تکنولوژی

آیا گلکسی S20 به اندروید ۱۴ آپدیت می شود؟

به گزارش کارمادیو، سامسونگ در سال ۲۰۲۰ از پرچم‌دارهای خانواده‌ی گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرد. گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا آخرین بازمانده از گوشی‌های نوت سامسونگ هستند و مدل جدید آن‌ها هرگز تولید نشد.

سامسونگ با رفع اشتباه اولیه اعلام کرد که One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ برای گوشی های خانواده‌ی گلکسی S20 و گلکسی نوت ۲۰، پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۰ منتشر نمی‌شود.

مدتی پیش، سامسونگ لیست گوشی‌هایی را که رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دریافت می‌کنند منتشر کرد. در آن لیست، اسم گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا همراه با گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دیده می‌شد.

اقدام سامسونگ بسیار عجیب بود؛ چون طبق سیاست‌های این شرکت، پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۰ باید سه نسخه‌ی اندروید دریافت می‌کردند.

سامسونگ با علم به اشتباهش، حالا لیست را اصلاح کرده و در لیست جدید،‌ اسم خانواده‌ی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی S20 و گلکسی Z Fold 2 و گلکسی Z Flip را حذف کرده است. این شرکت می‌گوید: «بابت هرگونه سردرگمی که بیانیه‌ی قبلی ما ایجاد کرد، عذرخواهی می‌کنیم.»

سامسونگ در سال ۲۰۲۱ سیاست به‌روزرسانی پرچم‌دارهایش را تغییر داد و پشتیبانی را از سه نسخه‌ی اندروید، به چهار نسخه‌ی اندروید رساند. قانون جدید برای پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۰ اعمال نمی‌شود.

 

منبع: زومیت

 

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا