اخبارفیلم و سریال

تاریخ انتشار فصل دوم سریال What If توسط مارول مشخص شد

مجموعه تلویزیونی جذاب What If اولین پروژه انیمیشنی استودیو مارول بود که در سال ۲۰۲۱ به‌عنوان بخشی از داستان مولتی‌ورسی فاز چهارم دنیای سینمایی مارول از سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شد. این سریال درست مثل رویداد کمیکی محبوب دنیای مارول، با تغییر دادن بخش کوچکی از سناریو عناوین پیشین MCU، داستانی کاملا متفاوت را به تصویر می‌کشید و شخصیت‌ها را در موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای قرار می‌داد. بعد از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال What If توسط استودیو مارول مشخص شد.

با اینکه استودیو مارول از زمان معرفی فصل دوم در همایش کمیک کان سن دیگو سال گذشته، هیچ اطلاعات یا جزئیات جدیدی را با طرفداران به اشتراک نگذاشته، هالیوود ریپورتر به‌تازگی در گزارشی رسمی تایید کرده که استودیو مارول کریسمس سال جاری را برای پخش فصل دوم سریال در نظر دارد.

از آنجایی که مارول مجبور شد به‌دلیل مشکلات داخلی و همچنین اعتصابات در جریان انجمن نویسندگان (WGA) و اتحادیه بازیگران (SAG-AFTRA)، پخش تعدادی از سریال‌های خود در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ را به‌تعویق بیندازد، این به‌روزرسانی جدید خبری خوش برای طرفداران و دوست‌دارن سینما است. با توجه به نزدیک بودن تاریخ پخش، اکنون سوال بزرگ این است که تور تبلیغاتی سریال چه زمانی آغاز خواهند شد، به‌خصوص با جزئیاتی که قبلا در مورد چندین قسمت به اطلاع عموم رسیده است.

برای کسانی که نمی‌دانند، تهیه‌کننده سریال وات ایف قبلا در مصاحبه با وب‌سایت The Direct تایید کرده بود که قسمتی با محوریت فیلم Black Widow در حال توسعه است و علاوه‌بر شخصیت‌های فصل اول، شخصیت‌های بیشتری برای فصل دوم در نظر گرفته شدند. حتی سال گذشته تریلری که در مراسم D23 Expo پشت درب‌های بسته به‌نمایش درآمده بود نیز در فضای مجازی لو رفته بود و صحبت‌های تهیه‌کننده سریال را تایید کرده بود. همچنین دیدار دوباره کاپیتان کارتر با استیو، بازگشت هلا، آشنایی پیتر کوئیل جوان با پدر واقعیش، تبدیل شدن هایدرا استامپر به یک ابرشرور، مبارزه ماندارین با اودین و سفر تونی استارک در مولتی‌ورس، همگی از جمله لحظات حماسی و جذابی بود که در این تریلر به‌نمایش گذاشته شده بود.

فصل دوم انیمیشن سریالی What If در کریسمس سال جاری از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.
منبع: سرگرمی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sorena
7 ماه قبل

بدترین سریال مارول 👎👎

Amirali
7 ماه قبل

بیا که منتظرتیم…

Mihammadreza
7 ماه قبل

الی به. شدت خوب خوب

دکمه بازگشت به بالا