مد و استایلسبک زندگی

معرفی ۷ مدل از بهترین کرم های سفید کننده صورت و بدن خارجی

سفیدی دست ها، صورت و بدن آرزوی خانم ها و حتی آقایان است و به دنبال آن هستند، به طوری که خرید کرم سفید کننده و تست مدل های مختلف دغدغه  خیلی از مردم شده است ما در این مقاله از کارمادیو تصمیم داریم تا با معرفی بهترین کرم های سفید کننده بدن و صورت به شما عزیزان کمک کنیم بنابراین ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

معرفی ۷ مدل از بهترین کرم های سفید کننده صورت و بدن خارجی

معرفی ۷ مدل از بهترین کرم های سفید کننده صورت و بدن خارجی

۱. کرم سفید کننده و روشن کننده صورت خارجی شیر الاغ وکالی

کرم سفید کننده و روشن کننده صورت خارجی شیر الاغ وکالی

یک نوع از بهترین کرم های سفید کننده که می توانید در بازار پیدا کنید که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم قیمت بسیار مناسبی داشته باشد، کرم شیر الاغ وکالی است در کل شیر حيوانات می تواند خاصیت سفیدی خوبی برای پوست شما به ارمغان آورد با توجه به فروش بسیار بالا و رضایتی که تمام این اشخاص از این کرم داشته اند تقریبا پیشنهاد خیلی خوبی است که می توانیم به شما عزیزان بدهیم.

۲. کرم سفید کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز

کرم سفید کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز

در حقیقت مزیت اصلی کرم هایی که در این مقاله به شما معرفی می کنیم خاصیت سفید کنندگی آن ها است، این نوع کرم به عنوان یکی از بهترین و معروف ترین کرم های سفید کننده خارجی است که آبرسان خوبی برای پوست شما است و در مدت زمان استفاده به هیچ وجه احساس خشکی در پوست خود نخواهید داشت و همین امر باعث می‌ شود که پوست صورتتان زیباتر از همیشه باشد.

مصرف مرتب کرم سفید کننده و آبرسان شیر گاو ایمیجز علاوه بر سفیدی و درخشانی پوست شما، طراوت و شادابی را هم به صورتتان باز می گرداند و در نهایت اعتماد به نفستان هم با دیدن صورتتان بالا خواهد رفت.

۳. کرم سفید کننده کلاژن وکالی

در کل کرم های سفید کننده وکالی صورت و بدن خارجی را باید از جمله بهترین کرم های سفید کننده دانست، از آن جایی که این محصولات بیس گیاهی دارند و از میوه ساخته شده اند می توانند لکه های پوستی را هم از بین برده و باعث سفیدی دائمی پوست شما شوند. یک دست شدن پوست صورت، آبرسانی و  کم شدن چین و چروک از ویژگی های بسیار خوب این محصول هستند.

۴. کرم سفید کننده واژن خارجی آیچون بیوتی

با افزایش سن و همچنین تاثیر عواملی دیگر، ناحیه تناسلی بانوان تیره می شود و ممکن است برای خیلی ها عذاب آور باشد، اما شما نگران این موضوع نباشید کرمی که در اینجا به شما معرفی می کنیم، یکی از بهترین کرم های سفید کننده واژن، کشاله ران و زیر بغل می باشد که با استفاده مرتب و مکرر سفیدی ناحیه مد نظر شما فراهم می شود و بعد از هر بار مصرف به مدت 3 روز اثر آن باقی می ماند و ناحیه مد نظر از همیشه روشن تر و سفیدتر خواهد بود.

۵. کرم سفید کننده صورت حلزون بیوآکوا خارجی

کرم سفید کننده صورت حلزون بیوآکوا خارجی

از دیگر محصولاتی که بسیاری از بانوان به دنبال آن هستند و به مصرف آن‌ علاقه مند هستند این کرم بیو آکوا است که خاصیت جوان سازی هم دارد، این کرم هم آبرسان است و هم باعث مرطوب نگه داشتن بافت پوست خواهد شد، به طور کلی این کرم از عصاره لجن حلزون ساخته شده است که به کلاژن سازی و پیشگیری از چین و چروک پوست کمک می کند.

۶. کرم سفید کننده صورت گاتیو خارجی اصل

این محصول از برند گاتیو که برای سفیدی صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد، قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولاتی که در این مقاله معرفی کردیم دارد چرا که‌از کیفیت بالایی برخوردار است و راه حل خوبی است برای افرادی که قصد دارند هم لکه های پوستشان از بین برود و صورتی سفیدتر و روشن تر از قبل داشته باشند.

۷. اسپری سفید کننده فوری دست، صورت و بدن وکالی

به جز کرم سفید کننده می توانید از اسپری سفید کننده صورت و بدن هم استفاده کنید.

اسپری های سفید کننده را می توانید به راحتی روی نقطه ی مورد نظر اسپری کنید و فوری اثرشان را مشاهده کنید که ناحیه مورد نظر چه قدر سریع سفیدتر از قبل می شود.

شاید از خودتان بپرسید که دلیل معرفی این اسپری ها در لیست بهترین کرم های سفید کننده بدن و صورت چیست؟ زیرا با توجه به مصرف آنها در عرض 15 ثانیه صورت و بدنتان به مدت 48 ساعت سفیدتر و روشن تر خواهد شد. حتی در برابر عرق کردن هم این اسپری مقاوم است.

یکی  از ویژگی‌های خوب اسپری سفید کننده فوری دست، صورت و بدن وکالی ضد آب بودن آنهاست همچنین ماندگاری بالایی دارند.

بهترین کرم سفید کننده صورت و بدن

سوالات متداول در مورد بهترین کرم سفید کننده صورت و بدن

در این قسمت از مقاله بعضی از مهم‌ ترین سوالات را در مورد کرم های سفید کننده بدن و صورت را پاسخ خواهیم داد.

1- مدت زمان تاثیر کرم سفید کننده بدن و صورت چقدر است؟

پوست افراد با هم تفاوت های زیادی دارد به همین خاطر نمی توان زمان خاصی برای کرم های سفید کننده بدن و صورت مشخص کرد. اما تقریبا می توان گفت  استفاده مدام از این کرم ها بین 3 ماه تا یک سال زمان میبرد تا شما تغییرات پوستتان را مشاهده کنید.

2- قیمت کرم های سفید کننده بدن و صورت چقدر است؟

قیمت کرم های سفید کننده بدن و صورت متفاوت است. اما به طور میانگین می توان گفت قیمت این کرم ها از 200 هزار تومن به بالا شروع می شود.

جمع بندی

در متن بالا به بررسی چند مورد است بهترین و کاربردی‌ترین انواع کرم‌ های سفید کننده پوست صورت و بدن پرداختیم. حال اگر دوست دارید با چند مورد از بهترین ماسک ‌ها برای رفع لک صورت آشنا شوید می‌ توانید به مقاله بهترین ماسک ها برای رفع لک صورت و روشن شدن پوست موجود در سایت مراجعه کنید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

منبع: کارمادیو

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا