سرگرمی

جدیدترین جزییات درباره جی تی ای 6 (GTA VI) + تاریخ انتشار

به گزارش کارمادیو، در طول چند ماه اخیر، شایعات زیادی در مورد بازی GTA 6، اعم از دنیای بازی، شخصیت‌ها، هوش مصنوعی و غیره منتشر شده است و ما نیز مهم‌ترین آن‌ها را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. حال در این مقاله قرار است نگاه جامعی داشته باشیم به آخرین اطلاعات درباره جی تی ای 6 و همه شایعات اخیر را تجمیع کرده‌ایم.

با گسترش شایعات اخیر و افزایش اشاره‌های غیرمستقیم سازندگان و همچنین نکاتی که از طریق یکی از بازیگران شخصیت‌های بازی ارائه شد، فرصت مناسبی است تا نگاهی جامع به همه اطلاعات ارائه شده درباره جی تی ای 6 به صورت خلاصه‌وار داشته باشیم.

محبوب‌ترین شایعات مربوط به GTA 6

جی تی ای 6 (GTA VI)

وجود چند شهر: یکی از شایع‌ترین موارد این است که GTA 6 دارای شهرهای متعددی خواهد بود که گیمرها می‌توانند بین آن‌ها سفر کنند. یکی از شهرهای شایعه شده، Vice City است که در GTA: Vice City شاهد آن بودیم و لوکیشن جدیدی بر اساس ریودوژانیرو.
تعامل بیشتر: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه GTA 6 دارای محیط‌های تعاملی بیشتری نسبت به بازی‌های قبلی خواهد بود. این می‌تواند شامل محیط‌های تخریب پذیرتر، اشیاء تعاملی بیشتر و رفتار واقعی NPCها باشد.
بهبود هوش مصنوعی: همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه بازی دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌تری خواهد بود که NPC‌ها را واقعی و باورپذیرتر می‌کند.
ویژگی‌های گسترده آنلاین: پیش بینی می‌شود که GTA 6 بر اساس موفقیت GTA Online، ویژگی‌های آنلاین را گسترش دهد. برخی از ویژگی‌های شایعه شده شامل بازیکنان بیشتر، فعالیت‌های بیشتر و اقتصاد قوی‌تر است.
علاوه بر این‌ها، تئوری‌های زیادی نیز توسط جامعه گیمرها ارائه شد که با افزایش شایعات و نشت‌ها، به طور مداوم آن‌ها را منتشر کردند و به شرح زیر هستند:

برجسته‌ترین نظریه‌های طرفداران درباره جی تی ای 6

جی تی ای 6 (GTA VI)

سفر در زمان: یک نظریه عجیب این است که GTA 6 دارای سفر در زمان به عنوان مکانیک اصلی گیم پلی است و به بازیکنان اجازه می‌دهد بین دوره‌های مختلف سفر کنند و با شخصیت‌های تاریخی تعامل داشته باشند.
مناطق Vice City و South America: یکی دیگر از نظریه‌های محبوب این است که این بازی در نسخه خیالی میامی، Vice City اتفاق می‌افتد، اما مکان‌هایی مبتنی بر آمریکای جنوبی مانند ریودوژانیرو را نیز ارائه می‌دهد.
قهرمانان چندگانه: پس از موفقیت سیستم قهرمانان چندگانه در GTA V، بسیاری از طرفداران بر این باورند که GTA 6 دارای چندین شخصیت قابل بازی با داستان‌ها و توانایی های منحصر به فرد خواهد بود.
داستان مافیا: برخی از طرفداران حدس می‌زنند که بازی روی یک داستان مافیایی متمرکز خواهد بود، جایی که بازیکنان نقش عضوی از یک خانواده جنایتکار را بر عهده می‌گیرند و به فعالیت‌های غیرقانونی مختلف می‌پردازند.
پروتاگونیست: همچنین شواهد و تئوری‌هایی وجود دارد که GTA 6 دارای یک قهرمان زن خواهد بود که برای اولین بار در این سری شاهد آن هستیم. برخی از طرفداران بر این باورند که بازی روی مبارزاتی که زنان در دنیای خلافکاری با آن روبرو هستند تمرکز خواهد کرد.
پلیس: با توجه به نظریه‌هایی که طرفداران شروع به پخش کردند، پلیس در برخورد با جرم و جنایت در دنیای بازی باهوش‌تر و واقع بینانه‌تر خواهد بود.
نقش‌آفرینی: Rockstar ممکن است با خرید اخیر سرورهای Cfx.re تغییرات فراوانی در تجربه آنلاین ایجاد کند.
تاریخ انتشار: انتظارات زیادی در بین جامعه گیمرها وجود دارد که Rockstar جی تی ای 6 را تا قبل از پایان سال آینده 2024 منتشر کند. انتشار بازی ممکن است با همان تاریخ معمولی که راک استار بازی‌های قبلی خود را منتشر کرد، یعنی بازه زمانی بین سپتامبر و نوامبر مصادف شود.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که تمامی این اطلاعات فقط شایعه و حدس و گمان هستند و تا زمانی که Rockstar Games جزئیات رسمی درباره GTA 6 را اعلام نکند، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این بازی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت.

اخیراََ، Take Two شروع به صحبت در مورد این موضوع کرده است که این بازی نه تنها در تاریخ این سری، بلکه در تاریخ بازی‌های ویدیویی نیز تحول چشمگیری ایجاد خواهد کرد.

به تازگی، در یک حرکت شگفت‌آور بزرگ، Rockstar گروه Cfx.re را خریداری کرد که توسعه‌دهندگان با استعداد مادهای نقش‌آفرینی FiveM و RedM هستند. این امر انتظارات و نظریه‌های بیشتری را در مورد حالت نقش‌آفرینی در بخش آنلاین GTA 6 مطرح کرد. این موضوع بسیار قابل انتظار است، به ویژه از آنجایی که این مادها شاهد استقبال گسترده‌ای بودند، به طوری که شروع به رقابت با بازی اصلی از نظر بازدید در پلتفرم‌های مختلف استریم کردند.

3.7/5 - (24 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
7 ماه قبل

ای بابا دنبال بازیهای باشید که در آن فسق و فجورش کمتر باشه نکید خب این بازیها را نکن در جواب باید بگم شما هم این بازیها را لطفاً معرفی نکن

دکمه بازگشت به بالا