مد و استایل

بهترین برند رنگ مو ایرانی کدام است؟ کدام مارک را بخریم؟

به گزارش کارمادیو، رنگ مو در کنار اینکه موها را زیبا می‌کند، می‌تواند جذابیت چهره فرد را نیز بیشتر از قبل کند. انتخاب رنگ مو با کیفیت و مناسب که باعث صدمه زدن به موهای ما نشود، انتخاب سختی می باشد. به همین خاطر این کار برای خانم ها یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی است. اما اینکه چه برند هایی را برای رنگ مو استفاده کنیم میتواند دغدغه ای بسیار بزرگ برای خانمها باشد. اگر اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشند ممکن است برند های تقلبی را استفاده کرده و نتایج ناخوشایندی را برای موهای خود ایجاد کنید در طی این مقاله اطلاعات مهمی در مورد بهترین برندهای رنگ موی ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید انتخاب بهترین برای خرید رنگ مو داشته باشید. تا انتها همراه ما بمانید.

مهمترین فاکتورها در انتخاب بهترین برندهای رنگ مو ایرانی

محصولات آرایشی می بایست فاکتور های منحصر به فرد خود را داشته باشند و در صورت عدم داشتن این فاکتورها محصول مرغوب نخواهند بود. در ادامه به برخی از مهمترین فاکتورهای رنگ موی ایرانی اشاره خواهیم کرد.

بهترین برندهای رنگ مو ایرانی

1. دارا بودن ویتامین های مناسب مو

مهمترین فاکتور در یک رنگ موی اصلی این است که تمام ویتامین های مناسب مو در رنگ موجود باشد. زمانی که شما موی خود را رنگ میکنید، مو تحت تاثیر مواد شیمیایی قرار می گیرد و اگر ویتامین مناسب در رنگ مو وجود نداشته باشد به موهای شما آسیب شدید وارد می‌شود و ممکن است دچار ریزش شود. به همین خاطر شرکت های سازنده رنگ مو از ویتامین های مخصوصی در رنگ موی خود استفاده می کنند تا زمانی که شما فرایند رنگ کردن موهای خود را انجام میدهید با خراب شدن موها و ریزش رو به رو نشوید.

 

2. براق کردن مو

براق بودن مو نیز از جمله فاکتورهای مهم خانم ها است به دلیل اینکه درخشندگی مو می تواند جلوه و زیبای بهتری به فرد بدهد به همین خاطر بهترین برندهای رنگ موی ایرانی این قابلیت را نیز دارند و زمانی که شما از برندهای ایرانی برای رنگ کردن موی خود استفاده می کنید می بایست به این فاکتور مهم توجه کنید.

 

3. نرم کردن

متاسفانه برخی از برندهای نامعتبر پس از استفاده مو را دچار زبری، خشکی و شکنندگی بسیار شدید می کنند که فرد مجبور است برای درمان به پزشک مراجعه کند. حتی ممکن است برای اینکه روند درمانی بهتری را پیش بگیرد موهای خود را بسیار کوتاه کند که بسیار ناخوشایند است. به همین خاطر افرادی که تمایل به رنگ کردن موهای خود را دارند می بایست در اولین قدم باید به نرم‌کننده بودن رنگ مو توجه کنند. در صورتی که رنگ موی شما قابلیت نرم کنندگی را نداشته باشد، نمی توان آن را در دسته بهترین برندهای رنگ موی ایرانی قرار داد و باید به دنبال برند دیگری برای رنگ کردن موهای خود باشید.

بهترین برند رنگ مو ایرانی کدام‌ است

بهترین برند رنگ مو ایرانی کدام‌ است:

در ادامه به معرفی بهترین رنگ موهای ایرانی می‌پردازیم با ما همراه باشید.

 

رنگ موی بیول سری Nescafe

این رنگ مو دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و یکی از جذاب ترین رنگ های آن مدل نسکافه ای می باشد با توجه به داشتن ویتامین c در این رنگ مو و همچنین موادی همچون بادام کنجد و سایر مواد مغذی برای مو موجود است و زمانی که شما از این رنگ استفاده کنید نگران شکنندگی کوتاه شدن عمر مو نخواهید بود.

 

نکته مهم:

ممکن است برخی افراد قبل از رنگ مو های نامرغوب استفاده کرده باشند و موهای آنها دچار خشکی و شکنندگی شده باشد. به همین خاطر قبل از استفاده از رنگ موی بیول، حتماً باید از ماسک مو یا نرم کننده های جانبی استفاده کنید تا زمان استفاده از رنگ موی بیول دچار مشکل نشوید. اما اگر از رنگ مو های نامرغوب قبلاً استفاده نکرده اید می توانید بدون نگرانی و بدون نرم کننده های جانبی از این رنگ استفاده کنید.

 

رنگ مو پروکسا

یکی دیگر از بهترین برندهای رنگ موی ایرانی برند پروکسا می باشد این رنگ مو که قدمت دیرینه در ایران دارد و از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در ایران شروع کرده و با تنوع بسیار زیادی که در رنگ مو دارد توانسته رضایت تمام مشتریان را جلب کند.

سلامت پوست و مو از جمله مهمترین موارد در رنگ مو هستند و برند پروکسا به این مورد بسیار اهمیت داده است و به همین خاطر همیشه در بازار بهترین گزینه برای رنگ مو بوده است و با توجه به رعایت استانداردهای روز دنیا همیشه در رقابت با برندهای معتبر خارجی است و توانسته جایگاه مناسبی در بین آنها به دست آورد.

 

قدرت پوششی پروکسا

خانم هایی که موی سفید بیشتری دارند و میخواهند تمامی قسمت های سفید سر کاملا پوشیده شود، برند پروکسا است که به جرات میتوان گفت از جمله بهترین برندهای رنگ موی ایرانی است، استفاده کنند. این برند به دلیل اینکه تمامی قسمت ها را می تواند پوشش دهد و با توجه به مواد ویتامینی همچون انواع نرم کننده ها و ویتامین سی را همراه خود دارد، به موی شما آسیب نمیزند. همینطور این رنگ مو با توجه به داشتن آمونیاک کمتر از یک درصد می تواند به روند درمانی موی شما نیز کمک کند چرا که برخی از افراد ممکن است از رنگ های تقلبی استفاده کرده باشند و زمان در استفاده از این برند شما می توانید مشکلات موی خود را نیز برطرف کنید.

 

رنگ موی مارال

برند مارال از جمله قدیمی ترین برندهای ایرانی است که از ۴۵ سال گذشته اقدام به تولید انواع محصولات آرایشی کرده و رنگ مو یکی از اولین محصولات این برند می باشد. با توجه به اینکه در این رنگ مو انواع ویتامین هایی همچون روغن آرگان، روغن بادام و هسته انگور و نرم کننده های مناسب و مورد استفاده قرار گرفته است، هر زمان که از این رنگ استفاده کنید، هم درخشندگی و جذابیت شما افزایش پیدا می‌کند و هم سلامت موها و پوست خود را تضمین می کنید. همینطور این برند را میتوان در دسته بهترین برندهای رنگ موی ایرانی قرارداد. به دلیل اینکه تمامی سایت های معتبر فروشگاهی رنگ مو، این برند را عرضه می‌کنند و تقاضا برای این رنگ بسیار زیاد است. از جمله نقاط قوت که میتوان برای رنگ موی مارال در نظر گرفت این است که اکسیدان ۹ درصد نیز در کنار این محصول به فروش می رسد و می تواند یک نقطه قوت برای آن باشد. همینطور افرادی که دچار خشکی و شکنندگی مو هستند می توانند رنگ موی مارال که بهترین برندهای رنگ موی ایرانی است را استفاده کنند تا خشکی موی آنها برطرف شود.

 

منبع: آکادمی زینب مولایی

4.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا