تکنولوژی

به‌روزرسانی HyperOS برای ردمی K50 منتشر شد

به گزارش کارمادیو، شیائومی سرانجام به‌روزرسانی پایدار HyperOS را برای ردمی K50 در چین منتشر کرد. این آپدیت با حجم حدود ۵٫۷ گیگابایت و شماره نسخه‌ی 1.0.2.0.ULNCNXM اکنون دردسترس همه‌ی کاربران قرار دارد. انتشار به‌روزرسانی مذکور به‌تدریج انجام می‌شود و به‌ همین دلیل شاید برخی افراد آن را طی چند روز آینده دریافت کنند.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری ردمی K50 همه‌ی ویژگی‌های جدید HyperOS را به‌همراه قابلیت‌های جذاب اندروید ۱۴ برای دارندگان این گوشی به‌ارمغان می‌آورد. این آپدیت همچنین شامل وصله‌ی امنیتی ژانویه‌ی ۲۰۲۴ می‌شود.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، هدف از آپدیت مذکور بهبود عملکرد سیستم و مصرف بهینه‌ی انرژی است اما احتمال دارد برخی کاربران گوشی شیائومی پس‌ از به‌روزرسانی در چند روز اول با مشکل داغی بیش‌ازحد مواجه شوند که البته این باگ‌ها با تکمیل بهینه‌سازی رفع می‌شوند.

ردمی K50 ابتدا نسخه‌ی توسعه‌دهندگان HyperOS و سپس نسخه‌ی آزمایشی این به‌روزرسانی را دریافت کرد و اکنون شاهد انتشار نسخه‌ی پایدار آن هستیم. قیمت گوشی مذکور باعث شد افراد زیادی نسبت‌ به خرید آن ترغیب شوند و قطعاً انتشار به‌روزرسانی جدید برای این افراد خبری خوشحال‌کننده محسوب می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله‌ی بررسی HyperOS بزنید تا با همه‌ی قابلیت‌های جدید و تغییرات این رابط کاربری آشنا شوید.

برای دریافت و نصب آپدیت HyperOS روی ردمی K50 به مسیر Settings > About > Software Update بروید. قبل‌ از ارتقاء مطمئن شوید فضای ذخیره‌سازی کافی دردسترس دارید و از طرفی باتری حداقل روی سطح ۵۰ درصد باشد.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا