عالی دارد. به‌طوری‌که تا یکی دو روز شارژ برای شما ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل آیفون ۱۳ پرو iPhone 13 Pro

iPhone 13 Pro

طراحی این گوشی مشابه آیفون 13 پرومکس، بسیار ساده و شیک است. تنها تفاوت آن با مدل پرومکس، صفحه‌نمایش کوچک و میزان شارژدهی باتری آن است که در این زمینه ضعیف‌تر عمل می‌کند. چنانچه خواهان گوشی کوچک و جمع‌وجور، اپل هستید، آیفون 13 پرو برای شما گزینه مناسبی است.

در واقع از نظر ویژگی سخت‌افزاری، نمایشگر آن مشابه آیفون 13 پرومکس است و فقط سایز آن کوچک‌تر و در قالب 1.6 اینچی ارائه شده است. کیفیت تصاویر در آن بسیار بالاست و دقت رنگ خوبی دارد. صفحه‌نمایش iPhone 13 Pro دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و امکان حرکت سریع و روان بین برنامه‌ها و بازی‌کردن را برای شما فراهم می‌آورد. حتی روشنایی بسیار زیاد صفحه‌نمایش این گوشی، به شما کمک می‌کند در زیر نور آفتاب، نمایشگر و تصاویر آن را با وضوح‌بالا مشاهده کنید.

گوشی موبایل iPhone 13

از بهترین مدل‌های گوشی‌های اپل که تراشه A15 Bionic در پردازنده مرکزی آن استفاده شده است. به همین دلیل بیشتر بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها به‌راحتی در آن قابل اجراست. بازی‌هایی همچون کالاف دیوتی و پابجی، بدون هیچ مشکلی از نظر داغ‌شدن یا هنگ کردن، در آن اجرا می‌شوند.

بهترین دوربین گوشی‌ها در بازار، مربوط به گوشی‌های شرکت اپل است. عکس‌ها و تصاویر ضبط شده در دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 13، دقت و وضوح رنگ بسیار بالایی دارند. همچنین لرزش‌گیر این دوربین‌ها، به شما کمک می‌کند فیلم‌های ثابتی از سوژه‌های در حال حرکت ضبط کنید.

آیفون 13 در سه مدل با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت با حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. بسته به نیاز خود یکی از مدل‌ها را تهیه و خریداری کنید. باتری آیفون 13 دارای ظرفیت بالای 3000 میلی‌آمپر در ساعت ارائه شده که وظیفه تأمین انرژی آن را برعهده دارد.

 

منبع: کارمادیو

2/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا