فیلم و سریال

سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) / تصاویر و بیوگرافی بازیگران

خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و نوجوانان ساخت ترکیه و تولید ان‌جی مدیا به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گل‌عابوس سمرجی است. سریال ترکی خواهران و برادران یکی از مجموعه‌های تلویزیونی پرطرفدار این کشور است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده و پرطرفدار شود. در آن بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، فادیک سوین آتاسوی، هالیت اوزگور ساری، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون و اونور سعید یاران به ایفای نقش پرداخته‌اند. اولین قسمت آن در ۲۰ فوریه ۲۰۲۱ از شبکه آ تی‌وی ترکیه به روی آنتن رفت و هم‌اکنون درحال پخش است.

سریال ترکی خواهران و برادران یکی از بهترین سریال‌های ترکی در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. کشور ترکیه در ساخت سریال‌هایی مانند این مجموعه توانایی فراوان دارد و همچنین طرفداران بسیاری از سراسر دنیا به‌خصوص در کشور ایران دارد. سریال‌های خانوادگی و عاشقانه از جمله علایق ایرانی‌ها است که سریال‌های ترکی، این موضوع را به خوبی پوشش می‌دهند. با کارمادیو همراه باشید.

سریال خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) کاردشلریم چند قسمت است؟

فصل اول سریال خواهران و برادرانم: 18 قسمت

فصل دوم سریال خواهران و برادرانم: 38 قسمت (آخرین قسمت از فصل 2 در 11 ژوئن 2022 پخش شد)

اولین قسمت از فصل 3 Kardeşlerim قرار است در سپتامبر 2022 در ترکیه پخش شود. به این ترتیب سریال Kardeşlerim تاکنون 56 قسمت داشته است.

خواهر و برادرانم Kardeşlerim یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای است که از شبکه اِی تی وی aTV پخش می شود و هر قسمت 120 دقیقه است.

سریال ترکی خواهران و برادران (Kardeşlerim) / تصاویر و بیوگرافی بازیگران - کارمادیو

زمان پخش سریال خواهران و برادران ترکی

این اثر نخستین بار در 20 فوریه 2021 (2 اسفند 1399) بر روی آنتن رفت. اگر کنجکاو هستید بدانید که سریال خواهر و برادرانم از کدام شبکه پخش می شود؟ باید بگوییم که این اثر از شبکه ATV بروی آنتن می‌رود و تاکنون سه فصل از آن ساخته شده است. ممکن است کنجکاو باشید که به طور کل سریال خواهران و برادران چند قسمت است؟ در این باره نیز باید بگوییم تاکنون 91 قسمت این سریال پخش شده‌. در انتها باید اشاره کنیم که ساعت پخش سریال ترکیه ای خواهران و برادرانم شنبه‌‌ها ساعت 20:30 است‌.

نگاهی بر سازندگان سریال ترکی خواهران و برادران

در این بخش از بررسی سریال ترکی برادر و خواهرانم به معرفی کارگردان، سرکان برینچی (Serkan Brinci) می‌رسیم. سرکان برینچی کارنامه موفقی در زمینه ساخت سریال‌های درام دارد. او به دلیل ساخت سریال‌های مانند Kirgin cicekler و Cocuk معروف است. این کارگردان موفق در کنار نویسنده‌ای ماهر مانند گول ابوس سرمچی (Gul Abus Sermci) داستانی طراحی کردند که حاصلش مجموعه تلویزیونی برادر و خواهرانم شد. در کارنامه پرافتخار گول ابوس می‌توانیم سریال جذاب Kderimin Oyunu را تماشا کنیم.

داستان سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim)

در این بخش از مقاله به خلاصه سریال خواهران و برادران می‌رسیم. داستان درباره 4 خواهر و برادر به نام‌های قدیر، عمر، آسیه و امل است. داستان از برادر بزرگتر نقل می‌شود که تمام تلاش خود را می‌کند تا از برادر و دو خواهرش محافظت کند. اتفاقات طوری رقم می‌خورد که به جوانان درس امید می‌دهد و به آن‌ها گوشزد می‌کند که با هر ضربه‌ای نشکنند و دوباره بایستند و نهایت تلاش خود را بکنند.

خلاصه سریال خواهران و برادران درباره این چهار خواهر و برادر است که علاقه خاصی بین آنها جریان دارد و بهم متصل هستند. آنها طی حادثه‌ای شوم پدر و مادر عزیزشان را از دست می‌دهند و خوشبختی به یکباره از خانه آنان رخت برمی‌بندد. قدیر که همیشه سعی در محافظت از دیگر خواهر و برادران خود را دارد، باید باری دیگر آنها را جمع کند تا به مرغداری عمویشان بروند و در آنجا زندگی کنند. هرکدام از اعضای خانواده چالش‌هایی را پشت سر می‌گذارند و طی مشکلات تنها فقط می‌توانند به یکدیگر تکیه کنند. اما هسته داستان از جایی شروع می‌شود که سر و کله عاکف رئیس دانشکده در زندگی آنها پیدا می‌شود. عاکف درهای جدیدی رو به این خانواده می‌گشاید. درهایی متصل به دالانی تو در تو از رازهای تاریکی که به حقیقت مرگ‌ پدر و مادرشان مربوط است.

بازیگران سریال خواهران و برادران

در این بخش از مقاله کارمادیو با معرفی بازیگران سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim) کاردشلریم ترکی همراه شما هستیم.

جلیل نالچاکان در نقش عاکف

جلیل نالچاکان در نقش عاکف (Celil Nalcakan) - Karmadio

  • سن: 44 سال
  • محل تولد: سیواس، ترکیه

جلیل نالچاکان (Celil Nalcakan) که در نقش عاکف بازی می‌کند، در 4 ژوئن 1978 در سیواس به دنیا آمده است. او در خانواده‌ای به دنیا آمد که پدرش تکنسین برق و مادرش معلم بود. جلیل نالچاکان زندگی پرفرازو نشیبی از نظر تحصیل داشت. او بعد از اتمام دبیرستان در رشته مهندسی زمین‌شناسی، شروع به تحصیل کرد اما پس از هفت سال، این رشته را ترک کرد و در سیواس مشغول به یادگیری تئاتر شد. اما مدتی نگذشت که جلیل تئاتر را نیز ترک کرد و وارد رشته گردشگری شد.

در نهایت جلیل نالچاکان رشته گردشگری را نیز ترک کرد و وارد حیطه بازیگری شد. او با بازی در سریال Sila وارد هنر بازیگری شد. از سری سریال‌های جلیل نالچاکان می‌توان به Hanimim Ciftilgi، سریال ‌Bitmeyen Sarki، سریال Intikam و Vicdan اشاره کرد. از سری فیلم های او نیز می‌توان به Ben Bir Denizim و Emanet اشاره کرد.

فادیک سوین آتاسوی در نقش سنگول

فادیک سوین آتاسوی در نقش سنگول (Fadik Sevin Atasoy) - سریال خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) کاردشلریم

  •  سن: 47 سال
  • محل تولد: آنکارا، ترکیه

فادیک سوین آتاسوی (Fadik Sevin Atasoy) بازیگر، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و نویسنده اهل ترکیه در 1 اکتبر 1975 (9 مهر 1354) به دنیا آمد. او بازیگری را در سن کودکی تجربه و سپس از سال 2000 به طور جدی شروع کرد. اولین سریال او Bizim Evin Halleriبود و در سال 2005 نیز پا به سینما گذاشت. از آثار معروف این بازیگر باید به سریال‌های Dudaktan Kalbe، Aynadaki Düşman و Ah Kalbim اشاره کنیم‌. نام او در بین اسامی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم قرار دارد و برای ایفای نقش خود صاحب جایزه بهترین بازیگر زن در ترکیه شد.

جونیت مته در نقش اورهان

جونیت مته در نقش اورهان Cüneyt Mete

  • سن: 52 سال
  • محل تولد: ازمیر، ترکیه

جونیت مته (Cüneyt Mete) از بازیگران اهل ترکیه، متولد 9 سپتامبر 1970 (18 شهریور 1349) است. او بازیگری را از سال 1991 و فیلم Varyemez شروع کرد و در سریال‌هایی مثل Beni Affet، Aşkların En Güzeli و Aşk ve Mavi ایفای نقش داشته است. او در سریال ترکی خواهران و برادران یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا می‌کند.

آهو یائتو در نقش سوزان

آهو یائتو در نقش سوزان Ahu Yagtu
سریال خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) کاردشلریم
  • سن: 44 سال
  • محل تولد: ازمیر، ترکیه

آهو یائتو (Ahu Yagtu) که در نقش سوزان بازی می‌کند، متولد 11 ژوئیه 1978 (20 تیر 1357) است. او با بازی در سریال‌هایی مانند گوزل و زن، شهرت بسیاری کسب کرده است. آهو در دوران کودکی، زمانی‌که تنها 7 سال داشت، پدر و مادرش از هم جدا می‌شوند و او نزد مادربزرگ پدری‌اش بزرگ می‌شود. با اینکه زندگی سختی داشته اما ادعا می‌کند که کودکی بسیار خوبی را تجربه کرده است. جالب است بدانید که آهو یائتو دو بار ازدواج کرده و جدا شده است و در عین حال فرزند پسری به نام کمال دارد.

آهو در سن 20 سالگی شروع به یادگیری حرفه بازیگری می‌کند و در فیلم‌های تبلیغاتی بسیاری بازی می‌کند. او علاوه‌بر بازیگری در مجری‌گری نیز تجربه دارد. از سری فیلم‌ها و سریال‌های او می‌توان به Svicinin Karisi، سریال Kosimer Nevzat، برنامه Canim Babam و Paraparca اشاره کرد.

سیمگه سلچوک در نقش نباهت

سیمگه سلچوک در نقش نباهت Simge Selçuk

  • سن: 48 سال
  • محل تولد: آنکارا، ترکیه

سیمگه سلچوک (Simge Selçuk) متولد 27 ژانویه 1975 در ترکیه است. او بازیگری را از سال 1993 و سریال Ferhunde Hanımlar شروع کرد. این هنرپیشه فارغ‌التحصیل رشته هنر است تاکنون آثار معروفی مثل Küçük Kadınlar، Canevim و Zümrüdüanka در کارنامه خود دارد. این هنرپیشه در سریال خواهر و برادرانم نقش نباهت همسر سابق عاکف را دارد.

سو بورجو یازگی کوشکون در نقش آسیه

سو بورجو یازگی کوشکون در نقش آسیه (Su Burcu Yazgı Coşkun) - کارمادیو - سریال خواهر و برادرانم (Kardeşlerim) کاردشلریم

  • سن: 18 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

سو بورجو یازگی کوشکون (Su Burcu Yazgı Coşkun) متولد 15 آوریل سال 2005 (26 فروردین 1384) است. او بازیگری را هنگامی که تنها 6 سال داشت با سریال Farklı Boyut شروع کرد و سپس در آثاری همچون Sana Bir Sır Vereceğim، Kadın، Kuzgun و Kırmızı Oda حضور داشت. سو بورجو در فیلم‌ سینمایی Dabbe 3: Bir Cin Vakası یکی از نقش‌های کلیدی را ایفا کرد و حال در سن جوانی ایفاگر نقش آسیه در فیلم ترکی خواهران و برادران است.

 

ییگیت کوچاک در نقش عمر/ییلماز

ییگیت کوچاک در نقش عمر/ییلماز Yiğit Koçak

  • سن: 27 سال
  • محل تولد: سامسون، ترکیه

ییگیت کوچاک (Yiğit Koçak) هنرپیشه اهل ترکیه در 12 اکتبر 1995 (20 مهر 1374) به دنیا آمد.‌ او بازیگری را از سال 2017 و سریال تلویزیونی Seni Kimler Aldı شروع کرد. او سپس در آثاری همچون Kimse Bilmez و Gel Dese Aşk حضور داشت. کوچاک در سریال ترکی خواهران و برادران نقش پسر احمد و سوزان را دارد.

اونور سعید یاران در نقش دوروک

اونور سعید یاران در نقش دوروک

  • سن: 28 سال
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

اونور سعید یاران (Onur Seyit Yaran) بازیگر و مدل سابق متولد 13 ژانویه 1995 (23 در 1373) است. این هنرپیشه ابتدا در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کرد و از سال 2017 با سریال Kalk Gidelim وارد دنیای بازیگری شد. او در سریال Vuslat نیز ایفای نقش داشته است و در تبلیغات برندها نیز حضور دارد. اونور سعید یاران در خواهران و برادران نقش دوروک را ایفا می‌کند.

کلام پایانی

در ابتدای مقاله سعی کردیم مجموعه تلویزیونی ترکیه ای برادر و خواهرانم را معرفی کنیم. سپس داستان سریال را برایتان بازگو کردیم. در نهایت می‌توانید با بازیگران این سریال ترکی زیبا آشنا شوید. پس از پخش فصل اول و تایید فصل دوم سریال خواهر و برادرانم معلوم شد که با اثری پرمخاطب روبه‌رو شده‌ایم و رسیدن این سریال به فصل سوم گواه این موضوع است. همچنین نظرات درباره خواهر و برادرانم بسیار مثبت بوده و نقدهای مثبتی از آن شده است. به نظر شما به همین زودی‌ها به عنوان سریال خواهران و برادران قسمت آخر می‌رسیم یا این اثر ادامه‌دار می‌شود.

 

 

 

 

4.2/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا