تکنولوژی

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون از نظر دوربین (آبان 1402)

در این مطلب از کارمادیو قصد داریم تا بهترین گوشی های کمتر از ۱۰ میلیون تومان شیائومی را که از نظر دوربین کیفیت بهتری دارند را به شما پیشنهاد بدهیم. هر شخصی برای خرید گوشی موبایل یک سری ملاک ها دارد. اگر ملاک شما برای خرید گوشی موبایل، کیفیت دوربین آن است، می توانید در زیر بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین را ببینید و انتخاب بهتری داشته باشید.

قبل از اینکه مستقیم سراغ فهرست بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین برویم، بد نیست بدانید که بین انواع سری‌ها و زیربرندهای مختلف شیائومی، بهترین دوربین گوشی را در سری اصلی و عددی شیائومی یا Mi سابق خواهید یافت و سپس ردمی نوت‌ها در بخش میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌ها بهترین دوربین ممکن را ارائه می‌دهند.

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا ۱۰ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G شیائومی

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G شیائومی

ماژول دوربین‌های پشتی ردمی نوت ۱۲ پرو 4G چهارگانه است که از ترکیب دوربین‌های واید، اولتراواید، ماکرو و عمق‌سنج تشکیل می‌شود. طبق انتظار یک دوربین هم در قاب جلویی وظیفه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری سلفی را عهده‌دار است.

دوربین اصلی از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت ایزوسل سامسونگ با نام HM2 با ابعاد 1/1.52 (حدود ۰٫۶۵ اینچ) همراه لنز واید شش پارچه‌ی ۲۶ میلی‌متری f/1.9 با فوکوس خودکار تشخیص فازی بهره می‌برد.

دوربین بعدی ۸ مگایپکسلی از نوع اولتراواید است که از لنز سوپرواید با f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای بهره می‌برد و حسگری که در پس لنز قرار گرفته IMX355 سونی نام دارد. تکمیل‌کننده‌ی جزیره‌ی دوربین‌ها دو ماژول دو مگاپیکسل است که یکی به‌عنوان دوربین ماکرو دیگری به عنوان حسگر عمق‌سنج عمل خواهند کرد.

حسگر ۱۶ مگاپیکسل سونی IMX471 با ابعاد یک‌سوم اینچ همراه لنز ۲۰ میلی‌متری f/2.4 نیز به عنوان دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند؛ همچنین نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز OLED، تراشه Snapdragon 732G و باتری ۵۰۰۰ میل‌آمپرساعت با شارژر ۶۷ وات از دیگر امکانات ردمی نوت ۱۲ پرو 4G شیائومی محسوب می‎‌شوند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا ۸ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۲ اس

ردمی نوت ۱۲ اس

«ردمی نوت ۱۲ اس» از همان حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل HM2 سامسونگ در دوربین اصلی خود بهره می‌برد و به همراه یک دوربین اولتراواید و یک ماکرو ماژول دوربین‌های سه‌گانه پشتی را تکمیل می‌کنند.

دوربین اصلی به لنز واید ۲۶ میلی‌متری f/1.9 با فوکوس خودکار تشخیص فازی مجهز است. دوربین اولتراواید یک حسگر کوچک ۸ مگاپیکسل با ابعاد یک‌چهارم اینچ همراه لنز سوپرواید با زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دیگر دوربین این گوشی در قاب پشتی، یک ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل مجهزبه لنز واید نیز وظیفه‌ی عکاسی و فیلم‌برداری سلفی را برعهده دارد. نمایشگر OLED و ۹۰ هرتزی ۱۲ اس اندازه‌ای ۶٫۴۳ اینچی دارد تا از همین‌جا خوش‌دست بودن گوشی مشخص باشد.

تراشه Helio G96 مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با شارژر داخل‌جعبه‌ای ۳۳ وات نیز از دیگر ویژگی‌های میان‌رده دوربین‌محور شیائومی محسوب می‌شوند.

 

بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین تا ۶ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۰ اس

ردمی نوت ۱۰ اس

عنوان آخرین و ارزان‌ترین محصول فهرست بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین به «ردمی نوت ۱۰ اس» می‌رسد. این گوشی مجموعاً پنج دوربین دارد که چهارتای آن‌ها در پشت و یکی در جلوی گوشی به‌عنوان سلفی عمل می‌کند.

دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسل OV64B امنی ویژن با ابعاد 1/1.97 (حدوداً یک‌دوم اینچ) مجهز شده که لنز واید ۲۶ میلیل‌متری f/1.8 با فوکوس خودکار تشخیص فازی آن‌ را همراهی می‌کند. دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسل IMX355 سونی به همراه لنز سوپرواید با زاویه‌دید ۱۱۸ درجه‌ای استفاده می‌کند.

دو دوربین دیگر که بیشتر حکم دکور و القای استفاده از دوربین‌های بیشتر را دارند، یک ماکرو و یک عمق‌سنج دو مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز از نوع واید و ۱۳ مگاپیکسلی است. در مجموع دوربین‌ها خبری از لرزشگیری سخت‌افزاری نیست و گوشی به‌طور نرم‌افزاری آن‌ را روی ویدئوها اعمال می‌کند.

نمایشگر گوشی متأسفانه ۶۰ هرتزی است، اما از پنل OLED با اندازه‌ی ۶٫۴۳ اینچ بهره می‌برد؛ همچنین تراشه ردمی نوت ۱۰ اس Helio G95 مدیاتک و ظرفیت باتری نیز طبق معمول ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و برای شارژ مجدد از حداکثر توان ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا