فیلم و سریال

بهترین فیلم های سینمایی 2023 که حتما باید ببینید

در این مقاله از کارمادیو قصد داریم جذاب ترین و بهترین فیلم‌ های سینمایی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. بنابراین با ما همراه باشید تا جالب ترین و جذاب‌ ترین فیلم‌ ها را برای شما ذکر کنیم.

بهترین فیلم های سینمایی 2023

 ۱) فیلم سینمایی جان ویک ۴ – John Wick: Chapter 4

فیلم سینمایی جان ویک ۴ - John Wick: Chapter 4

فیلم سینمایی جان ویک ۴  John Wick: Chapter 4، فیلمی از چاد استاهلسکی و هنرنمایی بازیگرانی مانند کیانو ریوز، لارنس فیشر بن و  لنس ریدیک است تاریخ انتشار این فیلم ۲۴ مارس ۲۰۲۳ است.

موضوع این فیلم بدین گونه است که جان ویک راهی برای شکست دادن The High Table می‌ یابد ولی قبل از آنکه ویک آزادی خود را به دست آورد باید با یک دشمن جدید مبارزه کند و دشمن او با اتحادهای قدرتمند در جهان و نیروهایی که دوستان قدیم را به دشمن تبدیل می‌ کند همدست است.

۲) فیلم سینمایی اوپنهایمر Oppenheimer

فیلم سینمایی اوپنهایمر Oppenheimer

فیلم سینمایی اوپنهایمر Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان و نقش آفرینی کیلیان مورفی،امیلی بلانت، مت دیمون و رابرت داونی جونیور است و تاریخ انتشار آن ۲۱ جولای ۲۰۲۳ می باشد.

داستان این فیلم در مورد یک دانشمند آمریکایی به نام جی رابرت اوپنهایمر و نقش او در تولید بمب اتمی می‌باشد که با اجرای کیلیان مورفی انجام می‌ گیرد.

۳) فیلم سینمایی 2023 دان (قسمت دو) D’une: Part Two

فیلم سینمایی 2023 دان (قسمت دو) D'une: Part Two

فیلم دان (قسمت دو) D’une: Part Two، این فیلم که به کارگردانی دنیس ویلنوو و نقش آفرینی ستارگان مانند فلورانس پیو، ربکا فرگوسن، تیموتی شالامه و زندایا اجرا می‌ گردد یکی از فیلم‌ های سینمایی سال ۲۰۲۳ است و تاریخ انتشار این فیلم ۳ نوامبر ۲۰۲۳ است.

داستان این فیلم بدین گونه است که یک پسر به مسیح عشایر در سیاره‌ای بیابانی تبدیل می‌ شود که دارای کرم‌ های غول پیکر است و از کالایی با نام اسپایس محافظت می نمایند. اسپایس مردم را به عارف و دیوانه تبدیل می‌ نماید.

۴) Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

به کارگردانی جان فرانسیس دیلی و جاناتان گلدشتاین می باشد و ستارگانی از جمله کریس پاین، میشل رودریگز و.. در آن نقش آفرینی می‌ کنند تاریخ انتشار آن ۳۰ مارس ۲۰۲۳ است.

داستان فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves بدین گونه است که یک دزد و گروهی از ماجراجویان جهت یافتن یک اثر گم شده، سفری حماسی را شروع می‌ نمایند و این افراد با اشخاص اشتباه برخورد کرده و اوضاع به طور خطرناک تغییر می یابد.

۵) فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania

فیلم مرد مورچه ای Ant-Man and the Wasp: Quantumania، فیلمی از پیتون رید با اجرای ستارگانی مانند پل راد، مایکل داگلاس، میشل فایفر و.. است که تاریخ انتشار آن ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ می‌ باشد.

در این فیلم اسکات لانگ و هوب ونداین همراه با والدین خوب و دختر اسکات در قلمرو کوانتومی گرفتار می‌ شوند و تلاش می‌ کنند راهی برای فرار پیدا کنند.

۶) فیلم سینمایی Fast X

فیلم سینمایی Fast X

فیلم به کارگردانی لوئیس لتریر است و بازیگرانی نظیر وین پیزل،جوردانا بروستر،تایریس گیبسون، میشل رودریگز و…در آن بازی می‌ کنند.

داستان این فیلم بدین گونه است که Dom Toretto و خانواده او تمام دشمنان مسیر خود را شکست داده‌اند حالا باید با کشنده‌ ترین حریف روبرو شوند.

۷) فیلم تبدیل شوندگان Transformers: Rise of the Beasts

فیلم تبدیل شوندگان Transformers: Rise of the Beasts،  یکی از فیلم‌ های استیون کپل جونیور است که ستارگانی از جمله میشل یو، ران پرلمن و پیت دیویدسون از بازیگران آن هستند و تاریخ انتشار این فیلم نوع ژوئن ۲۰۲۳ است.

داستان این فیلم بدین گونه است که ت‌ها به حیوانات رباتیک تبدیل شده‌اند و فیلمی ناشناخته می‌ باشد.

۸) فیلم سینمایی Knock at the Cabin

یکی از پرطرفدارترین فیلم‌ها است که توسط  M. Night Shyamalan کارگردانی می‌ شود و دیوید باتیستا، بن آلدریج، نیکی آموکا برد از بازیگران آن هستند و تاریخ انتشار آن ۳ فوریه ۲۰۲۳ است.

در این فیلم یک دختر و والدینش را غریبه‌ های مسلح، گروگان می‌ گیرند و از آنها می خواهند جهت جلوگیری از آخرالزمان یکی از خودشان را قربانی کنند.

۹) فیلم شزم Shazam! Fury of the Gods

در فیلم شزم Shazam! Fury of the Gods فیلم بازیگرانی نظیر ذکری لوی، آشر انجل، جک دیلن گریزر و ریچر زیگلر نقش دارند و کارگردان آن David F. Sandberg است و تاریخ انتشار آن ۱۷ مارس ۲۰۲۳ است

ادامه این فیلم داستان بیلی باتسون نوجوان است که با گفتن کلمه جادویی به شخصیت بزرگ سوپر قهرمان خود Shazam تبدیل می‌ شود و در آن هنگامی که سه انتقام جو از خدایان باستان برای یافتن جادویی که مدت‌ها پیش ربوده شده است به زمین می‌ آیند شزم و متحدانش با آنها وارد نبردی بزرگ با آنها می‌ شوند و..

۱۰) The Monkey King (III)

فیلمی از آنتون استاکی است که در آن ستارگانی مانند نقش آفرینی می کنند تاریخ انتشار این فیلم هنوز مشخص نشده است.

فیلم The Monkey King (III) برگرفته از یک داستان حماسی چینی تبدیل شده به یک کمدی اکشن دارد که در آن یک میمون و چوب جادویی  آن در مبارزه در برابر اژدها ها، خدایان و شیاطین به نمایش گذاشته می‌ شود.

۱۱) فیلم سینمایی Argyle

فیلم Argyle  فیلمی از میتو وان بوده و هنری کاویل،برایان کرانستون ساموئل ال جکسون و.. بازیگران آن هستند. این فیلم یک فیلم جاسوسی است که بر اساس رمانی از الی کانوی ساخته شده است.

۱۲) Asteroid City

کارگردان فیلم Asteroid City دونس اندرسون و بازیگران آن جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس و جعفری رایت هستند و تاریخ انتشار آن ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ است. داستان بدین گونه است که برنامه سفر کنوانسیون به صورت چشمگیری توسط رویداد های در حال تغییر مختل شده است و..

۱۳) فیلم سینمایی Creed III

فیلمی از مایکل بی جردن است و بازیگران آن مایکل بی جردن،تسا تامپسون، جاناتان میجرز… هستند و تاریخ انتشار آن ۳ مارس ۲۰۲۳ است.

در این فیلم آدونیس در زندگی حرفه‌ای خود و هم در زندگی خانواده‌اش پیشرفته زیادی کرده است اما هنگامی که یک دوست دوران کودکی و اعجوبه بوکس وارد  می‌شود رویارویی با آن برای آدونیس موضوعی بیش از یک مبارزه می شود.

۱۴) فیلم ۶۵

فیلمی از اسکات بک و برایان وودز است و بازیگرانی مانند آدام درایور، آریانا گرینبلات و نیکا کینگ بازیگران آن هستند و تاریخ انتشار این فیلم در مارس ۲۰۲۳ می‌ باشد. داستان فیلم ۶۵ بدین گونه است که پس از یک سقوط فاجعه بار خلبان میلز متوجه می‌ شود در زمان سفر کرده است و…

۱۵) فیلم سینمایی 2023 Haunted Mansion

یکی از فیلم‌ های جاستین سیمین است و در آن بازیگرانی مانند جیمی لی کرتیس، جرد لتو، وینونا رایدر و…بازیگران این فیلم هستند و تاریخ انتشار آن ۲۸ جولای ۲۰۲۳ است.

فیلم Haunted Mansion داستان مادری مجرد با نام گابی است که پس از کشف ارواح، یک روانشناس، یک راهنمای تور و یک کشیش و مورخ را برای کمک به عمارت تازه خریدار شده استخدام می‌ کند.

 

منبع: کارمادیو

امتیاز بدهید

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا