اخبار

هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا شد / هادی چوپان عذرخواهی کرد

هادی چوپان در فینال مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ در شهر ارولاندو واقع در ایالت فلوریدای آمریکا، در رقابت با درک لانسفورد و سامسون دائودا موفق به تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته خود نشد و به مقام دوم رسید.

درک لانسفورد آمریکایی، موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

درک لانسفورد آمریکایی
درک لانسفورد آمریکایی

واکنش اینستاگرامی هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مسترالمپیا: شرمنده و سرشکسته مردم کشورم هستم.

واکنش اینستاگرامی هادی چوپان

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی با مقایسه تصاویر این دو ورزشکار، این حق رو به هادی چوبان برای کسب رتبه اول دادند و از ناداوری ها گلایه کردند. در زیر چند تصویر که در شبکه های اجتماعی وایرال شده را می توانید ببینید.

هادی چوپان

آیا حق هادی چوپان خورده شد؟

جبلی، نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی:

هادی نسبت به سال قبل ۲۰ – ۲۵ درصد بدنش را رشد داده بود. ضعف هادی نسبتا به حریفش فقط «فیگور ساید» یا همان قفسه از کنار بود. هادی سال‌های آینده باید ساق پای خود را هم به سایر عضلات بدنش برساند.

شخصا به عنوان یک داور حرفه‌ای می‌گویم که هادی اول بود. هادی اختلاف ۲۰ – ۳۰ درصدی با حریفان داشت. بحث سیاسی وجود نداشت چراکه اگر می‌خواستند به هادی آسیب بزنند در ورودش به آمریکا او را اذیت می‌کردند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
5 ماه قبل

کاملا مشخص بود که قهرمانی حق هادی بود ، حتی خود درک لانسفورد هم تعجب کرد که قهرمانش کردن . توی مصاحبه هم همینو گفت ، ظلم و ستم توی دنیا اونم علیه ایران همیشه بوده و هست . ما هم برای سال آینده هادی از همین الان دعا می کنیم .

پرستو
پاسخ به  محمد
5 ماه قبل

متاسفانه گرگ ایرانی به خاطر ناداوری ها از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند با پستی که در اینستاگرام خود منتشر کردند😔😔

دکمه بازگشت به بالا