مد و استایل

اشلی گراهام کیست؟ با مدل پلاس سایز و مجری تلویزیون آمریکایی آشنا شوید

آیا در مورد اشلی گراهام می‌ دانید!؟ شغل او چیست و به چه دلیل معروف شده است و اهل کدام کشور است؟! اشلی گراهام مدل پلاس سایز و مجری تلویزیون آمریکایی می باشد که یکی از زیباترین و جذاب‌ ترین زنان در جهان است و در ادامه این مقاله تصمیم داریم شما را با او آشنا کنیم. با کارمادیو همراه باشید.

بیوگرافی اشلی گراهام

اشلی گراهام در ۳۰ اکتبر سال ۱۹۸۷ در نبراسکا آمریکا چشم به جهان گشود و یکی از مدل‌ های تاثیرگذار نسل جوان است که در زمینه جنبش مثبت اندیشی بدن فعالیت دارد شروع فعالیت او بدین گونه بود که در سن ۱۲ سالگی وقتی در یک فروشگاه مشغول خرید بود توسط یک مرد کشف شد و وارد دنیای مد گردید و پس از مدتی هم خانواده او را به یک مدرسه فرستادند تا به صورت حرفه‌ای کار مدل را ادامه دهد.

اشلی گراهام معتقد است که زیبایی یک زن باید طبیعی باشد و نباید از وجود عیوب بدن خود خجالت بکشد و آن را پنهان کند. این مدلینگ در طی سال‌ های گذشته مورد توجه بسیاری از مجلات مبتدع قرار گرفته است و تصویر او بارها روی جلد مجلات به چاپ رسیده است.

اشلی گراهام کیست؟ مدل پلاس سایز و مجری تلویزیون آمریکایی

این مدلینگ معروف درباره زیبایی و اعتماد به نفس زنان یک کتاب نیز منتشر کرده است و در چندین برنامه به عنوان مجری حضور داشته است و در سال ۲۰۲۳ بر روی مجله نکسین قرار گرفت و جذاب‌ ترین زن این سال شد.

این مدل معروف آمریکایی در سال ۲۰۱۰ با جاستین گرین بازیگر و تهیه کننده هالیوودی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج تاکنون سه فرزند است.

اشلی گراهام دارای قد ۱۷۵ سانتی‌متر و ۹۱ کیلو وزن است و فعالیت خود را از سال ۲۰۰۰ ورت حرفه‌ای آغاز کرده و پا به دنیای مد و فشن گذاشته است و در سال ۲۰۲۱ توانسته است با آژانس‌ های مدلینگ معروف قرارداد ببندد و به عنوان یک مدل سایز بزرگ مورد توجه رسانه‌ ها و مجلات مرتبط دیگری نظیر ووگ و هایپر قرار دارد.

 بررسی استایل اشلی گراهام

این مدلینگ می تواند تغییر بزرگی در آینده صنعت مد ایجاد کند  که در لباس پوشیدن خود را محدود نمی‌ کند و همه مدل‌ های لباس را به تن می کند از جمله مدل لباس‌ های ساده، مینیمال و کلاسیک و حتی لباس‌ های پر زرق و برق. اشلی گراهام گاه از کیم کارداشیان برای استایل خود الهام می‌ گیرد و بر روی منحنی‌ های بدن خود تمرکز می‌ کند.او معمولاً از لباس‌ هایی که کمربند دارند را  استفاده می‌ کند زیرا وجود کمربند های پهن، سبب می‌ شود که کمر و منحنی های بدن او باریک‌تر نشان دهند.

توضیحات اشلی گراهام درباره زیبایی زن

اشلی گراهام طرفدار جنبش body positivity می‌ باشد از شعار اصلی این جنبش: زیبایی واقعی فراتر از اندازه‌ ها و طبیعی بودن زیبا» در واقع این انجمن بر این باور است که همه باید خود و بدنشان را دوست داشته باشند و اشلی توانسته است با طرفداری از این جنبش زاویه دید مردم نسبت به استانداردهای زیبایی را تغییر دهد.

جمع‌بندی

امروز دنیای مد و مدلینگ اهمیت بسیاری برای جوانان جهان دارد و هر روزه مدل‌ ها و و افراد جدیدی با مدل‌ های جدید کشف می‌ شوند که یکی از این مدلینگ اشلی گراهام آمریکایی است که در این مقاله از کار به معرفی او پرداختیم شما همچنین می‌ توانید با مطالعه مقاله تعریف مد پایدار و قوانین و چهارچوب‌ های آن برای محافظت از طبیعت اطلاعات بسیار مفیدی در ارتباط با مد پایدار دریافت کنید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا