فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) + تصاویر و معرفی بازیگران

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) ساخته برداستریت (Kyle Bradstreet) و براساس کامیک‌هایی از مارول با همین نام ساخته شده است. خالق این کامیک‌ها برایان مایکل (Brian Michael Bendis) و لنیل فرانسیس یو (Leinil Francis Yu) بودند که نخستین بار در سال 2008 شروع به ساخت این کمیک هیجان انگیز کردند.

حال شاهد مینی سریال جدیدی هستیم که نهمین سریال از دنیای سینمایی مارول (MCU) محسوب می‌شود و از کامیک‌های مارول نشات گرفته است. با کارمادیو همراه باشید.

داستان سریال Secret Invasion

در این بخش قصد داریم به خلاصه‌ی مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی ۲۰۲۳ بپردازیم. داستان درباره نیک فیوری و تالوس است که باید جلوی بیگانگانی به نام اسکرول‌ها که توانایی تغییر ظاهر خود را دارند، بگیرند. اسکرول‌ها هر لحظه برای زمین خطرناک‌تر می‌شوند.

تاریخ انتشار سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳

ژانر مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی ۲۰۲۳ اکشن، ماجراجویی، جاسوسی، هیجانی و ابرقهرمانی است. در رابطه با تاریخ پخش این سریال باید بگوییم که انتشار این سریال از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۳ یعنی ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ آغاز شده. این مینی سریال شامل ۶ قسمت بود که در تیر ماه ۱۴۰۲ آخرین قسمت این سریال منتشر شد.

تهاجم مخفی بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است که از سرویس دیزنی پلاس (Disney+) پخش می‌شود. مدت زمان این سریال در هر قسمت بین 40 تا 50 دقیقه و سریال 6 قسمت دارد. نکته قابل توجه درباره تاریخ اکران سریال تهاجم مخفی این است که این سریال مانند محصولات نتفلیکس کاملا در یک روز منتشر نشده و قسمت‌های آن به صورت هفتگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سریال تهاجم مخفی چند قسمت است؟

تعداد قسمت های سریال (Secret Invasion) تنها 6 قسمت است که به صورت هفتگی از شبکه دیزنی پلاس منتشر می‌شوند و کارگردانی آن‌ها نیز برعهده علی سلیم (Ali Selim) بوده است.

بازیگران سریال تهاجم مخفی ساخت کمپانی مارول

مهمترین اجزای هر فیلم و سریال هنرپیشه‌های آن هستند. اولین بازیگری که برای این سریال انتخاب شد. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) بود که پیش از این او را در نقش نیک فیوری دنیای مارول دیدیم و اکنون باری دیگر این نقش را بازی خواهد کرد.

نفر بعدی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) است که به ایفای نقش تالوس خواهد پرداخت. بازیگران دیگری همچون کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نیز در سریال حضور خواهند داشت. در ادامه به بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال Secret Invasion خواهیم پرداخت.

معرفی بازیگران سریال تهاجم مخفی

در ادامه به معرفی بازیگران توانمندی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند خواهیم پرداخت.

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری

ساموئل لیروی جکسون (Samuel Leroy Jackson) متولد 21 دسامبر 1948 (30 آذر 1348) است و 37 ساله می‌باشد. او یکی پرافتخارترین بازیگران آمریکایی محسوب می‌شود و تاکنون جوایز گوناگونی همچون اسکار، گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کرده است.

دوران اوج جکسون دهه ۱۹۹۰ بود. اما بالا رفتن سن باعث نشد که این بازیگر دلسرد شود به‌طوری‌که در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه اسکار افتخاری شد. فروش فیلم‌های ساموئل ال‌ جکسون به ۲۷ میلیارد دلار می‌رسد و این فروش بالا او را به دومین بازیگر پرفروش جهان تبدیل کرده است. این بازیگر در سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳ نقش اصلی را دارد.

امیلیا کلارک بازیگر نقش ابیگل برند

امیلیا کلارک بازیگر نقش ابیگل برند در سریال تهاجم مخفی

یکی از بازیگران شناخته شده سریال تهاجم مخفی امیلیا کلارک است. امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی در 23 اکتبر 1986 (1 آبان 1365) به دنیا آمد. او بازیگری را پس از فارغ‌التحصیلی از تئاتر شروع کرد و پس از آن به عنوان بازیگر مهمان در سریال دکترها (Doctors) حضور داشت.

در همان سال نیز در لیست ستارگان آینده بریتانیا قرار گرفت. امیلیا کلارک انتخاب‌های گزیده‌ای داشت. او وارد پروژه عظیم بازی تاج و تخت شد و در نقش دنریس تارگرین حاضر شد و این اتفاق او را نه تنها یک ستاره درخشان کرد بلکه باعث شد او جوایز امپایر، ساترن، امی و منتخب منتقدان را نامزد و برنده شود. او در فیلم من پیش از تو نیز درخششی دیگر داشت و باعث شد انتظاراتمان از این بازیگر بالا برود. در سال ۲۰۱۹ امیلیا کلارک در لیست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت.

بن مندلسون در نقش تالوس

بن مندلسون در نقش تالوس سریال تهاجم مخفی

بن مندلسون بازیگر اهل استرالیا در تاریخ 3 آوریل 1969 (14 فروردین 1348) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1978 به طور جدی شروع کرد و در سریال‌هایی چون قلمرو حیوانات و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد و همچنین سریال تهاجم مخفی ایفای نقش داشته است. همین باعث شد که مندلسون انتخاب مناسبی برای دنیای مارول باشد و پس از آن به عنوان تالوس در فیلم‌های کاپیتان مارول (Captain Marvel) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) حضور داشت. او در مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی نیز بازهم همین نقش را دارد.

کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل

کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل بازیگر سریال تهاجم مخفی

جیکوبا فرانسیسکا ماریا کوبی اسمالدرز (Jacoba Francisca Maria Smulders) بازیگر اهل کانادا متولد 3 آوریل 1982 (14 فروردین 1361) است. او کار خود را از سریال آشنایی با مادر به طور موفق شروع کرد و سپس به‌عنوان ماریل هیل در فیلم‌های انتقام جویان (The Avengers)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)، انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)، انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر در سریال تهاجم مخفی 2023 همچنان این نقش را ادامه می‌دهد.

سخن پایانی

با معرفی سریال Secret Invasion همراه شما بودیم و سعی کردیم هر آنچه که می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم. این اثر هم اکنون در حال پخش است و با همین چند قسمتی که از آن منتشر شده نیز می‌توان حدس زد که ارزش تماشا داشته باشد. نظر شما درباره سریال چیست؟ تریلر سریال تهاجم مخفی را دیده‌اید؟ فکر می‌کنید چقدر می‌تواند موفق عمل کند؟ بازی کدامیک از هنرپیشه‌های تهاجم مخفی را بیشتر می‌پسندید؟ از اینکه تا پایان مقاله همراه کارمادیو بودید، متشکریم.

منبع: پارت نیوز

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا