سرگرمی

معرفی 5 بازی جذاب آشپزی برای موبایل

بازی‌های آشپزی برای موبایل، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌ها به‌خصوص برای دخترخانم‌هاست. در این مطلب از کارمادیو قصد داریم به معرفی برترین و بهترین بازی‌های آشپزی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بپردازیم.

1. بازی آشپزی Cooking Fever برای موبایل

بازی آشپزی Cooking Fever برای موبایل

Cooking Fever در صدر لیست برترین و بهترین بازی‌های آشپزی موبایل قرار دارد. در این بازی 20 مکان مختلف برای تهیه دسر، شیرینی‌پزی، پخت غذاهای چینی، هندی و غیره در نظر گرفته شده است.

در فضای Cooking Fever شما قادر به طبخ غذاهای معروف جهان هستید، در این بازی به بیش از 1000 سطح قابلیت ارتقا دارید و می‌توانید با پختن غذاهای مختلف، آنها را با دوستان خود در فیس‌بوک به اشتراک بگذارید. Cooking Fever یک بازی آنلاین و مخصوص گوشی‌های اندروید است. برای ورود به این بازی و آشپزی و غیره باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

 2. بازی آشپزی World Chef برای موبایل

بازی آشپزی World Chef برای موبایل

یکی از بهترین بازی‌های آشپزی برای گوشی‌های اندروید است. ورلد چف یک بازی سرگرم‌کننده با کلی قابلیت‌های ویژه و منحصربه‌فرد است. شما در یک رستوران باید سفارش‌های مشتریان را دراسرع‌وقت و به بهترین نحو آماده کنید و بابت این کار، سکه دریافت می‌کنید. هر چه‌قدر پول بیشتری دریافت کنید، قادر خواهید بود رستوران خود را سفارشی‌تر و قشنگ‌تر کنید. با کسب درآمد در این بازی، می‌توانید وسایل جدید و مواد غذایی خام بیشتر خریداری کنید. حتی رنگ و طرح رستوران خود را تغییر دهید.

World Chef یک بازی ساده، سرگرم‌کننده و اعتیادآور است. گرافیک این بازی در سطح فوق‌العاده بالایی ارائه شده است. World Chef جز بهترین بازی‌های آشپزی آیفون نیز محسوب می‌شود.

 

3. بازی Good Pizza, Great Pizza برای اندروید و iOS

بازی Good Pizza, Great Pizza برای اندروید و iOS

بازی دخترانه برای گوشی‌های اندروید و iOS که تمرکز اصلی آن، روی پخت پیتزاست. شما در این بازی باید با پخت پیتزا، سطح خود را به رستوران‌های زنجیره‌ای و مالکیت رستوران‌های پیتزا ارتقا دهید.

در Good Pizza, Great Pizza سطوح و بخش‌های زمان‌بندی شده‌ای در نظر گرفته شده است. به این معنی که شما فقط در “ساعات باز” رستوران می‌توانید اقدام به پخت پیتزا نمایید. درآمدی که از این طریق به دست می‌آورید، صرف خرید چاشنی‌ها و دستگاه پخت پیتزا می‌شود.

تنها عیبی که بازی Good Pizza, Great Pizza دارد، آهنگ و  موسیقی شروع آن است. موسیقی بازی بیشتر شبیه آهنگ بازی‌های ترسناک است تا بازی‌های دخترانه و لطیف مانند آشپزی.

4. بازی موبایل Cooking Craze

بازی موبایل Cooking Craze

ساده‌ترین، بهترین و پرطرف‌دارترین بازی آشپزی موبایل برای سیستم‌عامل اندروید و IOS است. با انجام این بازی سطح مهارت خود را به حرفه‌ای‌ترین درجه ارتقا دهید. به‌ویژه اگر دستی هم در آشپزی و پخت‌وپز دارید. در بازی Cooking Craze، تمام نکات و فوت و فن‌های آشپزی را یاد می‌گیرید.

Cooking Craze دارای رابط کاربری ساده و جذاب است. روند این بازی به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پیش می‌رود. در هر مرحله شما با کسب 3 سکه، مجوز رفتن به سطح بالاتر را دریافت می‌کنید. در مراحل بالاتر، گیم‌پلی برای شما چالش‌برانگیزتر می‌شود. به این معنی که باید سرعت عمل خود را در پخت‌وپز بالا ببرید.

Cooking Craze بازی مهیج و سرگرم‌کننده‌ای است که از آن خسته نمی‌شوید. زیرا گیم‌پلی آن، خسته‌کننده و خطی نیست و همیشه برای شما تازگی دارد. با این بازی متوجه گذر زمان نمی‌شوید. حتی اگر ساعت‌ها به بازی مشغول شوید.

در بازی Cooking Craze شما ابتدا کارتان را با سرو دونات در نیویورک شروع می‌کنید. مشتریان شروع به سفارش می‌کنند و شما باید دراسرع‌وقت، سفارش‌های آنها را آماده کنید تا از رستوران نروند. درحالی‌که سفارش آنها در ذهن شماست، باید مواظب باشید غذایتان نسوزد. در کنار آن، با کسب درآمد و مشتریان جدید، سطح خود را ارتقا دهید. با رفتن به سطوح بالاتر، مهارت و درآمد شما افزایش پیدا می‌کند و با اضافه‌کردن غذاهای جدید، درآمد بیشتری کسب می‌کنید.

در بازی هیجان‌انگیز Cooking Craze به شهرهای معروف جهان همچون آتن، توکیو، بانکوک، رم، پاریس و غیره نیز سفر می‌کنید و غذاهای مخصوص این مناطق را برای صدها هزار نفر در سراسر جهان می‌پزید.

5. بازی موبایل Cooking Mama

بازی رایگان و مخصوص گوشی‌های اندروید برای بچه‌هاست. بازی Cooking Mama در سراسر جهان با دستورالعمل پخت‌وپز غذاها می‌چرخد. در این بازی همانند آشپزی در کنار مامان در آشپزخانه، با خردکردن، تفت‌دادن، آب پز کردن، کباب‌کردن و غیره کار خود را شروع می‌کنید تا به یک سرآشپز حاذق و چیره‌دست تبدیل شوید.

در Cooking Mama قابلیت شخصی‌سازی و انجام تنظیمات جدید همچون رنگ پوست شخصیت خود، دریافت پیش‌بند و دستمال مطابق رنگ دلخواه و غیره دارید.

 

منبع: کارمادیو

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا