اخبارتکنولوژی

پیش بینی ChatGPT از قیمت ریپل در 2024

به گزارش کارمادیو، افزایش پایدار اخیر که در قیمت ریپل مشاهده شد، نظر بسیاری را برانگیخت و بسیاری از سرمایه‌ گذاران در تعجب هستند که آیا تا آغاز سال 2024 موفق به رسیدن به قیمت 1 دلار می‌شود یا خیر. در تلاش برای یافتن پاسخ، فینبولد تصمیم گرفت از الگوریتم‌های ChatGPT OpenAi استفاده کند.

همانطور که معمولاً در مورد هوش مصنوعی ChatGPT صادق است، در ابتدا تمایل چندانی به ارائه هیچ عددی نداشت. در عوض، عوامل اصلی را که می‌توانند قیمت XRP را تا اول ژانویه 2024 افزایش دهند، معرفی کرد.

پیش بینی ChatGPT در مورد قیمت ریپل در حالت صعودی، نزولی و رنج

هنگامی که برای تخمینی از احتمال اینکه کدام یک از سناریوهای ارز دیجیتال برای اول ژانویه و همچنین ارائه یک محدوده قیمتی محتمل‌ تر است، تلاش شد، هوش مصنوعی پاسخی نسبتاً خوشبینانه ارائه داد.

با توجه به ChatGPT، سناریوی رنج، که شاهد افزایش XRP به محدوده 0.85 تا 1.15 دلار باشد، محتمل ترین سناریوی است. به‌علاوه، حتی در سناریوی بدبینانه، فقط یک اصلاح اندک مشاهده می‌شود، زیرا پیش‌ بینی می‌کند که توکن بین 0.65 تا 0.85 دلار نوسان داشته باشد.

در حالت خوشبینانه XRP را کاملاً بالاتر از قیمت 1 دلار در 1 ژانویه 2024 و در محدوده بین 1.15 دلار و 1.35 دلار قرار می دهد.

هنگامی که از ربات هوش مصنوعی در مورد سناریوهای احتمالی بر اساس عواملی که ارائه کرده بود پرسیده شد، ChatGPT سه مسیر احتمالی رو به جلو ارائه کرد. در سناریوی خوش‌بینانه، هوش مصنوعی فرض می‌کرد که پرونده SEC قبل از پایان سال حل و فصل می‌شود و رالی فعلی بازار کریپتو ادامه خواهد داشت.

ربات ChatGPT حتی اشاره کرد که تحت این شرایط، XRP حتی ممکن است اوج های تاریخی خود یعنی 3.84 دلار را تست کند، اگرچه قدرتی را در رسیدن به محدوده 1 ژانویه ارائه نکرده است.

سناریوی بدبینانه بر این واقعیت متمرکز است که نبرد حقوقی ریپل هنوز به پایان نرسیده است. به گفته هوش مصنوعی، این امر همراه با سایر عوامل اقتصادی کلان عمومی تر، ممکن است باعث شود که روند صعودی به پایان برسد و منجر به بازگشت XRP به سطوحی شود که بین اواخر آگوست و اواخر اکتبر مشاهده شده است.

سناریوی حرکت بدون روند ریپل، به طور مشابه عدم اطمینان قانونی باقیمانده را برجسته می‌کند، اما فرض می‌کند که احساسات سرمایه‌ گذار ضعیف نخواهد شد و به جای ردیابی مجدد، منجر به معاملات رنج و حرکت بدون روند می‌شود.

در نهایت، این یک سیگنال از طرف ما برای خرید یا فروش ارز دیجیتال نمی باشد و فقط محتوای خبری است.

 

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا