تکنولوژی

بهترین گوشی 11 تا 15 میلیون تومان / سامسونگ یا شیائومی / مهر 1402

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و سازندگان در این زمینه و به خصوص در بخش گوشی‌های میان‌رده بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

سازندگان، گوشی‌های میان‌رده هوشمندی با امکانات مختلف و متنوع روانه بازار کرده‌اند و همین امر موجب سردرگمی کاربران در هنگام خرید گوشی هوشمند می‌شود. به همین خاطر در ادامه فهرستی از بهترین گوشی زیر ۱۵ میلیون بر اساس قیمت ارائه شده که شما می توانید در سایت کارمادیو مطالعه نمایید. قیمت این گوشی ها در تاریخ 1 مهر 1402 جمع آوری و بروزرسانی شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی آ 34 Samsung Galaxy A34 (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ 34 Samsung Galaxy A34 (8GB/128GB)

قیمت: حدود 11 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی 

 

یک دستگاه خوب که در راهنمای خرید گوشی تا ۱۵ میلیون تومان قصد معرفی آن را داریم، گلکسی A34 سامسونگ است که بهترین گوشی زیر پانزده میلیون تومان موجود در بازار محسوب می‌شود. سامسونگ گلکسی A34 در نگاه اول شما را به یاد گوشی‌های گلکسی سری S می‌اندازد و ظاهر گوشی‌ میان‌رده کره‌ای‌ها تا حدود زیادی شبیه به ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار است.

در کل صفحه نمایش AMOLED گلکسی A34 کیفیت خیلی خوبی دارد و برای تماشای فیلم و ویدیو مناسب است. نرخ تازه سازی‌اش هم برابر 120 هرتز است و این یعنی شما به راحتی می‌توانید روی صفحه نمایش اسکرول کنید. در مورد روشنایی باید گفت که در این مدل تا 1000 نیت افزایش پیدا کرده و شما می‌توانید به راحتی در محیط‌های خیلی روشن نیز از گوشی بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

سامسونگ برای گوشی Galaxy A34 تراشه Dimensity 1080 را برگزیده که به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. با توجه به این مشخصات باید گفت که در استفاده معمولی و روزمره همه چیز به خوبی اجرا می‌شود و هیچ مشکل خاصی دیده نمی‌شود. بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا هم بدون مشکل خاصی و با جزئیات مناسب و فریم خوب اجرا می‌شوند و در استفاده طولانی مدت هم افت فریم خیلی شدیدی دیده نمی‌شود.

دوربین اصلی گلکسی A13 یک سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند. بنابراین می‌توان روی این گوشی برای عکاسی حساب باز کرد اما حرفه‌ای ها بهتر است به سراغ گزینه‌های بهتری بروند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی رنج 15 میلیون تومن به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت بر روی لبه گوشی از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد محسوب می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus (8GB/256GB)

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus (8GB/256GB)

قیمت: حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

 

گوشی شیائومی ردمی Note 11 Pro Plus 5G بهترین گوشی زیر ۱۵ میلیون با‌ کیفیت بسیار بالا است که به مشخصات فنی در حد پرچم‌دار مجهز شده است. در همان نگاه اول به طراحی این گوشی می‌توان گفت که با گوشی هوشمند قدرتمند و بسیار با‌کیفیتی رو‌به‌رو هستیم.

بهترین گوشی بالای 13 میلیون تومن شیائومی، یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G، به صفحه‌نمایش نوع Super AMOLED مجهز شده است. توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ در کنار ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز نشان از آن دارد که با نمایشگری همه چیز تمام برای گیمینگ مواجه هستیم.

در قسمت پشتی هم سه سنسور دوربین برای این دستگاه در نظر گرفته شده که یک سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل از نوع تله فوتو مجموعه دوربین‌های سه‌گانه بهترین گوشی 13 میلیونی را تشکیل می‌دهند. با داشتن این گوشی نباید کوچک ترین نگرانی در مورد کیفیت تصاویر و ویدیوهای ضبط شده داشت و حتی می‌توان از ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G به جای دوربین عکاسی یا فیلم برداری استفاده کرد.

در بخش سخت‌افزاری هم ردمی Note 11 Pro Plus 5G به یکی پردازنده‌های قدرتمند مدیاتک، یعنی دایمنسیتی 920 مجهز شده است تا خیال هر کاربری از توانایی این گوشی تا پانزده میلیون در اجرای بازی های سنگین راحت باشد.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون شیائومی باید گفت که گوشی ردمی Note 11 Pro Plus 5G به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی به یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده و حضور شارژر قدرتمند با توان 120 وات و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سبب شده تا در مدت زمان کوتاه 15 دقیقه، باتری گوشی به طور کامل شارژ شود.

گوشی شیائومی پوکو ایکس 5 پرو Xiaomi Poco X5 Pro 5G (8GB/256GB)

گوشی شیائومی پوکو ایکس 5 پرو Xiaomi Poco X5 Pro 5G (8GB/256GB)

قیمت: حدود 13 میلیون 290 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

 

بهترین گوشی رنج 15 میلیون تومن شیائومی از نظر باتری گوشی پوکو X5 پرو است که با وجود داشتن قیمت مناسب، طراحی آن در مقایسه با سایر پرچم‌داران کمی جذاب‌تر شده است. این گوشی با نمایشگر تخت ۶.۶۷ اینچی از جنس AMOLED عرضه شده که دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی است و تصاویر را با وضوح 2400 در ۱۰۸۰ پیکسل به کاربران نشان می‌دهد.

از لحاظ عملکرد سخت‌افزاری، گوشی هوشمند پوکو X5 پرو حرف‌های زیادی برای زدن دارد. این گوشی زیر پانزده میلیون تومان با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G قادر است از پس تمام امورات سبک و سنگین کاربران به خوبی برآید. این موضوع یعنی، شما می‌توانید از این گوشی برای انجام جدیدترین بازی‌های روز دنیا نیز استفاده کنید و از این بابت هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

سیستم دوربین پوکو X5 پرو متشکل از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی این گوشی، کیفیت بسیار خوبی دارند و رنگ‌ها به طبیعی‌ترین حالت ممکن به چشم می‌خورند.

پوکو X5 پرو انرژی خود را از یک باتری پرظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و شارژدهی بسیار خوبی دارد. این گوشی هوشمند میان‌رده همچنین از سرعت شارژ ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند که در نوع خودش یکی از بهترین‌هاست. این شارژر در عرض ۲۴ دقیقه می‌تواند، پوکو X5 پرو را تا 50 درصد شارژ کند.

گوشی سامسونگ گلکسی آ54 فایوجی Samsung Galaxy A54 5G (8GB/128GB)

گوشی سامسونگ گلکسی آ54 فایوجی Samsung Galaxy A54 5G (8GB/128GB)

قیمت حدود 13 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

 

گوشی موبایل گلکسی A54 ارزان‌ترین و بهترین گوشی زیر ۱۵ میلیون سامسونگ در بازار است که با مشخصات قدرتمند خود، انتخاب مناسبی برای کاربران میان‌رده پسند محسوب می‌شود.

گوشی گلکسی  A54 به نمایشگر Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شده و با توجه به پوشش شیشه‌ای دستگاه در هر دو سمت پشت و جلو، می‌توان گفت که با یک دستگاه زیبا و جذاب روبرو هستیم و ظاهر خاص این گوشی خوب حس و حال یک گوشی گیمینگ قدرتمند را به کاربر القا می‌کند.

تراشه اگزینوس 1380 که در بطن این گوشی تا پانزده میلیون کارسازی شده و به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، قدرت فوق العاده‌ای را در اختیار گیمرها برای اجرای روان بازی‌ها قرار می‌دهد. با در دست گرفتن این گوشی حس و حال یک پرچم‌دار، آن هم از نوع کره‌ای به شما منتقل می‌شود.

دوربین اصلی این گوشی رنج 15 میلیون تومن یک سنسور 50 مگاپیکسلی است که در کنار یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو بر روی قاب پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند تا این محصول به گزینه مناسبی برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز تبدیل شود.

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در ناچ نمایشگر بهترین گوشی تا 15 میلیون سامسونگ به کار گرفته شده است تا با خیالی راحت بتوان سلفی‌های با کیفیتی را برای شبکه‌های اجتماعی ثبت کرد. با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم می‌توان تا ساعت‌ها به انجام بازی پرداخت بدون آنکه نگران شارژدهی گوشی بود. در انتها می‌توان گفت که گلکسی A54 برای علاقه‌‎مندان به یک گوشی گیمینگ میان‎‌رده با سخت‌افزار قدرتمند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

 

بهترین گوشی سامسونگ زیر ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

گوشی گلکسی A54 سامسونگ را می‌توان بهترین گوشی تا پانزده میلیون دانست که از شبکه 5G پشتیبانی کرده و با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده و انتظار می‌رود قیمت آن در روزهای آینده کاهش یابد.

کدام برند گوشی رنج 15 میلیون تومن برای خرید بهتر است؟

دو برند شیائومی و سامسونگ موفق شده‌اند بهترین گوشی زیر پانزده میلیون را روانه بازار کنند که در مطلب بهترین گوشی زیر 15 میلیون تومن به تعدادی از آنها اشاره شده است. از نظر اینجانب گوشی گلکسی A54 مناسب ترین انتخاب در این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

3.6/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
6 ماه قبل

فقط پوکو

دکمه بازگشت به بالا