اخبار

شرایط پیش‌فروش شاهین ویژه مرحله دوم یکپارچه [متقاضیان تحویل خودرو زمستان 1402]

به گزارش کارمادیو، گروه خودروسازی سایپا در ادامه اعلام پیش‌فروش‌های مختلف خود برای متقاضیان سامانه یکپارچه، شرایط پیش‌فروش شاهین را نیز اعلام کرد. این شرایط در تیرماه 1402 فعال بوده و ویژه منتخبین مرحله دوم سامانه یکپارچه است. افرادی که اولویت تحویل خودرو آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است، قادر به بهره‌مندی از این شرایط هستند.

در شرایط پیش‌فروش شاهین، پیش‌پرداختی معادل 212 میلیون و 583 هزار تومان از متقاضیان مطالبه شده است. موعد تحویل خودروها نیز بین آذر تا اسفندماه 1402 خواهد بود. همان‌طور که انتظار داریم، قیمت خودرو در زمان ارسال دعوت‌نامه برای تسویه‌حساب مشخص خواهد شد.

شرایط پیش‌فروش شاهین، تیرماه 1402:

شرایط پیش‌فروش شاهین، تیرماه 1402:

مشتریانی که شرایط پیش‌فروش شاهین شامل حال آن‌ها می‌شود، در مرحله دوم سامانه یکپارچه اقدام به انتخاب این خودرو کرده بودند. همچنین موعد تحویل خودرو آن‌ها زمستان 1402 اعلام شده است. گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامک به این گروه از متقاضیان، آن‌ها را از شرایط پیش‌فروش خودرو مطلع کرده است. این افراد از روز پنج‌شنبه مورخ پانزدهم تیرماه 1402 به مدت سه روز فرصت دارند تا تکمیل وجه را انجام دهند. عملیات ثبت‌نام و تکمیل وجه نیز در سایت فروش اینترنتی سایپا انجام می‌پذیرد.

شاهین یکی از معدود خودروهای جذاب در مرحله دوم سامانه یکپارچه بود. ازاین‌رو متقاضیان بسیاری اقدام به ثبت‌نام این خودرو کردند. بااین‌حال مطابق بازخورد کاربران در شبکه‌های اجتماعی و همچنین رسانه‌های آنلاین، موعد تحویل شاهین به اکثر متقاضیان سال 1403 اعلام شده است. این موعد تحویل در مورد نسخه اتوماتیک شاهین نیز مشاهده شده. قیمت کارخانه‌ای شاهین درحال‌حاضر حدود 425 میلیون تومان است. این خودرو در بازار آزاد با نرخ 580 میلیون تومان، یعنی 36 درصد بالاتر از نرخ کارخانه آگهی می‌شود. درصورتی‌که متقاضیان از شرکت در شرایط پیش‌فروش شاهین انصراف دهند، امکان تغییر وضعیت سایر متقاضیان در سامانه یکپارچه خودرو وجود دارد.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا