سرگرمیعکس و ویدیو

[ویدیو] نسخه طبیعی از بازی ساب وی سرفرز / Subway Surfers را ببینید

به گزارش کارمادیو، نمونه ساخته شده در آنریل انجین از بازی ویدئویی (موج سواران مترو) ساب وی سورف Subway Surfers با ظاهری طبیعی را در ویدیو زیر می توانید مشاهده کنید.

بازی‌های سبک دونده بی‌نهایت در عین سادگی، پتانسیل این را دارند تا ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کنند. ذات رکوردی بودن این بازی‌ها باعث شده تا به شدت اعتیادآور باشند و مدام کاربران گوشی‌های اندرویدی را ترغیب کنند تا به تجربه این دست از بازی‌ها بپردازند. یکی از بازی‌های اصلی این سبک که نقش مهمی در افزایش محبوبیت و حتی شکل‌گیری بازی‌های جدیدتر ژانر دونده بی‌نهایت ایفا کرد، ساب‌وی سرفرز یا همان موج‌سواران مترو است که سال‌هاست میان کاربران اندرویدی به محبوبیتی بی‌حد و حصر رسیده است.

 

پایه و اساس بازی ساب‌وی سرفرز روی فرار یک نوجوان از دست مامور ایستگاه مترو بنا شده است. البته، این فرار خیلی هم ساده نیست چرا که نوجوان قصه ما باید از موانع مختلفی گذر کند! از قطارهای در حال حرکت گرفته تا موانع فیزیکی که در راه حرکت شخصیت اصلی قرار دارند، همگی می‌توانند باعث بر هم خوردن تعادل کاراکتر شما شوند. بنابراین، به نوعی می‌توان گفت که به مانند الگوی همیشگی بازی‌های دونده بی‌نهایت، به نوعی سرعت عمل و دقت شما را می‌سنجد.

گیم‌پلی بازی، پیچیدگی خاصی ندارد و تنها با لمس صفحه گوشی می‌توانید شخصیت خود را به سمت چپ، راست، بالا یا پایین تکان دهید، در شرایطی که شخصیت به صورت خودکار همواره در حال دویدن است. این روند، هم بسیار ساده است و توسط هر کسی می‌تواند پیش برده شود، هم وقتی به سراغ زدن یک رکورد خوب می‌روید روندی فرسایشی به خود می‌گیرد. البته، فرسایشی از جهت مثبت؛ به این معنا که بازی رفته رفته چالش‌برانگیزتر و سخت‌تر می‌شود و برای ثبت یک رکورد هیجان‌انگیز و خوب، باید دقت بسیار زیادی داشته باشید.

 

نظر شما در مورد این بازی و ویدیو چیست؟ کدام یک جذاب تر است؟ نسخه کارتونی یا ویدیویی؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا