سرگرمی

درباره داستان The Last of Us 3 چه میدانیم؟ اطلاعات جدید فاش شده

به گزارش کارمادیو، با توجه به نمایه توییتر ViewerAnon، ظاهراً توسعه سومین نسخه در سری بازی The Last of Us ، با توجه به تصویربرداری از حرکت در سال جاری در حال افزایش است. ظاهراً منبع قابل اعتمادی در حوزه فیلم است، پروفایلی که قبلاً منتشر شده بود، بازی بعدی نیل دراکمن The Last of Us: Part III است و اکنون این ادعا را کرده است.

افشاگری تازه‌ای نشان داد که مرحله اول تولید بازی The Last of Us 3 امسال آغاز می‌شود. یک افشاگر مشهور به نام DanielRPK مدعی است که به پیرنگ بازی سوم این سری دست پیدا کرده است. طبق گفته وی، تست بازیگری برای نقش‌های جدید امسال آغاز می‌شود و استودیو ناتی‌داگ بسیار جدی این پروژه را دنبال می‌کند.

شایعه جدید نشان می‌دهد که دنباله بازی The Last of Part 2 تفاوت شگرفی با آنچه طرفداران فکر می‌کنند دارد. داستان The Last of Us 3 روی گروهی از زباله‌گردهای نجات‌یافته از وقایع آخرالزمانی بازی‌های قبلی می‌پردازد که در حاشیه شهر پساآخرالزمانی زندگی می‌کنند و در یک خانه ویکتوریایی (سبک معماری با رگه‌هایی از گوتیک) زندگی می‌کنند. این خانه در اصل به‌عنوان مقر آن‌ها عمل می‌کند. این بازی طبق گزارش جدید در ابتدای توسعه قرار دارد.

نکته قابل‌توجه آن است که ناتی‌داگ به دنبال جذب پنج بازیگر جدید برای پنج شخصیت تازه است. اسامی این شخصیت‌ها عبارت‌اند از: لوکاس، میسون، وال، ازرا و گراسی که در یک خانه کوچک در خارج از یک شهر نامشخص زندگی می‌کنند. مشخص نیست که داستان آن‌ها چطور قرار است به الی ربط پیدا کند. صحبتی در مورد بازگشت ابی (Abby) هم نشده است. به نظر می‌رسد که این ایده داستانی بیشتر مناسب بخش فکشن لست آف آس است.

داستان بازی The Last of Us 3

داستان بازی The Last of Us 3

این افشاگر در ادامه افزود که جلسات فیلم‌برداری امسال آغاز می‌شوند و استودیو موشن کپچر و صدابرداری در طی ماه‌های آینده آغاز به کار می‌کند. البته این فرایند طولانی خواهد بود و ممکن است چند سال به طول بینجامد. آنچه مشخص است، حضور گرم الی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی است. نقش او در داستان The Last of Us 3 به‌اندازه بازی دوم پررنگ خواهد بود. از آنجایی که الی مهم‌ترین شخصیت بازی است و بدون او نمی‌توان اسم لست آف آس را به کار برد، واضح است که شاهد بازگشتش در بازی سوم خواهیم بود.

طبق افشاگری جدید، جزئیات داستانی تکمیل نشده است و به همین دلیل ممکن است در نهایت داستان متفاوتی ببینیم. اما ساخت بازی سوم در دستور کار قرار دارد و همچنین فیلم‌برداری نیز امسال آغاز می‌شود. ناتی‌داگ تابه‌حال تنها شایعات ساخت بازی سوم را رد کرده است. نیل دراکمن، خالق و کارگردان بازی گفته بود که اگر داستان گیرا و مهمی برای روایت داشته باشند، بازی سوم را خواهند ساخت. ممکن است که عنوان سوم روی پنج شخصیت جدید تمرکز کند و برای الی ماجرا درست کنند.

 

 

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا