تکنولوژی

کدام گوشی شیائومی به HyperOS آپدیت می شود؟

به گزارش کارمادیو، نسخه‌ی پایدار سیستم‌عامل جدید شیائومی موسوم‌ به HyperOS به‌زودی برای پنج مدل از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار این شرکت منتشر خواهد شد. همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، آپدیت مذکور برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده است. تا این لحظه مشخص شده است که پنج مدل از گوشی‌های شیائومی ازجمله ردمی K60 پرو، آپدیت پایدار HyperOS را دریافت خواهند کرد.

طبق اعلام GSMChina، درحال‌حاضر فهرست گوشی‌های شیائومی که به‌روزرسانی پایدار HyperOS را دریافت می‌کنند، شامل شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی 13T، شیائومی 12T، شیائومی پد ۶ مکس و ردمی K60 پرو می‌شود. نام همه‌ی این گوشی‌ها در سرور رسمی آپدیت‌های نرم‌افزاری شیائومی دیده شده است.

انتظار می‌رود آپدیت پایدار HyperOS خیلی زود منتشر شود و ابتدا دردسترس دارندگان شیائومی ۱۳ اولترا در چین قرار خواهد گرفت. پس‌ از این دستگاه، کاربران شیائومی 13T و شیائومی 12T می‌توانند آپدیت مذکور را در بازار اروپا دریافت کنند. به‌روزرسانی یادشده به‌زودی برای سایر نواحی جهان نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

شیائومی نقشه‌ی راه خود را برای HyperOS نیز به‌اشتراک گذاشته است که شامل جزئیات مربوط به دستگاه‌های چینی و بین‌المللی می‌شود. HyperOS به‌صورت مرحله‌ای ارائه می‌شود و اولین دسته از مدل‌های بین‌المللی گوشی شیائومی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ آپدیت مذکور را دریافت خواهند کرد.

منبع: زومیت

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا